Ik heb respect voor je mening, maar naar mijn idee smijt je wat iedereen ook zegt dit direct aan de kant en ga je ervan uit dat je gelijk hebt.
ik zeg niet dat ik gelijk heb, maar kom eens met echt goede argumenten (en dan bedoel ik echte feiten i.p.v ik vindt)
En wat is er verkeerd aan om me aan iemand te irriteren?
je bent oud en wijs genoeg dacht ik zo!
en om op je laatste alinea te reageren: CRT is gewoon achterhaalde techniek, en er is te weinig vraag naar. veel mensen (lees: maar niet alle) kijken idd niet naar beeldkwaliteit, maar dat neemt niet weg dat een TFT over het algemeen veel rustiger beeld geeft wat als zeer prettig word ervaren.
TFT's zijn er in zeer veel prijsklassen cq merken waardoor er onderling tussen de TFT's zeer veel verschil kan onstaan (geen Medion met een Liyama of Dell vergelijken etc). deze merken hebben ook geen CRT monitoren meer in hun jaarlijkse lineup.. waarom? de techniek is uitontwikkeld. TFT daarentegen word met ieder nieuw model alleen maar verfijnt. en met die doorontwikkeling zijn ze idd goedkoper geworden.
en over dat klanten niet naar beeldkwaliteit kijken: ik heb zelf in een elektronicazaak gewerkt en de 1e vraag die 5 van de 10 klanten stelden was wat de beeldkwaliteit was. en dan zeg jij dat mensen daar geen scheet om geven? sommige juist wel!
Gr _0/
Klik om te vergroten...