The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Die ring ligt daar alleen als ze slaapt of in bad zit.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de ring al.
    Ik zit nu met een probleem, ik ben nu Shadowfoot (ofzo) maar ik heb de Achievment niet gekregen.
    Hoe kan dat?
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik zou het echt niet weten:confused: msgien ff opnieuw laden ik heb geen idee

    is wel raar man:mad:
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had daar voor iemand vermoord in een missie, kan het daar misschien aan liggen?
     
  5. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een niet Oblivion IV gerelateerd vraagje. Ik ben sinds een aantal maanden helemaal weg van het spel en zou dolgraag ook Oblivion III - Morrowind aanschaffen. Weet iemand of deze al te spelen is op de 360?? Of dat ze er eventueel al mee bezig zijn om dit mogelijk te maken??
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nog niet speelbaar op de 360, m'n broer heeft de Xbox versie wel gekocht in de hoop dat ie binnenkort BC wordt maar daar is volgens mij nog niks over bekend.
     
  7. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een niet Oblivion IV gerelateerd vraagje. Ik ben sinds een aantal maanden helemaal weg van het spel en zou dolgraag ook Oblivion III - Morrowind aanschaffen. Weet iemand of deze al te spelen is op de 360?? Of dat ze er eventueel al mee bezig zijn om dit mogelijk te maken??
     
  8. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuses voor het dubbele bericht. Mijn pc wil echt niet vooruit vandaag en ik kreeg het tweede bericht niet gewist. Thanx voor de reply Miki Kimi! Misschien dat ik het spel ook alvast op goed geluk aanschaf! Ik snap niet dat het nog niet beschikbaar is voor de 360. Het was toch een grote hit dacht ik zo, of heeft het er meer mee te maken dat er per spel verschillende (en misschien gecompliceerdere) aanpassingen gedaan moeten worden?
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het ermee te maken heeft dat er een vervolg van dit spel beschikbaar is op de Xbox 360... PGR2 doet het bijvoorbeeld ook niet in je 360 en die is zelfs nog 'nieuwer' (lees minder oud) dan Morrowind...
    Heb je geen gewone xbox?? Anders die ff ergens op de kop tikken want Morrowind is ook wel goed idd:thumbs:
     
  10. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is misschien ook wel een idee. Zal eens rond gaan snuffelen of ik ergens een xbox kan kopen voor een prikkie! De game heb ik inmiddels gevonden *)
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Of als je een aardige PC hebt dan kun je het daar ook op spelen. :)
     
  12. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de een of andere manier heb ik niet veel met pc games. Denk dat ik gewoon veel liever lui op d bank voor de tv zit :cool: ! Ik vind de besturing op de pc ook niet zo fijn. Wel heb ik gehoord dat de game er op de pc iets beter uit ziet dan op de xbox. Maar goed dat heb ik van horen zeggen en wil het dus graag met eigen ogen zien!!
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is trouwens wel The Elder Scrolls III: Morrowind he. Veel mensen noemen het Oblivion omdat het daardoor bekend is geworden.
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    ik zit nu in een missie van de Thiefs guild.
    En voor die missie moest ik eerst een ''secret'' kelder vinden, die kelder heb ik gevonden en ben ik door heen gelopen.
    Maar op een gegeven moment kom ik een deur tegen een daar moet ik een sleutel voor hebben, maar ik heb geen sleutel.
    Hoe vind ik die?
    De sleutel moest op een pijl lijken ofzo.
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de quest alsjeblieft en uiteindelijke doel.
    Wat moet je precies stelen/doen?

    Misschien dat ik hem dan herinner.
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom vanavond wel met de naam want ik moet binnen nu en 20 minuten op m'n werk zijn :)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet niet meer waar je 'm kan vinden, maar volgens mij is dat die Arrowhead Key. En zit je in een Ayleid Ruien, waarbij je een bepaalde deur moet openen door een pijl ergens op te schieten? Als dat zo is, probeer eerst ff raak te schieten met normale pijlen, want als je mis schiet, ben je zwaar de lul! \o/
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is de missie denk ik.
    Ik heb alleen geen Arrowhead key pijl, ik weet ook niet waar ik die kan halen.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. Ik heb 't al een hele tijd neit meer gespeeld. Dus kan je verder ook niet helpen! Sorry. Heb ook geen zin om heel die Guild over nieuw te doen voor jou he. ;)
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, kom er zelf wel uit :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina