Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik heb zonet een De Wireless network adapter van de Xbox 360 gekocht. Aangesloten en de stappen gevolgt die Fardo aanbeveelde. Bij network settings zie ik me netwerk al staan en selecteer deze. Als ik nu de test functie voor XBOX live uitvoer stopt hij vaak bij MTU(de XBOX geeft hiervoor dan geen verklaring). Soms gaat hij wel langs MTU en kom ik bij XBOX live aan. Bij deze stap vraagt hij of ik wil update. Ik kies ja en vervolgens gaat hij downloaden maar na een aantal seconden stopt hij weer met een error.
Welke provider?: Planet
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 200Kbits/sec
Modem
Welk merk modem heb je?: Thompson
Modem type?: Speedtouch 510
USB/ Ethernet?: Ethernet
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Nee
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Firewall van Windows en Norton
Router
Welk merk router heb je?: Linksys
Welk router type?: Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54G ( WRT54G-EU )
Welke firmware?: Ik weet niet precies wat u hier mee bedoeld
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Draadloos
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?:Als ik de test functie voor XBOX live uitvoer en de XBOX stopt bij de stap: "MTU" komt er niet een foutmelding er staat dan alleen "failed". Zoals ik al eerder had vermelde komt de XBOX soms wel langs de stap "MTU". Als de XBOX dan bij XBOX live komt vraagt hij om te updaten. Als de XBOX begint met downloaden krijg je gelijk de foutmelding: "Can`t download the update. Please test your connection in System, network settings and try again". Vervolgens staat er achter XBOX live "failed".
Wat heb je geprobeerd?: De update op een CDtje gebrand en vervolgens van het CDtje ge-update. Vervolgens weer geprobeerd maar de XBOX moet dan nog steeds een update downloaden dus dat schiet niet op.
Wat staat er bij NAT?: Bij deze stap ben ik (helaas
) nog nooit gekomen.
-----------------------------------------
Alvast bedankt! Super dat jullie dit doen.
Klik om te vergroten...