De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    denk dat je met 300/400 geen HD hebt, bij de 600 euro voor 599 had je bij de MM een philips 81 cm. dus ff doorsparen;)..
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja hij is HD Ready. :) (staat gewoon bij info)
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kerel lees de eerste post van deze thread eens door zou ik zeggen.
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    voor 500 heb je dacht ik wel een samsung hd. ik had zelf in de winkel een LE26R71 voor 499 staan die is 66 cm
     
  5. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope... er staat hier niets wat kan storen.. zelfs in het donker gaat het fout, het heeft dat dat moment alles van lege batterijen... soms komen de toets commando's met een soort vertraging door, en het vreemde is dat hij ff later zonder aanwijsbare reden weer plotseling perfect werkt! wat ik ook vaak zie is dat het ontvangst ledje op de tv knippert dus hij ontvangt wel wat maar er gebeurt dan niets,

    toch maandag maar weer ff bij samsung aan de lijn hangen :'-(
     
  6. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik zit 2 tot 2.5 meter van het scherm af, en heb geen ruimte voor groter dan 32inch op mijn kast.

    Ik wil voor deze tv gaan: http://www.pick2pay.nl/?item=7486
    en wil deze ergens in Juni/Juli kopen.

    Ik vraag me alleen af, is het verstandig om dit model te kiezen of heeft iemand anders een beter alternatief? Ik ga in Juni/Juli ook een PS3 halen (en later als dat gezeur met kapotte 360s een beetje voorbij is een Xbox 360) en vraag me dus ook af of ik niet beter voor een Full HD kan gaan aangezien de PS3 1080p beelden kan weergeven. Zou dit verschil tussen 1080p en 720p erg groot zijn? En zo ja is het verstandig om toch een full HD te kopen in plaats van een hd-ready tv? Ik heb alleen begrepen dat er nog geen 32inch full Hds op de markt zijn, tenminste ik zie ze nergens of weet iemand anders wel een modelletje? Het maximale dat ik wil uitgeven aan een tv is 1500-1600e

    Ik vind het erg moeilijk om een keuze te maken omdat iedereen wat anders koopt en ik me dus afvraag wat nou eigenlijk het beste is :p Als persoon X voor hetzelfde bedrag een hd-ready tv koopt van Samsung ofzo, ga ik twijfelen of die philips wel een goede keus is. Als die beter is waarom had meneer X hem dan niet gekocht ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  7. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste wat ik je kan aanraden is in Juni/Juli weer even vragen;) Er kan veel veranderen in de tussentijd:) Full HD is er idd niet in 32'' en zal er ook niet komen..
     
  8. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom eigenlijk niet? Is het verschil echt maar zo klein dat je het niet merkt op een 32inch scherm of is het omdat het technisch niet mogelijk is? (Er is trouwens wel een 32inch fullHD ontwikkeld door sharp maar die lijkt me niet zo geweldig en is bovendien nog niet verkrijgbaar volgensmij). Ik bedoel je zou toch verwachten dat het een stuk mooier is omdat de overstap van 420p > 720p bijna net zo groot is als 720p > 1080p (steeds 125% meer pixels).
    En als het echt zoveel mooier is ga ik me wel genaaid voelen als ik veel geld heb betaald voor een hd-ready :p
     
  9. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Speakers zitten in de onderste rand van de behuizing.
    Hierdoor zijn ze niet zichtbaar voor het oog.

    Als je de foto vergroot op de site van Kieskeurig , dan zie je een blauwe rand.
    Daarboven zit de uitgang van de speakers.

    De LCD zal wel voor de VS en Japanse markt zijn.
    Want daar beginnen de Plasma's ook vanaf 32"
     
  11. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt denk dat ik deze tv ga halen in April
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Goede keus :thumbs:

    Doordat de speakers niet zichtbaar zijn , lijkt het scherm ook veel groter.
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik durf te wedden dat die er wel gaan komen, 32inch full hd. Volgens mij had ik er al over gelezen ook. Maar het schijnt ook totaal nutteloos te zijn, omdat je t verschil tussen 720P en 1080p niet zou kunnen zien op zo'n klein scherm. Dat laatste weet je natuurlijk nooit zeker, aangezien je het nog niet kunt vergelijken. Groot zal het verschil niet zijn iig.
     
  14. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijf het raar vinden. Verschil normale tv naar hd-ready is groot, hoe kan het verschil hd-ready naar full hd kan nauwelijks zichtbaar zijn :confused:
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Menselijk oog, kijkafstand, grootte van je scherm....allemaal factoren die meespelen :)
     
  16. boscheboy

    boscheboy Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel heb ik mijn xbox 360 aangesloten via component, maar aangezien mijn pc niet meer is aangesloten via vga komt die ingang vrij. Nu wil ik dus kijken of vga een betere beeldkwaliteit geeft op een full hdtv dan component. Ik zat te denken aan de monster vga kabel: http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=3563 en dan er een optische kabel van monster bijkopen. Maar nu is mijn vraag: kun je via vga 1080P krijgen? Mijn tv is een samsung LE40F71B. Op de verpakking van de vga kabel van ms staat dat alleen 720P word ondersteund en bij de vga van monster sowieso 1080i maar het gaat mij dus om progressiv e ook al zijn er nauwelijks/geen spellen gemaakt in 1080p. Alvast bedankt voor reacties :)
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan wel via de VGA kabel, hij staat bij mij ook ingesteld op 1920x1080. Maar of dat i of p is durf ik niet te zeggen :eek:
     
  18. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Via VGA kun je (na een software update via Live die je automatisch hebt gekregen) idd 1920x1080 kiezen. Als die TV 1920x1080 ondersteunt via de VGA ingang kun je het dus idd zo krijgen. Dat laatste moet je dus wel eerst controleren!!
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de verschil 40 inch groot tussen 720p - 1080p of 1080i - 1080p. Want ik heb net een HD ready tv gekocht, en ik ben bang dat ik over een korte duur moet overstappen naar full HD...........
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu ook te denken wat ik ga doen aangezien ik die 40f71 volgende maand voor rond de 1400 kan meenemen....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina