mischien moet je de power unlimited eens kopen deze week waarin ze (Bungie)toegeven dat ze halo 2 verneukt hebben (zijn niet mijn woorden )halo 2 is gewoon een baggergame en voor graw 1 uitkwam was al bekend dat ze met een vervolg bezig waren dus nix snel in elkaar flanzen
  mischien moet je de power unlimited eens kopen deze week waarin ze (Bungie)toegeven dat ze halo 2 verneukt hebben (zijn niet mijn woorden )halo 2 is gewoon een baggergame en voor graw 1 uitkwam was al bekend dat ze met een vervolg bezig waren dus nix snel in elkaar flanzen 6 missies lijkt mischien weinig maar dat zijn lange missies ,8mp maps is weinig maar als ze alle 8 goed zijn heb ik dat liever als 15 maps waarvan je er maar 4 leuk vind dus dat is afwachten
  6 missies lijkt mischien weinig maar dat zijn lange missies ,8mp maps is weinig maar als ze alle 8 goed zijn heb ik dat liever als 15 maps waarvan je er maar 4 leuk vind dus dat is afwachten ik denk na t spelen van de demo,s dat dit weer een topgame is van ubisoft :b:
ik denk na t spelen van de demo,s dat dit weer een topgame is van ubisoft :b:

Laatst bewerkt: 28 feb 2007