Ik heb 'm ook En het is idd het shirt wat ik gister had gepost Alleen wel maat M, en ik heb minimaal XL nodig
kheb het zojuist ontvangen, juist heel de zijkant waar je het doosje moet openen was er niet meer, geheel gekraakt, gelukkig is er niets aan cd..!
Crackdown of de disk? Vaag dat die kapot was trouwens, heb zelf een faceplate opgestuurd naar Belgie en zelfs die is heel aangekomen (wel een shitlading bubbeltjes zooi gebruikt maar tog)
Mirik was boos dat zijn tijd in de Crackdown rooftop race was verbroken.. Das wel klote voor je maarja, niets aan te doen. Ik zou even Mirik pmen als ik jou was.
Die van mij was ook netjes heel. Denk dat de post(bode) er niet zo zuinig mee om is gegaan. Maar het blijft natuurlijk een gratis game Hoesje kost je misschien een keer 15/20 cent ofzo.
wel raar, dat ik ook een game heb gekregen, maar ik had toch alleen een t-shirt gewonne? niet dat ik 't erg vind
Als je gewoon een Live abonnement kaartje haalt, zit er zo'n mooi groen doosje bij. Heb je hem toch nog gratis