Yep volle prijs, misschien idd niet waard maar het was een gok....ach ja. En dat laatste interesseert me niet, maar dat weet je
EDIT : Net even thuis een stuk gespeeld, moet op de eerste plaats zeggen dat de game er op mijn scherm in ieder geval alvast een stuk beter uitziet als daar in de winkel het geval was En ik heb zojuist de Thunder Spell in werking gezien, dat was wel gaaf gedaan Je hebt overigens niet oneindig munitie, reloaden kost magic en je magic vult langzaam steeds aan, net als je leven overigens. Maar dat gaat vrij snel, dus....bijna oneindige munitie. Sommige spells kun je daarom ook veel gebruiken, zo'n Thunder Spell wat massale destructie teweegbrengt kost daarentegen een hele magic bar. En zoals ik het begrepen heb is er ook een nog een Tornado en Meteor variant....afijn, ik laat de daarbij behorende taferelen maar aan jullie verbeelding over (en de mijne, want ik heb ze ook nog niet gezien). Maar eh, zie het hoofdpersonage van de game en zie enkele van die namen van die spells....Lulu uit Final Fantasy X, anyone ?
Laatst bewerkt: 7 mrt 2007