Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dit is een topper hehe maar dat dit alle 360 games achter zich laat, neen.
    ik zal deze game wel eens kopen indien hij bc is op de ps3..
     
  2. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    En het past allemaal op een dvd en ps2 heeft nog de rumble.
    Zo zie je maar weer dat je naast next gen ook next gen programmeurs
    en developpers nodig hebt.
    Maar dat het zoveel mooier is dan xbox360 en de verwachtingen voor
    de ps3, daar heb ik mijn bedenkingen bij.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben een gamer die verhaal enorm belangrijk vind bij bepaalde genre's(rpg, adventure, stealth, platform,...) en God of war is gewoon super qua verhaal. Het is een gewoon een fantastisch stoere film waar je in zit. Een film van ongekend niveau soms. Vandaar mijn hoog gedoe over een game als God of war. Bye the way, the graphics zijn ook super, sommige xbox 360 games kunnen er echt nog wel van leren. Dat dieptezicht, die omgeving, die bosses, alles...
     
  4. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, sommige ps3 titels kunnen er ook nog wat van leren.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, tuurlijk, ps3 is nog maar net uit...
     
  6. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    @Boss.

    Tuurlijk de ps2 kan alle 360 spellen overtreffen vooral qua graphiqs.:lol:

    De xbox laat de ps2 al ver achter zich.
     
  7. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Met God of War 1 zat ik soms al met mijn mond open van de graphics maar dit overstijgt precies nog het eerste game. Zoals boss zegt, wat moet dat zijn als ze dit game voor de PS3 maken!
    Ik vond dit 1 van de vetste games die vorig jaar voor ps2 is uitgekomen en ik ga zeker God of War 2 aanschaffen want ook verhaallijn en gameplay zijn super :)
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat er niet om hoe de graphics eruit zien, maar hoe de graphics bij de game passen. Als het grafisch mooi is maar niet bij de game past en de sfeer verpest dan heb je er ook niks aan. Bij God of War ziet het er erg goed uit.
     
  9. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het klopt dat de graphics bij de game moeten passen. Maar dat zegt toch niets, zoals Boss beweerd, over de graphics ten opzichte van de 360. En al helemaal niets over de ps3.
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd op dat vlak heb je helemaal gelijk hoor.
    ik vind dat de ps2 met deze game een mooi tijdperk afsluit hell yeah. dat de ps3 maar even goed word.
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Deel 1 én 2 zijn inderdaad wonderschone games maar alsjeblieft kerel... Grow up zeg, met die uitspraak zet je jezelf behoorlijk voor gek....


    Zoals sommige PS 3 games of Wii games of Xbox games of PS 2 games er ook van kunnen leren.... :):

    Bad karma is op Sony goed van toepassing denk ik...
    Juist door dit soort zaken zorgen ze ervoor dat ze niet meer serieus genomen worden en is het makkelijk om de goede naam in snel tempo te verliezen.
    Het laatste jaar lijkt het wel dat er meer negatief nieuws dan positief nieuws te melden is...
    Dit zou een positief nieuwtje moeten zijn maar door de onzin die ze eerder verkondigde is het eerder een zielige vertoning....
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    wow dat waren mooie filmpjes, bijna net zo mooi als Ninja Gaiden: Black... *zucht* oorlog voeren is wel zo vermoeiend. :):
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou niet zo mooi als Ninja Gaiden hoor... ;)
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee oke maar bijna wel dan he...vooral die filmpjes haalden het bijna bij Ninja Gaiden...bijna dan he...:emo:
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn euh, sommige mensen zijn toch echt kinderachtig, alsof ik nu echt meen dat puur qua graphics god of war 2 mooier is dan gears of war ofzo, haahahahahaaha... Puur qua graphics zeker niet...
    En daarbij zei ik dat het spel opzich(dan bedoel ik alles van de game, inhoud, verhaal,...) alle next gen games tot nu toe hun ass kickt(wat voor mij persoonlijk misschien is) en op grafisch vlak, ook bepaalde next gen games, maar niet de grote als gears of war enzo...
    Maarja, hier neemt iedereen alles zoo letterlijk, shit...
    Anyways, als je het filmpje gezien hebt, kan je echt niet anders dan zeggen, what the fuck, is dit ps2? Dat moet je toch toegeven! Want het dieptezicht, de reusachtige omgevingen, de bosses, de vele enemy op het scherm,... is toch echt super...
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind ik ook, vooral dat stukje waar ie over een ketting loopt naar dat eiland. Heel erg mooi, zeker voor PS2 begrippen. :)
     
  17. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    @Boss, je had het wel degelijk over de graphics. Je mag best towgeven dat playstation een streepje voor heeft ten opzichte van xbox.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :lol: hold your horses dude...wie neemt het hier nou zo letterlijk? En ja het ziet er wel leuk uit, al hou ik niet van zulke spellen. En dus word ik niet warm of koud van dat filmpje...sorrie :'-(
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow wow dude, ik had het op Xwon, sorry voor de verwarring;). Omdat hij het zo serieus nam. Alsof ik god of war 2 letterlijk mooier vind dan gears of war. Neen dus. Maar dat wil niet zeggen dat ik Gears of war beter vind. En qua stijl vind ik God of war gewoon mooier dan eender welke xbox game, nogmaals, qua stijl. En ja, ik vind het mooier dan eender welke xbox 1 game...
    Maar ik bedoelde het dus niet op jou he Excess Denied...
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wederom draai je woorden naar je eigen hand..... |:-
    Ik heb het niet over Gears of war kerel... Leer eens gewoon te lezen of stop met reageren en mensen woorden in de mond te leggen...

    Ik reageer op jouw verhaal dat deze game de huidige next gen hun kont schopt....
    Wacht ik zal je weer even quoten want je vergeet tijdens het typen al wat je zegt lijkt het wel...
    Zoals je kunt lezen beaam ik je verhaal dat God of War 1 én 2 super mooie games zijn maar de kont schoppen van de Next Gen games is gewoon overdreven...

    Jij VIND dat maar dat betekent niet dat het ook echt zo IS....

    Wel is God of War 2 een game waar ik binnenkort een keer een PS2 voor ga lenen van een vriend :):
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina