ik heb de wii vandaag binnen gehad.. Ik dacht alleen dat het blauwe lampje altijd brandde.. maar dat doet het dus niet.. alleen heel ff als je de cd invoert...
huh hoe dan.. we hebben hier alles al geprobeerd maar hij blijft uit.. Ook met dat connect 24 staat aan.. Dus er komt alleen een blauw licht als je een bericht hebt?
Data Design Interactive brengt 13 Wii games Dat zijn de zes games die in het tweede kwartaal van dit jaar uitkomen. Billy the Wizard Myth Makers Super Kart GP AnubisII Ninjabread Man Monster Trux Extreme Elviz: Rock N Roll Adventures De volgende zeven games komen in de zes maanden er na uit. Hier is nog geen informatie over - Hamster Heroes - Trixie In Toyland - Action Girlz Racing - Mini Desktop Racing - Myth Makers: Orbs Of Doom
ik had er nog wel ff op de wii gespeeld.. was namelijk een stand op dat winkelcentrum. En ik vind het maar nix.. maja ieder zn mening
Kom zojuist uit Rotterdam Alexander. Zag bij Toy'r us het volgende aangeplakt staan: ''Wii te koop''. Ben niet binnen geweest, dus ik weet niet of ze nog Wii's hebben. Bel anders voor de zekerheid eerst even.
Idd ieder z'n eigen mening! Daarom is het ook zo goed dat er verschillende consoles met verschillende soorten titels te verkrijgen zijn .
ik vind het ook nog niks. ik wil eerst mortal kombat zien, met fatalities waar de wii-remotes door de kamer vliegen. Misschien dat het dan leuk wordt. En Zelda speel ik toch echt liever gewoon op mijn cube, dan stoot ik mijn bier tenminste niet om.
met groot bedoel je? 32' 40'? heb enkel ervaring met de le27s71 dat het plaatje er zeer behoorlijk uitziet. maar vergelijk t maar niet met de 360..
Dat is nou net het scherm wat ik heb, maar is het de moeite waard? Is het verschil in beeldkwaliteit nou zo groot dat het 30 euro waard is? Ik heb namenlijk ook even de Advanced Scart kabel gehad, en het op mijn oude TV geprobeerd. Maar die heb ik terug gebracht, want ik vond het 30 euro niet waard omdat eigenlijk alles alleen maar een beetje scherper werd.