[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

  1. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb nu alle races gedaan, alleen die Boss Race in Silverton nog. Ga Darius denk ik verslaan met mijn 911 Turbo.:)
     
  2. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys kreeg net een update voor nfs carbon weet 1 van jullie wat die patch fixed want ik merk er nix van
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk niet dat het je snel met die 911 Turbo lukt, omdat dat een Tier 2 auto is. Maarja, een Porsche-fan volgt zijn hart :D

    Als je geld hebt, koop een Corvette Z06 en tune hem op max. De auto is zelf volgens mij nog onder de $100.000. :thumbs:
     
  4. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel erg makkelijk vergeet dat er niet bij tevermelden
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja de career kan soms wel wat makkelijk zijn. Maar bij quick race kun je difficulty op Hard zetten, dan zit er meer competitie in, wat ik dus altijd wil.
     
  6. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    't Lijkt wel of ik Darius gewoon niet mag verslaan. Gisteren had ik hem eigenlijk verslagen maar in de allerlaatste bocht maak ik een fout en rij ik de baan af. Nou ja, nog een keer proberen en ik lig weer ruim op kop. Maar wat doe ik nou met m'n stomme kop, ik kijk naar hoeveel punten ik nog over heb en rij gewoon weer op precies hetzelfde punt de baan af! Aaarghh, nog maar een keer proberen; krijg ik een your disc is dirty error! Nou kan ik weer die 3 races opnieuw doen :mad: Ongelovelijk zeg. Maar ik geef niet op, ik kan hem verslaan ;)
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha blijf proberen, het moet te doen zijn:)

    Maar ik weet niet wat het is met die discs van Need for Speed, 3 op de 10 keer geeft ie het volgende aan: Put your disc in an xbox 360 console=(
    Andere spellen doen het allemaal perfect...vreemd
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb een vraagje over dit spel. Je kiest een auto, gaat racen, speelt onderdelen vrij, upgrade je wagen zodat ie sneller wordt, en beter te besturen is, maar dan win je een auto van je tegenstander, die iets beter is dan je eigen auto, of je koopt een nieuwe auto, die iets minder goed is dan je eigen auto, maar zo'n nieuwe wagen kan je dan niet upgraden met de prestatieupgrades die je met je andere auto hebt vrijgespeeld. En zelfs als je met je nieuwe auto die race nog een keer wint kun je nog niet je nieuwe auto upgraden. Dat dat met de gewonnen auto ook niet kan, is nog iets logischer, want die heeft al wat upgrades. Hoe zit dat? Kun je mss door nieuwe races te winnen je nieuwe auto toch nog verder upgraden? Want waarom zou je anders een nieuwe auto kopen? Toch omdat hij in de basis al beter is dan je oude auto in de basis, maar slechter door de upgrades van je oude auto, en daarom wil je je nieuwe auto toch net zo upgraden als je oude auto, zodat je nieuwe auto beter wordt? Of moet je dan eerst je oude auto verkopen? Of kan je geen auto's upgraden die je gedownload hebt van marketplace? Of kan je die upgrades helemaal niet doen op je nieuwe auto?
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  9. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ff een vraagje:
    ik kan niet online omdat ik volgens ea niet ouder ben dan 13 jaar, terwijl ik op mijn email 18 ben, en het kan ook niet aan me family settings liggen, dus weet iemand misschien hoe ik online kan??
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Upgrades en wagens unluck je normaal gesproken per race (kijk maar eens per race op je map, wat je gekregen hebt) dus als je die upgrades hebt unlocked, dan kun je die gewoon op nieuw gekochte wagens gebruiken.


    Maar ik weet denk ik al zeker wat het probleem bij jou is:

    Er zijn 3 classe auto's, Tier 1, Tier 2 en Tier 3. (Tier 3 is het snelst en beste)

    Dus dan heb jij bijvoorbeeld een Tier 1 auto gekocht en daarmee een race gewonnen waarbij je bijvoorbeeld Nitrous Pack hebt unlocked voor Tier 1 auto's. Dan zul je dus waarschijnlijk een Tier 2 of Tier 3 auto bijvoorbeeld hebben gekocht, en daarop gelden de upgrades voor Tier 1 niet. Want die tiers horen niet bij elkaar. En om die Tier 2 auto bijvoorbeeld wel te kunnen upgraden moet je dus een race winnen waarbij je een upgrade unlocked voor Tier 2 auto's! Hoe verder je komt, hoe meer je unlocked. :thumbs:

    Dus ik hoop dat dit duidelijk is, anders vraag maar raak. :)

    @ SiNNeD26, dat is dan klote dat het weer niet is gelukt. De volgende keer dan maar niet naar die punten kijken he! :9
     
  11. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    YES, 't is eindelijk gelukt \o/ Ik haalde hem ineens in, in die bocht bij het eind waar Darius langzamer rijdt.

    Maar sjezus ik heb echt iets met Darius. Tot 2 keer (!) toe was ik ervan overtuigd gewonnen te hebben omdat ik over de finish reed in de 2e race waar ik dus word achtervolgd. Maar toch had Darius dan net gewonnen dus eigenlijk kwam ik een paar meter tekort. En niet 1 keer dus, maar echt 2 keer achter elkaar zo close.

    Nu verder voor de Reward Cards ;) Maar op deze hierbeneden ben ik trots :)

    [​IMG] [​IMG]
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja die 2 zijn leuke achievements inderdaad. :)

    Maar congratz dan dat je het hebt gehaald. Nu maar verder met Reward Cars + Challenge Series, die je nog wel veel zullen bezighouden. Ook achtervolgingen beginnen in free roam zijn erg leuk en soms erg lastig op heat 5! :D
     
  13. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    had gister even snel gekeken of er krassen op staan en volgens mij staan er 2 (lichte) krassen op :mad: en ik ben altijd zo voorzichtig met de cd's 8) maar goed ga maar is mailen met bol.com of die een nieuwe cd op kunnen sturen
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, die Corvette had ik echt niet nodig want het is GELUKT\o/ ik heb Darius verslagen met de 911 Turbo, ging perfect.:) Nergens grote problemen gehad.:)

    Da's echt kut, zoveel ongeluk heb ik niet eens!;)

    Daar heb ik nooit last van gehad..._O_ Zover mijn herinneringsgedachten gaan heb ik dat nooit in een game gehad.:lol:

    Dan wil ik effe iets vragen: Wat zijn die Reward Cards eigenlijk, wat is het nut ervan, is het hetzelfde als Achievements? Maar als ik een Reward Card heb geunlocked zie ik niet het 'Achievement Unlocked' icoontje...:)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Congratz, met je overwinning!

    Moet je maar eens langsgaan bij Reward Cards, bovenaan staat wat je moet doen voor de reward card en wat de beloning is als je zo'n vierhoekje vol hebt. Het zijn gewoon een soort van extra's waarbij je nieuwe auto's/velgen/vinyls etc. kan unlocked. Als je alle offline en online reward cards hebt gehaald krijg je wel een Achievement.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  16. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je alle offline en online Reward Cards hebt behaald krijg je een achievement die 100GP waard is. De Reward Cards die je gewoon haalt tussendoor unlocken nieuwe onderdelen (vinyls, spoilers, velgen, etc.) en nieuwe auto's. Je kan zien welke Reward Card wat unlockt door in het begin scherm te klikken op Reward Cards. Je krijgt dan bij elk onderdeel een beschrijving te zien wat je moet doen en wat je krijgt als je hem compleet hebt. Door op Y te drukken (geloof ik) zie je ook nog de online Reward Cards.

    't Zijn er erg veel dus succes ;)

    Edit, net te laat :)
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Achja, jij ook goed dat je reageert. Met 2 infobronnen komt hij toch net wat verder! :p


    Laatste tijd niet zo veel NFS:C gespeeld omdat ik veel TDU speel, maar afentoe speel ik nog wel eens een quick race tegen mijn broertje.
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, AntraXxX en SiNNeD26! :)


    @ AntraXxX: Speel zelf TDU ook meer, zeker nu ik de Carbon Career uitgespeeld heb, maar het is wel erg leuk om een Quick Race tegen mijn broer, vader of vrienden te doen, vooral met zo'n stel maffe brandweerwagens en vrachtauto's (gratis downloadauto's)!:)

    Oja nog een vraagje:

    Is Carbon leuk om te spelen met een racestuur? Of kan je het spel beter met een controller doen?:)
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  19. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    nou met de ms racestuur is het niet te doen en kan nergens vinden waar je gevoeligheid ofzo kan instellen, dus ik zou gewoon met de controller doen.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, jup quick races met die lompe brandweerwagens die zowat niet op je beeld passen, zijn echt kicken ja! Probeer ook eens te beginnen aan de challenge series, die zijn ook erg leuk en zorgt weer voor wat speelplezier.

    Voor NFS:C zou ik geen stuur kopen, omdat het met de controller goed te doen is, en er zijn best veel problemen met het instellen van stuur bij NFS:C. Maar een stuur voor bijvoorbeeld TDU of FM2 is zeker een aanrader!
     

Deel Deze Pagina