Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik speel op een HD televisie, en ik zie geen verschil tussen GRAW en GRAW 2. Ik hou dan ook niet van zo'n saai gebied zoals in de demo van GRAW 2 (BOOOORRRING) en de stad in GRAW spreekt mij dan ook meer aan.

Ik ben een fan van de GRAW serie, maar de demo heeft mij op dit moment niet blij gemaakt. Dan nog maar eens over het grafische verschil tussen de SP en de MP. Belachelijk, dat is ook zo in Rainbow Six Vegas. De MP ziet er vergeleken met de SP saai en flets uit. Waarom is dat in godsnaam? In GoW zie ik ook geen verschil tussen de MP en de SP. Ubisoft heeft daar altijd last van ofzo? Ik vind het verschil weer echt heel duidelijk, en ik snap niet waarom dit is. De MP is gewoon lelijk vergeleken met de SP en dat is niet nodig. Waarom 2 verschillende engines?

2. scooby doo

scooby doo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :9 de mp demo spettert van mijn lcd af geweldig je ziet echt wel verschil tussen deel 1 en 2 vakwerk ubisoft :thumbs:

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik hem in VGA gespeeld en het was meteen 10x mooier :thumbs:

4. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    dus volgens jou als je via VGA speeld op HD is het mooier dan Component?

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Jupp :9
    Dat is volgens mij hé, ik weet niet hoe het volgens jouw is ;)

6. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, VGA is net iets kleurrijker. :)

7. JEFFOR

JEFFOR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister multiplayer gedownload. ik vond er weinig aan niet echt mijn ding doe mij maar gewoon battlefield of cod ofzo :)

8. JeePee

JeePee Guest

Niet :+ VGA = scherp en Component = kleurrijk. VGA ziet er over het algemeen iets fletser uit.

9. basovich

basovich Guest

leuke demo en ziet er echt retegoed uit! toch maar halen:)

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel mij meteen op toen ik weer op VGA speelde.
    Maar het ziet er wel mooier uit :)

Maar hoe duur gaat deze kosten?
    Dit is een uitbreiding dus ik denk zelf zo rond de 30 euro.
    Of zit ik fout?

11. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    gaan we weer......*zucht*

waarom zou dit een uitbreiding zijn?

dit is gewoon een nieuwe game en dus mag je er 60 euro voor neer tellen als je wilt spelen......

dit is een nieuw spel gebassserd op de gameplay van Graw 1 met verbeterde graphics en een compleet nieuw verhaal met een verbeterde manier van bijvoorbeeld team mates aansturen......

verder heeft het toevoegingen qua support enz enz enz......

ieder vervolg zou dan een uitbreiding zijn , halo 3 zou dan ook een uitbreiding zijn.......

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ^ ben ik het niet mee eens. De Halo reeks probeert steeds zijn grenzen te verleggen en boven alle spellen uit te reiken, zo veranderen ze het verhaal, engine, gameplay en de hele ervaring. Ubisoft brengt ons eidere keer erg wankele games, zowel in bugs als in graphics. Ze hebben natuurlijk de middelen om een topper neer te zetten zoals Halo, maar dan zullen ze eerst van hun mentaliteit af moeten komen. Zij zien alleen geld dus flanzen snel game na game in elkaar en brengen ze nauwlijks "af" op de markt. Zo weer met het vervolg van GRAW 6 missies en 8 MM maps. Pff dat valt tegen. konden ze het wel op een dvd-tje krijgen? ;)

13. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    kan op zich inkomen dat je het zo zegt maar een uitbreiding noemen vind ik wel heel erg kort door de bocht.....

ieder zijn smaak (gelukkig) , ik zal hier met veel plezier 60 euro voor neer tellen terwijl ik bij Halo 3 wel wacht tot ie goedkoper is

14. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Tuurlijk het is geen uitbreiding, het is gewoon het vervolg op 1, dus gewoon weer een nieuw spel met een nieuw verhaal, verbeterde gameplay (en graphics;)) Dus uiteraard dat e hiervoor 60 euro neerlegd, zelf zit ik nog ernstig te twijfelen. Als dit deel weer net zo goed wordt als zijn vorige dan koop ik hem meteen. Maar weet deze minder te worden dan is er geen haar op mijn hoofd die het overweegt deze game te kopen.

15. scooby doo

scooby doo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :+ mischien moet je de power unlimited eens kopen deze week waarin ze (Bungie)toegeven dat ze halo 2 verneukt hebben (zijn niet mijn woorden )halo 2 is gewoon een baggergame en voor graw 1 uitkwam was al bekend dat ze met een vervolg bezig waren dus nix snel in elkaar flanzen:cool: 6 missies lijkt mischien weinig maar dat zijn lange missies ,8mp maps is weinig maar als ze alle 8 goed zijn heb ik dat liever als 15 maps waarvan je er maar 4 leuk vind dus dat is afwachten:)ik denk na t spelen van de demo,s dat dit weer een topgame is van ubisoft :b:

Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  16. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ^ dat is jouw mening en die respecteer ik. :)

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.947
    ..Maar, CoD2 lijkt toch ook veel op CoD3 of ben ik nou gek. :p

18. scooby doo

scooby doo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ gelukkig bedankt _O_

19. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    over vga vs component

omdat in europa component niet zo populair is vergeleken bij amerika zijn de component scalers hier gaar.

20. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt iets unieks wilt dan pre-order je de game in engeland......:

Linkje

gave actie , jammer dan zoiets nooit in nderland is....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina