Verwijdering "Vorige Username"

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Danger, 27 feb 2007.

1. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moderator Pim heeft het ook niet meer volgens mij. Toen ik hier net op Xbw kwam heette hij nog !SIC!. Wel vreemd dat het bij sommige weg is.

Mij kan het mn kont niet oxideren of mn oude naam er wel of niet onder staat. :+

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook in dezelfde periode als jouw laten wijzigen. Geen gamertag's onzin of wat dan ook. Kennelijk heb jij privileges ;).

3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Tuurlijk wel, Beer Bommel ownt die shit \o/

Ik vind zelf dat het wel mag blijven staan. Hoewel als het wordt weggehaald zit ik er ook niet mee.
    Het voegt niet veel toe, maar het is af en toe wel eens 'leuk' om te kijken hoe de betreffende persoon toeneerst heette.

Daarnaast is er de afgelopen keer ook geen lijst gemaakt met gewijzigde namen zoals dat eerder wel gedaan was.
    Als die opgesteld zou worden dan mag het wat mij betreft weg.

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=93531 :cool:

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  6. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat daar administratieve foutjes zijn gemaakt. Bij een naamswijziging vullen de admins de oude username in. Dat is blijkbaar niet bij iedereen gebeurd.

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    De keer daarvoor dan O-)

Nee maar dat is wel serieus, volgens mij is er eens niet zon lijst gemaakt.
    Ach wat doet het er ook toe.
    Mij maakt het niet zoveel uit wat er gaat gebeuren met de oude username :)

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je ook inhoudelijk willen reageren als administrator op het geopperde idee?

Wil je dat foutje ook bij mij maken ;).

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het geen slecht voorstel. Orcrist en ik hebben er vanochtend even kort over gesproken, en we kunnen ons er op zich wel in vinden. :)

Iedereen met uitzondering van de mensen wiens naam dit kwartaal is gewijzigd, zouden dan een pm naar Orcrist of mij kunnen sturen met het verzoek om de oude gebruikersnaam weg te halen. De mensen die dit kwartaal een naamwijziging hebben ondergaan komen volgend kwartaal pas in aanmerking.

Mensen die hun gebruikersnaam hebben laten veranderen, lopen dus minimaal één kwartaal rond met de oude gebruikersnaam.

Iets in deze trant dus. :) We moeten nog een paar dingen kortsluiten, maar zo zal het dan ongeveer verlopen.

10. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    mooizo ik zal deze thread dan wel even in de gaten houden om te zien wanneer de pm verstuurd kan worden :)

edit: had arjan eerst niet ook een andere username? :confused:

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja; Arjan84. Maar dat is alweer meer dan een kwartaal geleden, dus het mag wegblijven :cool: ;)

12. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me op dat er heel veel mensen een andere Username hebben genomen:eek: Echte die-hards houden natuurlijk hun originele:cool:

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Psies, allemaal mensen met een identiteitscrisis :cool: :+

14. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
  15. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    jeej de mijne is weg :D thnx arjan!

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was één van de eerste die een naamswijziging onderging en bij mij staat het gelukkig nog wel onder m'n plaatje, het blijft toch een stukje geschiedenis. :D

Deel Deze Pagina