Dat rare systeem van je tijden dat klopt. Alleen de eerste ronde neemt hij telkens mee, tot dat je een snelle tijd rijdt (Persoonlijk Record), dus een snellere dan jou 45.77 Iig ik keek gisteren nog even en stond nog 12de
Ehh mannen, Ik heb wat problemen met de conechallenges op platinum te krijgen. IEmand advies? Maakt het ook uit hoe snel je over de finisch komt? Of moet je gewoon binnen de tijd zitten? Welke drifts kan ik het beste gebruiken?
Nee, natuurlijk heb ik die info niet zelf berekent. Enig idee hoeveel informatie je vindt als je even gebruik maakt van google Je mag er zelf ook een klein beetje moeite voor doen.
Dit spel is overal te krijgen voor 30 euro... Ben wel de hele stad door gelopen om het originele hoesje en dus niet de classic versie te krijgen, maar die classic zag ik vrijwel overal liggen...
Nou ik zag hem tot vandaag in Den Bosch nog altijd voor de volle mep liggen Maar vandaag dus, eindelijk!, niet!
Leuk dat je hem nu ook hebt dan Het nieuwe tournament. Erg leuke baan en auto natuurlijk maar wat denken jullie. Met welke tijd qualificeer je je? Ik heb nu 55.34 maar dat is nu al niet genoeg maar er kan nog zeker wat af. Maar het is pas dag 1 dus misschien gaat er een seconden af ofzo. Heeft een van de goede spelers al een tijd neergezet? 54.--?
Welke auto, welke baan? Zit momenteel aan de GTR2 dus ik zal geen PGR3 spelen. Maar wie weet weet ik nog van vorige keer wat de tijden waren.
Easter Delights Tournament: Honda NSX Ekime Loop; Reverse Night time Bronbridge: naar 5 laps 53.92, kan zoveel meer van af, maar wou even een tijd rijden voor jou Sta er nog 32ste mee ook
wazige shit ... had me eergisteren proberen te plaatsen voor het british green tournament had een tijd van 50,00 ! er ging toen echt niks meer af ondanks die paar slordig heidjes en tijd om te qualiferen was 44,... sec en toen stond ik gewoon 3,205 !! denk staat wel onder 500 maar nee hoor van de week nog maar is proberen
Mwah, de tourneys gaan echt traag tegenwoordig. Als men nu het Global Tournament weer zou doen zonder prijzen zou de bar op 56 seconden liggen
Hoezo is dat dan wazig? Shit man. Ik kom niet veel meer onder mijn tijd. 55.33 Ik kan volgensmij echt niet meer beter. Ik zie eigenlijk niet waar ik nog meer tijd vanaf kan halen. Alles lijkt zo goed te gaan. Echt respect voor jullie man. Ik kan me eigenlijk bijna niet voorstellen hoe je een dikke seconden eronder kan komen.
Ik zal morgen wel even een videotje maken, met me mobiel of camera . Ik deed zonet nog ff wat laps, precies 0.00.01 sneller . Me eerste sectie gaat wel zo beroerd en raakte ook nog een muur Edit: 4800 al weer...