[Algemeen]Gears of War [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    Oke, die van 120G kan dan wel alleen maar Player Match spelen, maar Acts op Insane zijn ook behoorlijk wat punten.
    Als iemand met 120G erg goed is: respect. Anders mag hij het nog verdienen. Simpel genoeg.
     
  2. x360-92

    x360-92 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je die vlak voor de kamer van raam ? je ziet dan links zon rode Crimson omen waar je die balken laat vallen.

    dan loop je door en dan zie je 1 deur dat is de kamer van raam ( ga daar niet heen)
    draai dan 180 graden en dan zie je een andere deur. daar is een klein kamertje waar ammo ligt en helemaal achterin moet je een deur openen. en daar ligt de 30ste cog tag

    om deze te halen moet je het hele level train wretch spelen. het makkelijkste is op easy
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  3. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    jah die heb ik :).
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 350G met GoW en kan toch ook gewoon Ranked Matches spellen.
    En ben niet de slechste, maakt niet uit hoe veel Game Score je hebt.
    Ik ownd ook erg ook al had ik nog maar 0G met GoW (stond 10 ronden boven aan in mij eerste online game).
    En die spellers waren redelijk goed, speel nog best wel vaak tegen ze.
     
  5. ViperMike

    ViperMike Guest

    Vind ik niet, mischien is het wel zo een leveloos persoon die het dag en nacht speelt. De enige achivements die ik op GoW heb zijn die van single player.....meeste doen ranked puur en alleenmaar voor de achivements.
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap niet dat ik soms voor levenloos word uitgemaakt. Ik heb idd alle achievements maar dat betekend niet dat ik dag en nacht heb gespeeld. Misschien ben ik wel iets beter als het gemiddelde. Ik heb meer kills als rondes gespeeld dat zie je ook niet vaak. Ik deed eerst altijd ranked match daarom heb ik het nu gehaald. Ik had eerst zo goed als nooit playermatch gespeeld. Ik vind het wel tof ranked match dan zie je ook hoeveel kills je hebt met bijvoorbeeld de chainsaw enzo.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je bizar goed bent, kan je snel de achievements binnen halen. 100 kills per wapen is niet zo gek veel als je heel goed bent. Eerst had ook iemand na 13 ronden bijna 30 kills, dan schiet het lekker op. Zelf heb ik geen zin om met de sniper of de torque bow te spelen, vind ik geen leuke wapens. Enkel de boomer is wel geinig bij Gridlock. Ik vind het wel raar dat sommige heel geforceerd die achievements gaan zitten halen. Ik ga gewoon lekker spelen en dan zie ik wel wanneer ik een achievement haal
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Zei iemand dat je levenloos was dan? Want ViperMike, als je die bedoelt, had niet over jou hoor :): .

    Ik doe Ranked om het win-niveau. Het gaat er echt om dat je wint en dus niet verliest. Player Match is relaxter, en meer om de fun. Smoketaggen, voor de sniper gaan staan, bij Rooftops de Hammer-persoon blokkeren zodat hij niet uit het kamertje kan, etc. etc.

    Dat je via Player Match misschien ook achievements kan halen, oke. Het is gewoon erg fraudegevoelig, en zo heb je makkelijk genoeg personen die slecht zijn alle achievements hebben.

    Maar oke, je hebt mss niet veel GP bij GoW, maar bent wel goed, dan heeft die gast mijn respect hoor. Het gaat er gewoon om dat je kan zien dat iemand de game ook echt veel speelt, en dus niet iemand is die het soms eventjes speelt en er dan niks van bakt. Makkelijk genoeg.

    Maar zo is het wel genoeg discussie toch? Heb ook nog een boekverslag voor Nederlands dat morgen ingeleverd moet worden op het schema staan...
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee ik had het niet over Vipermike. Maar een paar pagina's terug zag ik iemand die het zei en ook online zeggen mensen: "dat is echt ziek" of "wow echt levenloos." Het is ook het enige spel dat ik op dit moment speel. En ja ik vind het gewoon leuk om voor elk spel alle achievements te halen. Zo krijg ik toch meer het gevoel dat ik hem ook echt uitgespeeld heb.

    Maar ga maar lekker aan je boekverslag werken ;)
     
  10. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje. Als je een hele act uitspeeld in co-op krijg je dan ook de achievement voor het uitspelen van die act?? En werkt dat ook als je begint bij het laatste deel in die act?
     
  11. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt de achievement ook als je co-op speelt ja.. maar je moet wel alle delen uit de chapter uitspelen voor je de achievement daarvoor krijgt..

    dat met die achievements boeit me niet zo heel erg... het is wel ok want player match speelt gewoon lekkerder omdat je dan tenminste niet alleen maar van die gare arrogante amerikanen in je game hebt. dat scheelt wel een hoop.. verder hoop ik echt op brute nieuwe content en betaal er graag voor :D hoewel het ook leuk zou zijn als het weer gesponsord word en dus gratis is :D
     
  12. Shizzel

    Shizzel Guest

    Moet nu alleen nog conclusie, dan ben ik klaar :D. Kreeg eerst ook nog Blue Screen of Death: alles weg? Nope, backupje werdt automatisch door Word gemaakt \o/ :thumbs: .

    Maar je bent echt niet levenloos hoor, "you just enjoy the game very much" *)
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou, dat gevoel had ik al toen ik klaar was met Casual ;)
     
  14. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dat is wel heel snel :9 ik heb hem namelijk 4 keer uitgespeeld.. maar toen was ik hem wel heel erg zat hoor dat wel
    alle 3 de moeilijkheidsgraden 1 keer en 1 keer co-op

    en toen ben ik begonnen met multiplay :D
     
  15. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Is toch juist lekker om die arro-amerikanen dan dik in te maken?_0/
     
  16. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel waar ja :9 alleen wanneer dat niet lukt... en ze nog erger worden dan zuigt het
     
  17. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei, 2630 kills...
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nu psa 1300 :{
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik snap dat Ranked nog steeds neit, heb er bijna 1000 kills op zitten maar het enige wat ik krijg in ranked is een kutserver met een vertraging van 1 seconde en 7 schreeuwende amerikaanse kinderen (en nee ik wil niet muten want ik wil gezellig praten).

    Speel al sinds het begin gewoon Player match met vrienden, onwijs gezellig
     
  20. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet werd mijn team echt compleet uitgemoord. In 1 ronde bleef alleen ik over en had toevallig de sniper te pakken gekregen. Kill ze alle 4 8) Dat is ook de enige van de 10 ronden die ons team gewonnen had xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina