Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geduld is een schone zaak kerel. Je kunt idd beter ff iets langer doorsparen en dan gelijk een scherm kopen waarvan je zeker weet dat je goed zit, waar je weer een tijdje mee vooruit kunt....dan dat je nu in alle haast een scherm gaat kopen waar ik toch wat vraagtekens bij zet.
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op je vraag: (dikgedrukte stuk)
    Nee, zal niet gaan.
    Het is namelijk een presentatie monitor, bedoelt voor bedrijven om leuk tabellen en grafieken op te laten zien.
    Het scherm heeft daarom ook een hoge response time van 23 ms omdat de hardware dan goedkoper is en het toch niet sneller hoeft als je er powerpoint presentaties op draait.

    Je zult deze schermen dan ook nooit bij de mediamarkt zien staan.
    Omdat ze niet bedoelt zijn voor thuisgebruik.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Aangezien ik ook een Syncmaster heb moet heb bij mij misschien ook mogelijk zijn links en rechts wat weg te toveren.
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee hier ff wat foto's van mijn syncmaster 205BW. Hij bevalt super!
    Foto's zijn gemaakt met mn mobiel (D900, 4 megapixel) maar bij n waardeloze belichting dus misschien niet de beste kwaliteit.

    http://img187.imageshack.us/img187/2037/fotos0001ua2.jpg

    http://img101.imageshack.us/img101/6494/fotos0002an4.jpg

    http://img120.imageshack.us/img120/9398/fotos0003xa0.jpg

    Hopelijk werkt 't.
    Misschien later nog wat in-game beelden om het schermpie echt in actie te zien:thumbs:
    De opstelling is overigens nogal rommelig, maar het is ook maar tijdelijk. Over 2 maandjes gaat de zooi hier verbouwd worden en dan zet ik alles even netjes neer (kabels wegwerken etc.)

    Het geluid was ff lastig, maar ik heb t nu zo gefixt:

    http://img410.imageshack.us/img410/7228/fotos0004hm6.jpg

    http://img169.imageshack.us/img169/6629/fotos0005pu3.jpg

    Het is wat omslachtig, maar het 5.1 adaptertje van Logitech is inmiddels besteld. Ik heb overigens ook een nieuwe geluidsset in de planning staan (optisch) maar dat komt later wel.:cool:
    Ik heb nu dus maar 2 van de 3 kabels erin zitten, maar het geluid is best goed.

    mzl

    EDIT hoe zorg ik ervoor dat jullie de foto's meteen kunnen zien? Dus niet eerst op een link hoeven klikken? Ik heb nu 'Link invoegen' gedaan. Op een ander forum werkt het wel zo namelijk.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  5. JeePee

    JeePee Guest

    De links tussen [​IMG] zetten.
     
  6. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die de Samsung 226 BW al heeft? :)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, op een of andere manier rekt mijn scaler het beeld niet uit op die specifieke resolutie. Daarom mis ik rechts en links een heel klein stukje beeld als mijn beeld gecentreerd staat, er wordt immers (vreemd genoeg) verticaal niets uitgerekt. Op alle andere reso's is het beeld wel echt beeldvullend, maar heb ik dus verticale uitrekking. Ik moet zeggen dat dit me beter bevalt, want die kleine stukjes links en rechts zijn echt te verwaarlozen :)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  8. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik heb de demo van Hitman blood money gedownload, maar hij kan m niet afspelen. Ik moet de PAL wijzigen, maar ik speel op een monitor. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik t toch kan spelen, t lijkt me wel erg leuk namelijk
     
  9. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor monitor gebruik je? En wat voor kabel?
     
  10. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung Syncmaster 205BW met een VGA HD AV-Kabel
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, bij mij stond hij vanaf het opstarten al op PAL-60 ingesteld.
     
  12. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij ook, maar hij moet naar 50 aangezien Hitman (de demo iig) pal-60 niet ondersteunt. Ik heb al gekeken bij geavanceerde beelscherm instellingen maar daar kan ik niet iets veranderen dat er enigszins op lijk|:-
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    VGA ondersteund geen 50hz. Je zult de demo dus niet kunnen spelen tenzij je de 360 met Component of Scart aan een ander beeldscherm hangt.
     
  14. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je Xbox360 even op een gewone TV aansluiten en dan bij beeldinstellingen je Xbox360 op 60Hz zetten. Dan kan je de Xbox60 weer via de VGA HD AV-Kabel aan een PC monitor aansluiten en de demo van Hitman Blood Money spelen ;)
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij zegt dat die demo juist niet op 60 Hz gespeeld kan worden ;)
     
  16. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, bij mij was het andersom :confused: :9

    En heb beetje verkeerd gelezen sorry O-)
     
  17. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah dan maar geen Hitman. De kwaliteit van de monitor bevalt me te goed om op een tv te gaan spelen \o/ maar zo'n component kabel hoe heet dat ding precies? Is die gewoon in eenzelfde soort zaak te krijgen als waar ik m'n VGA HD kabel vandaan heb?

    Bedankt voor de reacties overigens:thumbs:
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Als je de Xbox 360 Premium hebt dan zit daar al een component kabel bij (rood, groen en blauwe tulpstekkers) maar die is niet aan te sluiten op een monitor (de meeste dan). Games met 50Hz only kunnen dus niet op een monitor afgespeeld worden omdat de VGA kabel dit niet ondersteund. Wel raar dat Hitman dan niet kan, want naar mijn weten zijn alle X360 games 60Hz.
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb nu net vista en een nieuwe dell 22 inch monitor..
    en ik gebruik nu de combinatie van digital in voor computer en vga voor me xbox360..

    alleen heb ik nu geen geluid meer voor me vga xbox360 kabel.. wat ik daarvoor wel had.. ligt dit probleem nu bij mijn beeldscherm of windows vista..

    ik had altijd geluid via mijn computer.. kan iemand me helpen hierbij!!!
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    yup, moet alleen nog even een kabeltje regellen binnenkort, over 2week zit ik op kamers dus dan zal ik even een paar plaatjes schieten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina