[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    die eerste neck heb ik ook op me rogue :)
    Wij zijn nu behoorlijk ver met karazhan nog 2 bosses en we hebben ze allemaal down, (Waar ik btw heel trots op ben want we hebben het zonder tactics gedaan, alles zelf geprobeerd en uitgezocht)
    Maar wat me opvalt is dat er echt enorm veel plate stuff drops (we zullen wel pech hebben i guess (of geluk, hoe je het ook bekijkt)) maar we hebben nu bijna 2 full karazhan epic warriors...
    zelfs de paladins nemen nu al de plate tanking en dps gear omdat de warriors het allemaal hebben.
    Pff... i wanna see more dps leather drop... Oja.. en het is ook wel eens tijd dat moroes de mongoose patern dropped :p
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Wij krijgen die stomme gloves constant 8)
    4 drops gehad van de eerste trash voor het paardje met zijn ridder. :+
     
  3. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    In wat voor een soort bestanden staan keyloggers / account loggers meestal? .exe?
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ze nestelen zich meestal in .exe bestanden of nemen namen aan die heel erg lijken op of identiek zijn aan windows systeembestanden. Daarnaast hoort er meestal ook een dll-bestand en een register-key bij een keylogger.
    Tip: gebruik Kaspersky. Die vond nog resten van een trojan die mijn eerste scanner al een hele tijd eerder had opgespoord. Die is veel secuurder.
     
  5. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Shaman eentonig? :confused:

    Ik vind shaman zooooveel leuker om te spelen en je kan veel meer dan een hunter. :)
    Ja. Kan je nog steeds in the hall of champions halen, als je tenminste alliance speelt dan, maar ik dacht dat je dat deed.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, het is een totem neer zetten, slaan en af en toe een shockje. Dan vind ik hunter toch wel uitdagender. En sowieso, Hunter is altijd mijn main geweest, had denk ik gewoon een dipje waardoor ik die Shaman maakte :).
     
  7. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol hunter uidagender. Beetje auto shotten en af en toe een ander soort schot erdoor heen
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Misschien bij jou, niet bij mij \o/.
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet ook nog arcane shot! :+
    Shaman is ook bijna alleen autoattack... en dan nog Stormstrike, en als je shocks + totems gebruikt ga je veel te snel oom.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Was vergeten dat ik op lvl 44 weer naar de trainer kon en nog 2 talentpoints kon indelen :+ Heb nu Premeditation, wat in 1 keer 2 combo points erbij doet. Leek mij wel handig opzich ... allen moet je stealted zijn :{ Kan ik beter Ambush doen, dat is veel sterker ! Of begrijp ik Premeditation verkeerd ? :eek:
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Met Pre-med zet je die 2 CPs op je target zonder uit stealth te raken, dus je kunt daarna alsnog een Ambush doen en dan gelijk op 4 CPs zitten voor een leuke Evisc ofzo.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wat is voor een hunter het beste:
    Survival,
    Beast mastery of
    Marksmanship.
    Ik heb nu Marksmanship want het leek me wel handig om je tegen stander te kunnen 'dazen'.
    En kan een hunter wel hoog hitten, want als ik kijk op youtube hitten ze niet zo hoog als een mage.
     
  13. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat een hunter ook niet zoveel damage als een mage doet.
     
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    beast mastery is het beste
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat ligt er eigenlijk maar net aan wat je wil doen.


    Bij BM is je pet echt verschrikkelijk sterk. Verreweg het makkelijkst bij levelen, je pet tanked en je kunt een beetje autoshotten zonder ooit out of mana (oom) te raken. BM is ook sterk tegen casters in PvP (Intimidation stunned en je pet krijgt frenzy waardoor de caster zijn spells niet normaal kan casten (bad-ass attack speed :cool:))

    MM geeft de hoogste DPS, hetzij voor raids, of voor PvP. Silencing shot is imba voor PvP, net als de rest eigenlijk. Trueshot aura buffed ook je party, wat lekker is voor rogues/DPSwarriors of andere hunters. Meest gebruikt in PvE door de hoge damage.

    Survival is eigenlijk alleen echt nuttig voor PvP, je krijgt meer stamina (10% alst goed is), 5% meer parry, 15% meer agility (dodge/crit/meer armor) en betere traps etc.
    Voor TBC was het nog nuttig in PvE als je vol op agi-gear ging, maar met de verandering van 1 agi = 1 RAP lijkt het minder nuttig te zijn geworden. (Zou Orcrist wat duidelijker over kunnen zijn I guess).


    Mja, zoals ik al zei; ligt eraan wat je doet. Beast mastery is gewoon kut voor dps, echt kut.




    Ben zelf BM aan het levelen; 41/9/3 op het moment, en ga het verder uitbouwen in MM tot 70. Dan respec ik naar MM (geen idee hoe eigenlijk, nog niet genoeg naar gekeken).



    Edit: @ C H I L: Kijk eens naar de World of Roguecraft series ;)
    http://video.google.nl/videoplay?docid=-7546452245514102919&q=world of roguecraft <- Epi 1
    http://video.google.nl/videoplay?docid=1924309195372520571&q=world of roguecraft <-- Epi 2
     
  17. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    beast mastery heeft wel steady dmg en is goed voor arena
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ridiculiseren van een klas is niet moeilijk...daar komt nog eens bij dat ik niet veel andere rogues heb gezien die zo snel speelden als deze gast...ik weet niet of je zijn drie filmpjes hebt gezien, maar hij heeft zeker wel skill
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Wat wil je met steady damage in PvP?
    Je wint door crits, niet omdat je 350 steady DPS doet..
    (Als je dat al haalt met een BM spec :+)

    @ Chil: Ach, het was een dagger rogue. Ja, hij kent zijn moves, maar het zijn er ook maar een paar. Elke move heeft een countermove, die voert ie goed uit, maar zo moeilijk is dat ook weer niet.
    Zoals World of Roguecraft laat zien zijn rogues gewoon in het voordeel in 1vs1, niks mis mee, maar ik ben er niet echt van onder de indruk. =(
    Als hij alles naakt zou doen zou het al een stuk leuker zijn ;)
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina