Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    beetje slechte kwaliteit dus je kan niet echt iets over de graphics zeggen. de framerate ligt wel lekker hoog, maar dit is steeds met 1 auto op het scherm dus wie weet hoe dat uitpakt.

2. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    lol, al is het zwaar offtopic maar dan mag jij mij uitleggen hoe dat precies in zn werk gaat

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In FM1 kon je ook al een groep layers/vinyls maken en dan opslaan en dan kopieren naar een andere zijde van je auto en ook gewoon naar een andere auto kopieren.

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt dat laatste filmpje nou niet echt supermooi.. lijkt op deel 1, maar dan net even wat beter.

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar je kon het weer niet op een hele andere auto plakken.

6. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe dan?

In FM1 kun je echt alleen alle layers in 1 keer van de ene zijkant naar de andere zijkant kopieren (en dan nog staat alles in spiegelbeeld en ben je nog langer bezig om het weer goed te krijgen) of je kunt alleen alle layers in 1 keer naar een andere auto van exàct hetzelfde merk en type kopieren...

In FM2 kun je een selectie layers opslaan als 1 groepje en vervolgens op iedere auto naar wens plakken :)

Nou dan zou ik even wat beter kijken... Ik weet niet of je recentelijk nog FM1 hebt gespeeld (ik gisteravond nog) maar daar zie je toch echt niet die weerspiegelingen enzo. Zelfs op dit kleine crappy filmpje zonder detail ziet het er al een stuk netter uit, laat staan op een fijn HD schermpje in 60hz :)

Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ja, maar dat kon dan alleen met alle stickers op die kant.
    wat 'benson' bedoelt is dat je bijvoorbeeld op de rechterzijde van de auto 16 stickers hebt en dat je dan 8 daar van groepeert en opslaat

zoals ook bij powerpoint of word kan O-)

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Oh ja als je dat bedoelde heb jij wel gelijk!

Maar dat is inderdaad wel een leuke feature die erin komt.

9. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Welke komt eigenlijk eerder uit : Forza of C&C tiberium wars?
    Want moet toch 1 van die 2 kiezen :9

Moeilijke keuze,want forza lijkt me ook wel uber!

Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  10. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    het zijn twee verschillende soorten spellen. gewoon beiden kopen!!

11. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of de nieuwe aflevering van de forzamotorsport showdown ergens te bekijken is, de vorige vond ik wel leuk en benw el benieuwd hoe het verder gaat.

12. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0

rare vraag... Das net zoiets als: Welk team vind je beter? Barcelona of McLaren?

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nee, want hij moet kiezen tussen 1 van deze 2 games.
    Vergelijking die jij dan wil maken is: Van welke show koop ik kaartjes? Van Barcelona of van McLaren? ;)

Anyway, om deze post wat meer inhoud te geven wat screenshots + een link van de video waaruit ze komen

En de link naar de video
    http://forzamotorsport.net/news/announcements/1upshow.htm

Video heb ik nog niet gezien. Screens vind ik zo ronduit lelijk =( Schade wel mooi (zie M:cool:. Anyway, ik kijk zo direct even het filmpje en hoop daar wel overtuigd te worden.
    Ik kan me nog vaag wat herinneren over een filmpje dat op de E3 werd getoond. Men was daar niet zo blij mee omdat de in-game beelden vele malen mooier zouder zijn.... RIGHT =(
    De vergelijking met GTHD is natuurlijk makkelijk gemaakt, en die game is vele malen mooier dan deze screens.

Download is precies compleet :) Ik edit mijn post zo :)

Edit:/
    Filmpje is aardig om te kijken (FM2 info staat achteraan het filmpje). Graphics vind ik niet overtuigend, maar de diepgang in de game is weer van hoog nieveau :) Hopelijk een goede FM2 met matige graphics, en ik ben tevreden *)

Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Aangezien de pics + filmpjes van niet al te goede kwaliteit zijn, blijf ik er toch bij dat dit een game word met geweldige graphics.

De pics waren niet fantastisch, maar ze geven wel een beter beeld over de vormgeving (menu, HUD etc)

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kwaliteit was wel aardig, maar de graphics blijven hetzelde hoor, er zal niet veel veranderen als de game bij je thuis ligt en gespeeld word op je 360... ondanks het feit dat de kwaliteit van de clips en screens.

Ik vindt het er wel redelijk uitzien.. geef mij maar gewoon goede gameplay, en ik kon trouwens weinig verschil zien tussen 30 en 60 FPS, daar hoeven ze wat mij betreft zich niet zo druk meer om te maken (8 spelers i.p.v. 12 spelers omdat het anders niet 60 FPS kan lopen).

Schade zag er tof uit, en de tracks ook wel, maar ik vondt die blauwe audi op die autumn ring of hoe die baan ook heet (zit ook in forza 1) erg cartoony achtig eruit zien... dat doet GT:HD wel weer wat beter qua realimse.

Maar goed, zien wel weer, als de gameplay maar echt goed is, vooral online, dan vermaak ik me er zeker wel mee.

16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de 1-up show gekeken met allemaal ingame beelden van forza 2 en ik moet zeggen dat het er echt niet next-gen uitziet.
    volgens 1 van de gasten die het gespeeld had heeft turn 10 het in de omgekeerde volgorde gemaakt. ze hebben er eerst voor gezorgd dat het werkt en daarna pas dat het er mooi uit ziet, normaal gaat dat andersom.

ik verwacht eigenlijk niet dat het er mooier uit gaat zien, ze hebben nog maar een maand om er aan te werken.

ik vraag me meteen af of die screenshots die bij de car lists kwamen wel ingame zijn want die zijn echt vele malen mooier dan wat er te zien was in dat filmpje, dat was ongeveer hetzelfde als bij de X06

Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het mee eens. Als je dat filmpje keek en je zag het spel daadwerkelijk in beweging vanaf de hood cam, zag het er écht goed uit. Wacht maar tot je dit spel ziet in volle glorie op je scherm thuis :) \o/ _O_

18. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ZOMG demo!!

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is iig nice :) Op forzamotorsport.net zijn wederom screens opgedoken. Ik durf ze hier niet te plaatsen ivm. de lelijkheidsfactor :eek: :eek:
    Schijnt (is.... MOET!!!) van een hele (heeeeele) oude build zijn. Anders is het niet eens een opgepoetste versie van FM1 te noemen :'-(
    Check het zelf anders even hier
    Omgevingen zijn dramatisch :'-( Ik ga de game sowieso wel halen, maar de laatste tijd komt er alleen maar lelijk materiaal naar buiten :'-(

OMG, nog nooit zoveel smilyes gebruikt :9

20. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het toch meevallen. Zolang de auto's heel mooi zijn. :) En de ontwikkelaars hebben nog een tijdje om de details inorde te brengen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina