[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik de tempel heb gehaald volgens mij de vuur tempel, die tempel hoog op die berg. Waar al die beesten naar beneden rollen, waar moet ik daarna naar toe. Want heb het idee dat ik overal ben geweest maar ergens over heen kijk.
     
  2. XboxAgent

    XboxAgent Robbert

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Das zo goed als het begin, mjah, als het echt niet gaat zoek dan een walktrough ofzo.
     
  3. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    heb je als laatste de tempel uitgespeeld?
     
  4. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    52 uur later en ook ganondorf heb ik een kopje kleiner gemaakt.
    Het zelda avontuur zit er weer op. Eerlijkheids halve moet ik zeggen niet het beste zeldaverhaal wat ik ooit gespeeld heb. De verhaallijn kende ik ongeveer al. "hupsakey, evil-one steelt krachten, the chosen-one moet de wereld redden, evil-one geeft wat tegen gas maar uiteindelijk overwint the one chosen by the goddesness"

    De eindbazen slacht je af zonder éénmaal dood te gaan. Veel van de puzzles in het spel zijn een herhaling van zetten. En de kerkers zijn ook maar gemiddeld (lees klein). En door het HD-geweld van de afgelopen 360 tijd was ik ook niet gepakt door de grafiks van zelda. Het enige wat me kippeveld bezorgde was "eponia's song" en natuurlijk het hyrule-field melodietje. En ook die zijn al zowat 10 jaar oud

    Ik zeg als rapportcijfer een 7-, helaas "een pakketje schroot met een dun laagje chroom"

    /Mod Arjan: spoiler tag toegevoegd
     
  5. XboxAgent

    XboxAgent Robbert

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    TP is idd erg eenvoudig en de eindbazen vallen behoorlijk tegen qua difficulty. Desondanks is TP een vette game, heb wel een beetje het idee dat ze het einde wat hebben afgeraffeld, laatste paar dungeons zijn zo eenvoudig: Die laatste en de twillight dungeon bijvoorbeeld.
     
  6. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    welk spel is tegenwoordig wel moeilijk? ik heb me iig geen moment verveeld.
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die Zelda TP te makkelijk vinden : download nu direct Kid Icarus van de VC en kom dan nog maar eens terug met de bewering dat je een game gespeeld hebt die te makkelijk is 8) :+
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.700
    rudeboy, dank je voor die geweldige spoiler van je. Je zou eigenlijk gelijk een IP-ban moeten krijgen
     
  9. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    spoiler??
    ach een spoiler is vervelend als je echt helemaal into the game bent en als je nu nog niet TP hebt gefinishd dan vraag ik me af of je wel ge-spoild kan worden....
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Sorry hoor, maar wie ben jij om dat te beoordelen? Als iemand het spel sinds een week heeft kan die juist nu into the game zijn.
     
  11. Dixitfreak

    Dixitfreak Hyrule rulez

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,rudeboy!De pret voor pas beginde spelers met veel goede moed die hopen op een aartsmoeilijke game is er af dankzij je prachtige preek in die oh zo mooie spoiler (klein bijzaakje,het is ook nog een onbestaande spioler)
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Dat is helemaal niet erg, maar wel dit: na 52 uur ook (de spoiler) een kopje kleiner gemaakt. Dan kan je net zo goed meteen het hele verhaal spoilen.
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen die ook maar één Zelda gespeeld heeft weet zelf ook wel van te voren dat een nieuwe Zelda zo zal gaan (hoe rudeboy het verhaal beschrijft), dus loop nou niet zo te zeuren. :+
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat jij dus nu eventjes verklapt is iets wat pas later in de game ter sprake komt. Als je daar nog niet bent, dan weet je dat dus ook nog niet.
    Leuk dat je het even verteld voor de mensen die nog bezig zijn met de game. :{

    Pas na een flink aantal uur spelen komt het ter sprake. Dan heb ik het niet over hoe de game afloopt, maar over iets anders.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  15. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ach het is het typen niet waard deze discussie....toch
    Bijna elk spel is er toch op gebaseerd dat je tegen het kwaad moet vechten...duhhh Dus de verhaallijn die ik schets had net zo goed van jak en daxters, mario of oblivion kunnen zijn, of de plot van een film (L.O.T.R).
    En mijn mening over een spel kan en mag toch geen spoiler zijn, het enige inhoudelijke wat ik vertel is dat ik "figuurlijk" /Mod spoiler weggehaald, laatste keer heb gemaakt. En dit is eigenlijk van te voren al net zo zeker dat de tegenstander van Mario, Bowser zal zijn.......
    Maar goed iedereen die nog bezig is veel plezier ermee want dat heb ik zekers ook gehad. Het is en blijft een topper maar geen OOT
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb even een stukje van je tekst tussen spoiler tags gezet. Het is namelijk niet zo leuk voor de mensen die hem nog niet hebben uitgespeeld.

    Denk dat je er flink naast zit met die gedachte. Gebruik in het vervolg dus maar gewoon wel spoiler tags.
    je tekst[/spoiler ]
     
  17. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ok
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  18. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ....maar wat zijn nu spoilers en wat niet?
    Is er ergens een post waar ik de duidelijkheid kan vinden?
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Dat is ook een spoiler, ja...

    Maar jij geeft meteen de ultieme spoiler weg. Ik had vast wel verwacht dat dat erin zat, maar dat zoeken ik en anderen vast liever zelf uit.
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    iedereen weet dan er een vuurtempel in de zelda zit (altijd al geweest), maar jij begint ook gelijk over de eindbattle enzo en hoe en wat. Die post van jordy had idd ook in een spoiler gemoeten, maar die is niet zo schadelijk als de jouwe. (met alle respect (A) )
     

Deel Deze Pagina