Gewoon op me bankstel in de huiskamer.. Alleen irritant als goede tijden begint.. dan gaattie op rtl voor me vriendin..
ik lig te gamen... Mijn Plasma scherm hangt aan het plafond dus ik ga op mn bed liggen en gamen maaR!! FANTASTISCH
Ik heb een heel relaxte bank met voor mijn voeten nog een poef en daarvoor een breedbeeld tv! Heerlijk gamen. Vooral handig als je ook vrienden uitnodigt een bank. Grtzzz Jesse
ik zit gewoon op een rieten stoel met een kussen. Zit chill alleen soms wat te kut met me armen. niet echt goeie leuning voor je armen maar verder chill.
Een bank is zeker relaxed. Ben van plan om er ook eens eentje aan te schaffen, want het is inderdaad altijd makkelijk voor als je vrienden vraagt om een potje te gamen. Doe maar luxe. Vet, man.
Ik game op een 3 persoonsbank op m'n kamer, zo 1e waar je lekker in kan wegzakken. Alleen als ik GoW fanatiek speel zit ik toch op het puntje
ik heb ook zon ding gehad.. nooit lekkerin gegamed.. heb nu een 2 persoonsbankje.. superchill dat ding..