ik heb WMP 11 en ace mega codecs pack. Films die ik op mn pc heb staan doen het gewoon als ik ze afspeel maar sinds gister ofzo, als ik een filmpje van xbw haal krijg ik een foutmelding. Wat raden jullie aan?
Zou wel makkelijk zijn als je de foutmelding hier dan ook post of niet? Anders kunnen we er nog niks mee... wat ook helpt is gewoon naar (www.divx.com) gaan en daar divx downloaden, want in dat mega codec pack zit wel een divx codec maar die is niet zo up-to-date meer.
Dat probleem heb ik ook, ik gebruik nu VLC Media Player voor de filmpjes van xbw: http://www.videolan.org/vlc/ Weet iemand trouwens hoe je de taal veranderd in WMP 11?
Je kunt ook gewoon een Nederlandse versie downloaden. Of in welke taal wil je hem hebben? Volgens mij kan dat niet gewoon in het programma zelf.
ja vlc heb ik ook daar kijk ik ze nu ook mee maar ik wil het gewoon in wmp formaat hebbe dit is de foutmelding maar daar heb je bar weinig aan: en bij help kan ik niks vinde
heb het gevonden! die divx update deed the trick! zie nou ook bij de filmpjes van xbw divx rechtsonder in beeld staan. Bedankt gasten! edit: te vroeg gejuigd VOLGENDE PROBLEEM! nou zie ik dat dit divx watermerk blijft staan. en dat is kut. weghalen! hoe? bij sommige van mn oude films geen geluid meer? hoe kan ik dit oplossen?
Allereerst kan je gewoon achter de foutmelding komen door op het aftespelen bestand in je mediaplayer testaan (oftewel aan de rechterkant in je mp11 interface) met je muis, en als ik het goed heb de rechtermuisknop indrukken, daar kan je dan het foutreport bekijken. En als het divx logo niet weggaat heb je mischien dan voor divx pro gekozen? want die moet je meestal registeren... heb eigelijk nog nooit iets gehoort dat het logo blijft staan, mischien moet je dan even in de instellingen kijken of je het ergens uit kan zetten, mischien helpt het als je Disable banner ads in player uitzet onder General. Oude films nu zonder geluid ligt weer aan de codecs, maargoed ik kan niet in jou pc kijken dus weet niet welke codec ontbreekt.