GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

HLH contact mij ff over wanneer jullie kunnen. exp is banned hier lol ^^

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

yo 3kinGz

je hebt vast al wel gehoord over onze namechange etc etc. hier ff voor jou de informatie voor contacten etc:

qG I EXp3r1EnZ
    qG I Ar1d1Ty
    qG I Maj1nGoku
    qG I ShAdOw
    +
    qG I RavfouR
    qG I DarknesS

3. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

HLH kunnen jullie op dinsdag 20:00 spelen?

4. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Three kings ik zag dat jullie ook vrijdag avond laat konden dat ligt beter voor ons want Micro en Nano moeten zaterdag werken hoorde ik ook net trouwens van micro greetz w8 op de reactie???

5. Hey Smartie speel jij zelf eigenlijk ook wel eens GoW? Ik heb jou echt nog nooit gezien in games vol met AK47 gasten :)

6. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

TheSuprophecY!!! ik ben dik fan van jou. :9 Je leeft nog ! , Chill
    Ben je al van je ''gameverslaving'' af?

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

Lol en toch zat ik laats in een lobby met jou en XtrXander ofzoiets .. ik ben eigenlijk een hopper ik zit overal en nergens, ik speel de echte clanwars ook niet mee dat was vroeger wel altijd zo maar ik ben nu te druk met school en voor de rest neem ik de hele management van de clan op me .. vooral nu net na de namechange en het aannemen van 4 nieuwe members (waaronder maj1ngoku \o/ ) ben ik weer druk bezig met vanallesennogniks.. :9

8. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    agja als je zoveel doet als smartie is het moeilijk je skillz te behouden ( of had je die nou niet \o/ :eek: ) nee maar ff serieus smartie doet ook heel veel en als wij goed resultaat leveren waarom iets anders doen ?

9. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Is de ruzie tussen hem en Exp over?

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Moet je ff beter internet kopen of we maken een deel we zeuren helemaal niet over aan beiden kanten. :emo:

11. Uhm nee, dat was waarschijnlijk TheSuprodigY, ik ben TheSuprophecY :9

12. Ar1d1ty! _O_ Ja ik leef nog man.. heb al 2 weken niet echt gegamed maar mn dikke ouders laten me pas weer online als ik weer goed op school ga geloof ik..

Had ik jouw ouders maar :9

Edit: Sorry voor dubbelpost..

13. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    Ic3 cold vs Kill Snitchers: Zondagavond nu is het zeker iedereen van beide teams zijn er van op de hoogte later.....

14. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter nu MajinGoku terug is, ben ik ook gelijk ff vervangen en kan ik me gaan richten op TW.

15. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    En wat gebeurt er, Ic3 Cold clan kan zaterdag niet omdat ze te weinig members hebben.

Als je een man van je woord was geweest had ik komende zondag de 1/2 finale kunnen spelen inplaats van de uitgestelde 1/4 finale. Maar je bent blijkbaar geen man van je woord.

Jammer.

Edit; Nu ik dit zo terug lees kom ik best zuur over. Is niet de bedoeling, heb er alleen de pest in omdat ik die match vorige week al had willen spelen.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  16. Dat is de ijskoude waarheid, goed gezegd ;) . Ik wed trouwens voor 10 euro dat ic3 zondag weer niet kan, wie wil met me wedden? \o/

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

ik wed voor 20 dat jij niet grappig bent? wie weet doet Ic3 er wel alles aan om de match te kunnen spelen ik weet hoe het is om gezeik te hebben met members, speeltijden, hosts etc. Ik wed dat Ic3 de match net zo graag wil spelen als KS, omdat ook Ic3 door wil naar de 1/2 finale..

18. Ik wed voor 30 dat jij niet inziet hoe lomp ic3 is. w/e

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2007
  19. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor 3Kings.. Er zit iemand in Ic3 die een beetje vaag is.

20. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dus Micro Ic3 vanmiddag aan de private chat( ik nano Ic3 ) hij zei dat hij net met jou ( three kings ) had gesproken en hij maakte ervanop dat we zondag gaan spelen dus ik denk dat ik het hier goed zet op het forum begint iedereen weer te klagen terwijl ik die match echt graag wil spelen. omdat k weet dat we jullie kunnen verslaan. Zaterdag kunnen we ook wel spelen om 22:00 ongeveer.

Iedereen in ons team heeft er flink de pest in dat we de 1e match gelijk goed konden spelen vandaar. al weer deze MIS COMMUNICATIE ( zucht ) dus wat wordt et zaterdaglaat ofzo zondag de hele dag???

en Smatiez je hebt gelijk :p

als je er over nadenkt wel LOL dat gezeik maar hoop niet dat dat et geval is voor volgend toernooi want k snap best dat et erg kut is om dan onze tegenstander te zijn LATER

Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina