Ik denk dat ik deze week voor de 5e keer maar eens mijn 360 op zal moeten sturen... ga nu toch proberen een nieuwe te eissen, ben het gewoon meer dan zat.
Deze heb ik nog geen 1,5 maand (binnenkort dus de 5e, oftewel vanaf november al iedere maand een andere 360!) en krijg met de dag meer en meer "unreadable disc" meldingen. Oblivion, Burnout, PGR... strontziek van.
Ben je lekker aan het spelen en dan voel ik 'm al aankomen: de DVD drive wordt stiller en stiller tot je 'm niet meer hoort en na 4/5 seconden, voila: unreadable disc, kan je weer opnieuw beginnen.
Bovendien maakt deze af en toe een teeringherrie als ie de drive gaat 'aanslingeren'. Zal proberen om het op te nemen zodat ik kan laten horen wat ik bedoel...
Super-apparaat, maar de DVD-drive (in deze een Samsung/Toshiba) is volgens mij de allerzwakste schakel van het geheel, dood en doodzonde... (zouden ze ook daarom iedere keer overstappen naar een ander model drive?)
Zou me wel op kunnen geven voor Kassa natuurlijk, maar dat gaat meer over de krassen dan over de andere, op zich ook grote, problemen als vastlopen en mijn probleem in dit geval...
Laatst bewerkt: 28 feb 2007