[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou alleen die van humanoid dinges in 'Animal Handler' stoppen, maar dat vind ik gewoon leuk :p
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Zou zelf voor deze gaan dan:
    http://www.worldofwarcraft.com/info...510505201200000000000000300000000000000000000

    Mana cost reduced is toch wel beter dan die extra AP voor melee (want als je solo'd.. dan maakt dat echt niks uit voor je pet)

    Imp AoTH geeft een veel grotere damage increase voor jezelf dan ferocious instincts.

    beastial swiftness is niet echt nuttig vind ik, omdat je dash(of charge) meestal toch wel kan gebruiken. Als je een beer hebt zal het wel handig zijn I guess.

    Heb zelf die focus-regen van mn pet niet genomen, omdat ik het niet zo nuttig vind, mijn pet houdt toch wel aggro. :)



    Edit: Je zult het wel een verschrikkelijke manier van spelen vinden als je altijd MM bent geweest 8)
    Maar het is zo relaxed om te levelen. Mijn pet heeft 7k armor en 5k HP, best netjes met een level 60 pet 8)
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik.
    Gaat lekker hoor. :)
     
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    BM pwned gewoon in arena met the beast within kun je er flink op los gaan inplaats van MM waar je gestunned of gefeared wordt en de arena map is best wel klein dus als je pet flink wat dmg doet is het ook fijn
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    edit: laat maar ik was nog op 129 kijken i.p.v 130 :)
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Onderbouw je mening dan eens? Dit had je al gezegd...

    Anyway, vandaag eerste twee level 70 instances gedaan. Protection even uitgeprobeerd enzo. Ging goed allemaal! Ook nog een nieuwe necklace gewonnen. :)
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Thanks voor je uitleg :)

    Ik ga nu ook BM trainen.

    Maar hoe zou ik het doen?
    Eerst ET of IAotH. En dan. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Tis maar wat je pwned noemt, want de hunter zelf is zo weak dat ik hem dood burst.
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Precies, PvP is vaak niet meer dan: "Ik crit jou sneller neer dan jij mij"
    Hunters zijn zelf echt het toppunt van perfectie van Blizzard vind ik. Hebben altijd kans, maar zijn nooit bij voorbaat al de winnaar.

    Maargoed, laat Orcrist maar eens mijn gelijk bevestigen, hij speelt namelijk al veel te lang hunter :+
     
  10. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister eerste keer Opera Event hadden we Romeo & Julia, na een uurtje whipen eindelijk neer \O/
     
  11. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja miin!!!!

    Despair
    Binds when picked up
    Two-Hand Sword
    295 - 444 Damage Speed 3.50
    (105.6 damage per second)
    +37 Strength
    Durability 120 / 120
    Requires Level 70
    Chance on hit: Attempts to impale the target, causing 600 damage.
     
  12. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke talentbuild zou ik nemen als een mage om te solo'en (dus niet in instances en etc(
     
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou fire gaan, omdat je veel/snel damage doet :thumbs:
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou heb ik niet zo heel veel verstand van talentpoints indelen. Maar kan iemand mij vertellen of het ZO een beetje goed is ingedeeld ?

    (ben al een aardig eind op weg in Subtlety. Maar nou hoorde ik dat het niet zo verstandig was, omdat je daar niets aan hebt tijdens het levellen ?)
     
  15. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier die zijn account zou willen ruilen?
    Ik heb een 60 priest en een 68 Paladin.
    De priest heeft tier1/2, benediction en andere epics.
    De paladin heeft tier2, grandmarshal gear, en betere vervangende gear uit TBC.
    Kan ook bijvoorbeeld alleen de paladin of alleen de priest ruilen
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij probeert het iig nog! :+
    Iedereen die een talent build zoekt moet eens op classforums in de stickies kijken. Ikzelf vind subtlety leuk, alleen ze zeggen als je dan 2 mobs ofzo moet killen dat je een probleem hebt, en sublety is meer backstab etc.. en dat kan in pve niet.

    En dave... je kan geen character naar een ander account toe zenden als ze niet op dezelfde naam en adres enzo zijn geregistreert.
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    :+

    Aye, atm is AP+Crit rating > *. SV zelf is geheel nutteloos geworden vergeleken met BM/MM, ik zou er zelf nooit dieper dan 15 punten in gaan.
    BM zelf heb ik altijd bagger en nub gevonden, om te levelen is het natuurlijk wel heerlijk makkelijk. Echter veel hunters die ik ken zijn na een paar lvls toch terug geschakelt naar MM (zeker met AotV), aangezien dat toch nog sneller leveled (en leuker is :+).
    Als PvP spec blijft MM het beste, ook in arena's. Echter als je niet vaak hunter pvp-ed, of nog niet alles onder controle hebt zal je meer plezier hebben met een BM spec. Maar MM is gewoon de spec wil je echt nuttig zijn. Helemaal silencing shot is geweldig in combinatie met scatter. En pet dps in arena is ook bij MM in orde, en burst is nou simpelweg alles in Arena's.
     
  18. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm maar je kan naam en adres toch veranderen..?
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    NAIS! :cool:


    Ik weiger echt 2h te gaan. Wil DPS blijven doen :+ en dat lukt niet zo goed als ik MS moet speccen 8)


    Zoals je het nu doet, weet je absoluut niet wat je wil. Wil je dagger gaan? Wil je sword/Maces? Puur op je eigen damage? Stunlock?
    Hemo?

    Kan zelf eigenlijk ook geen goede build bedenken voor rogues tbh, kuttalents :+
     
  20. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    als jullie Gold met echt geld kopen waar doen jullie dit dan?

    want er zijn zoveel sites, en zien er niet allemaal even betrouwbaar uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina