Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Formateren is wel dat je alle saves weghaalt, cache legen is vanaf opstartscherm tot het logo van neversoft de A knop inhouden.
     
  2. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar er was toch ook zo'n soort manier dat je bij je harde schijf een bepaalde code in moest toetsen en dat hij hem dan formatteerde zonder savegames weg te halen?
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lees de definitie van formatteren eens:
    Het volledig wissen van een geheugenkaart (of harde schijf). Alle informatie gaat verloren en het geheugenkaartje kan weer volledig benut worden.

    :lol:
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe wordt ik level 4 in dit spel, gewoon alles op Pro uitspelen? en als je nou een deel helemaal sick en nog een paar op AM uit hebt, maakt dat uit? Moet je ook nog andere dingen doen om level 4 te worden of zijn alle Opdrachten op Pro uitspelen ook genoeg..
     
  5. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ lenny - t

    Het is inmiddels al opgelost, die code bestond wel en daarmee kon je de cache van je harde schijf leeg maken.

    @ serious siem

    Jup, gewoon meerdere dingen op een hoog niveau proberen te halen. Dan kom je vanzelf omhoog. Ook het zoeken naar secret spots en gaps haalt je ranking omhoog.

    @ thread

    Weet iemand hoe je de gap 'Platform pop' moet voltooien? Het is echt nog maar de ENIGSTE gap die ik moet om de gap achievement te halen maar ik weet bij god niet hoe hij moet. Ook de beschrijving in de guide die iemand eerder al postte is niet echt duidelijK!
     
  6. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Ongeveer in het midden van de Factory hangt een platform boven een pool. Je moet vanaf de quarterpipe op dat platform landen in een manual en aan de andere kant van het platform een bank drop doen. That should do the trick...

    Iemand nog goede tips voor Break yarrr bones (funpark)?
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  7. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ miez

    Tnxs heb nou alle gaps!!

    break yarr bones heb ik zo gedaan: Vaart maken op de ramps achter je rug (wanneer je start) en op de ramps naast het skelethoofd. Daarna moet je door het skelethoofd heen springen (let op wel springen niet skaten!) en dan meteen force bail doen (LT+RT+RB+LB) en dan hoor je als het goed is een groot eind te gaan vliegen, als dat het geval moet je proberen op je hoofd of rug te landen dan breek je de meeste botten!
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is dit spel een aanrader als je puur voor singleplaeyer mode gaat?

    Ik ben geen PRO skater, maar gewoon gemiddelde skater.. Ik hou vooral van SSX games.
    Is dit spel dan een aanrader ?

    _O_ :+
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik had de Break yarr bones achievements gehaald door een bug. Ik was de training aan het doen. En oppeens vloog hij de lucht in met een snelheid van 100 km ph, zonder dat ik iets had gedaan. En toen had ik die achievements. :p
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is op zich wel goed :) kzou anders wat revieuws of video's ervan bekijken... en ik zou het spel zeker even vergelijken met de EA game '' skate ''. en kijken welke je misschien liever heb. Skate moet nog uitkomen, maar de laatst releaste video ziet er van SKATE goed uit :D
     
  11. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een topic kick. :p

    Ik heb het spel al een tijdje maar nu zit ik echt officieel vast,
    Ik moet nog één pro-challenge namelijk die van Ryan Sheckler. Maar de derde opdracht (dat je moet grinden en over die vlaggetjes moet springen) krijg ik maar niet gehaald.. Ik krijg gewoon niet genoeg snelheid..

    Iemand tips hiervoor? Ik kan zo niet verder naar Rank 8 :|
     
  12. Joost..

    Joost.. Keuning

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zit de pro challange van bob?:p
     
  13. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe open je die factory man ik kom er echt niet uit iederen keer als ik me zelf lanceer tegen die muur gebeurt er niks iemand ???
     
  14. Phoebe85

    Phoebe85 Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    kom gewoon niet verder.
    heb nu zo opdracht moet ik verschillende dingen gaan doen.
    high score etc etc.

    en dan nog in tijd van 3 min

    ik kan gewoon geen goede trucs doen waarmee je veel geld krijg irri
    :)

    maarja moet maar beter me best doen :)
     
  15. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol 4 post, 4 verschillende vragen en NERGENS word antwoord gegeven:9

    Sorry dudes kan jullie ook niet helpen..... heb de game niet:)
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Midas

    Je moet wanneer je bij die rampt komt L+R indrukken, nou val je erin en heb je genoeg vaart om over die vlaggetjes heen te vliegen. Vergeet niet nog een stukje van die soort stoeprand te grinden!

    @ Joost

    Achter bij de school, staat ook duidelijk op je map aangegeven!

    @ Lol

    Je moet een force bail doen dat is alle bovenste triggers tegelijk indrukken dus LB+RB+L+R nu schiet je poppetje weg. Dit moet je doen met die schans en de muur breekt.

    @The american

    Probeer de tip die ik een paar pagina's terug postte

    Let wel op dat je steeds een revert(op R drukken) maakt zodra je landt.
     
  17. Remco

    Remco Guest

    en daarna kan je ook nog gaan flatlanden: zo heb ik een combo van 2,5 miljoen gehaald
     
  18. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand het spel kopen pm me even

    heb hem nog tekoop speel hem niet meer

    groetjes
     
  19. Remco

    Remco Guest

    de meeste mensen hier hebben het spel al, daarom gaat dit topic daar ook over;), miss kan je beter naar x-bazar gaan:b:
     
  20. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ;) vandaar dat ik dat even zei rumast !
     

Deel Deze Pagina