Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja...hij heeft een optische ingang...

Kon je dat zelf niet vinden? :confused:

2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
  3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Optisch is geluid :)

4. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah ok ;) bedankt voor snelle reactie op mijn vraag

5. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar ik bedoel;component ingang of optische ingang.

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Je sluit hem optisch aan voor het geluid, en via component aan op je TV.

7. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ik sluit alles altijd optisch aan sjoerd....als ik mijn ogen dicht doe zie ik toch geen reet???

8. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Zelfs met mn ogen open zie ik toch zelden een reet als ik kabeltjes aansluit :confused:

9. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ik wel........heb een spiegelvloer onder mijn audio.

10. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Ik zie dat deze kabel zelfs 'THX certificated' is. Weet je toevallig ook waar deze het goedkoopst en best te verkrijgen is? :)

Ik heb trouwens de Logitech Z-5500.

11. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb gister eindelijk mijn Onkyo TX-SR604e binnen gekregen en mij Kef's KHT 2001!
    Ik had nog geen subwoofer erbij, wou ik kopen als ik weer wat geld had:)

Maar nu kreeg ik van een vriend van mij een jvc subwoofer van 110w. Leek me wel handig als tijdelijke oplossing, alleen zag ik dat deze sub alleen zo'n zwart/rood draadje als in/uitgang heeft. En op m'n receiver zit gewoon een RCA-tulp uitgang als sub uitgang! Is er een manier om deze sub hier toch op aan te sluiten? iets als een verloopstukkie:confused:

Alvast bedankt:9

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die woofer dan passief is (zonder ingebouwde versterker), dus alleen een grote speaker met een filter waarschijnlijk. Hij is waarschijnlijk ook niet zo zwaar? Als er iig geen tulp op zit dan kun je heb niet aan je onkyo hangen als sub.

13. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga denk deze maand de Harman/Kardon cinemotion halen!Ik was zoziezo al verlieft op dat ding toen ik hem zag,maar de prestaties van Yamaha zijn wel wat beter..Ik zit nog wel te twijfelen of ik voor de HK cinemotion ga of de Yamaha 659 samen met de jbl SCS 178.Yamaha klonk toch een stuk beter als die HK.Wat zouden jullie doen?

Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  14. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat dit de hoogste serie is (100 euro voor 1 meter), maar aan dat THX certificaat moet je je tegenwoordig niets meer van aan trekken als je de experts moet geloven. Ik denk dat je met je setje wel ietsiepietsie kwaliteitsverschil gaat horen, maar hang er niet een veel duurdere kabel tussen. Monster kabels zul je overal voor dezelfde prijs zien, behalve tweedehands. Je kan htforum.nl in de gaten houden maar ik denk dat je dan lang kan wachten. Gewoon naar de winkel en dat kabeltje halen. Laat weten hoe je hem vind :)

Sjoerd

15. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Als het beter klinkt is voor mij de keuze snel gemaakt. Probeer de beide combinaties toch eens vlak achter elkaar te horen en maak dan een keuze.
    Blij dat je voor 1 van deze opstellingen gaat :)

Sjoerd

16. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4

EDIT:Na al het werk uitgerekend te hebben en alleen rekening gehouden met de nederlandse versie's kom ik op €708,50 uit.
    Dat is zoiezo al 100 euro boven mijn budget,dus dit gaat denk niet door(de Yamaha en JBL)

Ik ga dan maar voor de HK cinemotion en daar mee beginnen en over een paar jaar het echte werk gaan doen.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  17. JeePee

JeePee Guest

Vanmiddag bij Stassen HiFi in Venlo geweest. Die gasten verkopen alleen het beste van het beste. Ik heb daar heerlijk naar een 15.000,- euro kostende stereo instalatie geluisted, die aangesloten was op een 6000,- euro kostende beamer, die nog 50% afgeprijst was (normaal dus 12.000,-, niet eens HD 8)) Was wel zieke shit. Was ook nog een Plasma hoek waarbij de kleinste TV 37" was, maar aangezien we thuis een 43" Pioneer hebben hangen was dat niet zo speciaal :cool: Kon het niet laten en heb maar een Monster Toslink kabel gekocht voor tussen de X360 <> 5.1 set. Zometeen ff testen. Het geluid schijnt warmer en helderder te zijn dan wat ik daar nu tussen heb hangen (kabeltje van 5 euro per 10 meter, die Moster was 59,95 per meter :D) *Wacht in spanning af

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dat verschil hoor je meestal ook alleen maar op de betere setups ;) Maarja je kan niet alles hebben :9

19. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet of iemand hem hier heb, denk het wel maar weet iemand hoe de Harman/Kardon Cinemotion klinkt?
    Ik ben van plan hem mischien te kopen....maar bij de bcc stond i niet aangesloten en zat i in een doos nog.
    Vage shit daar.

20. II Gamer II

II Gamer II ?! Hmmm ... !?

Leuk Bevonden:
    0
    @grumpiestocean

Weet jij het soms om welke komponenten het gaat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina