Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Oh maar dat zal echt super stoer zijn :p Kan niet wachten 8)8)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat zou wel mooi zijn! Héél mooi zijn. Met z'n tweeën de wereld van Albion verkennen. Hhmm, zie ik wel zitten. :)

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    hij zegt dat hij het gaaf vind maar hij zegt niet echt iets over dat er een co-op versie in komt. "I can't say anything about the Live and online experience in Fable 2. I can say that I find it fascinating that we can look at online co-op adventuring and say, well, not many games have exploited this and really that is as far as I will go on that." dus hij zegt dat ie een kijkje gaat nemen en mischien uitprobeert maar ik denk dat co-op wegblijft in deze game.....het hoort er niet bij naar mijn gevoel......ze zouden van Oblivion een MMORPG moeten maken.8)

maar het mag er altijd bij zitten van mij:):b:

willem @ : Dat weet ik, ik zeg ook alleen dat 't me leuk lijkt.
    ik zeg tog ook niet dat je nie mag fantaseren:+ lleeen die gast die dit had gepost over molyneux zei erbove dat hij info had laten lekken....lekken vindt ik het niet hij zei gewoon dat hij ging kijken of het wat werd.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik, ik zeg ook alleen dat 't me leuk lijkt. ;)

5. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mij bedoelt... ik zei alleen maar dat het lijkt alsof coop in fable 2 gaat zitten.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    maar Live co-op of gewoon co-op? Persoonlijk lijkt mij beide wel stoer, want hij zegt dat hij niks mag zeggen over de live dingen maar daarna heeft hij het over co-op live ;) Mij verbeteren mag altijd :) Ik wil gewoon wat in-game screenshots en een filmpje dan maken ze mijn dag weer helemaal goed :D

7. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    van mij mogen ze er zoveel modes in proppen als ze willen:) als de game er maar niet onder gaat lijden qua graphics enz. ik heb echt weer zin om fable te spelen ik kan gewoon gvd n ie w88 8)

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Was voor fable 1 niet ook al een soort van co-op in de planning?

Dus denk wel dat het nu in Fable 2 zal komen te zitten. Maar alleen tijd zal het leren. ;)

9. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Zelfde als met bomen die groeien door de jaren, zou ook in 1 zitten en nu waarschijnlijk in 2.
    IK weet dat Fable 2 goed word, maar ik zou alles wat petertje zegt maar met een hele zout mijn nemen. Grote kans dat de helft van wat hij zegt er niet in komt :)

10. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    geeft niet zo erg want als echt ALLES inde game komt wordt het ook maar 1 drukke mengelmoes.
    elke keer als ik aan die game denk tril ik :confused: :9 helemaal fable fan....als ze hem nu annuleren ga ik huilen :9
    ze laten wel weinig nieuws en screens los want bij fable 1 staan er 180 screens bij.
    ik denk dat ze heus al wel wat ingame hebben alleen dat ze dat nog niet loslaten,anders maken ze dezelfde fout als bij deel 1 want toen zeiden ze echt TE veel,iedereen verheugt valt het tegen...
    maar bij mij niet :)

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel met je eens op 1 ding na, tuurlijk staan er 180 screens bij fable 1, er worden ook screenshots gemaakt als ie af is he 8)

12. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Co-op in fable lijkt me niks. Ik vond falbe 1 ook tegenvallen veels te kort. Net op het moment dat je character echt opper begon te worden was het spel afgelopen. Te weinig side questes en een te kleine wereld.

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    afgelopen? Je kon kiezen of je koos voor het ultieme zwaard of je gooide hem weg maar je kon verder gaan :p

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Daan, slimmerik, lees nou gewoon 's de vorige pagina. Doe dat nou gewoon 's om mij een plezier te doen. Want tegen zulke reacties kan ik echt niet. :{

15. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    maar die gasten zullen heus al wel ingame hebben want ze zijn al sinds?...2005 1/2 bezeg ofso dus dan ben je wel heel traag. als het niet zo zou zijn moeten ze aardig opschieten willen ze het binnen 2007 halen \o/

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wie zegt dat ze het binnen 2007 willen halen? En natuurlijk is Fable al speelbaar, maar ziet het er heel anders uit dan dat het moet worden. Alles nog grijs/paars/groen tinten. ;)

17. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ikke:) want iedereen verheugt zich op deze game en hier in nederland sintrklaas en kerst eraan komen(eind 2007 dus) en in amerika kerst ook bezig zal zijn zullen ze meer verkopen met sinterklaas;)

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Leuk hoor als we hem met Sintklaas krijgen, maar van mij hoeft het niet aangezien ze van mij niet hoeven te haasten. Tuurlijk kijk ik uit naar deze titel, maar laat ze maar rustig hun werk doen dan word het vast weer een fantastische game. En als ze gaan rushen, omdat bijv. Microsoft zegt van 'Heej jij daar, voor Sintklaas moet ie in de winkel liggen dus opschieten' ja dan krijg je Halo2 activiteiten. Dat zou raar zijn, aangezien ze Sintklaas niet kennen daar... :):

19. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ik zeg tog ook kerstman \o/

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    En wat als ze er nog een jaartje langer over doen? Kunnen ze 'm nog bij Kerst uitbrengen. :{ Kijk, feestdagen zijn wel een strategische periode om een game uit te brengen, maar ik denk niet dat Lionhead zich daar echt om bekommert. Laat staan Peter... :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina