quoten verandert?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mista B, 1 mrt 2007.

1. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ivm het quoten van posts. er is nu zo'n q+ knop bij gekomen waardoor je meerdere berichten in 1 keer kunt quoten, heel fijn natuurlijk. maar nu was het in het begin zo dat je die knop in kon drukken bij een post, naar de volgende post, en dan de normale quote knop aanklikken en je ging naar het "type-je-bericht" gedeelte. op dit moment is het zo dat wanneer je de q+ knop indrukt je in 1 keer naar het type-je-bericht gedeelte gaat en je op vorige pagina moet klikken, weer op die q+ knop moet drukken bij een andere post en dan plakt ie het automatisch in je nieuwe bericht.

waarom is dit verandert?:confused: ik vind dit eigenlijk mateloos irritant en de eerste manier was toch veel makkelijker...

Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb het net uitgeprobeerd en voor mij werkt het nog precies hetzelfde.

Q+ drukken zo vaak je wilt en dan op de Quote om op ze allemaal te reageren.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    die is er al jaren ... ehm maanden .. dan kan je meerdere mensen tegelijkertijd quoten :) ... ze hebben alleen de positie veranderd zo te zien

4. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Hij bedoelt volgens mij dat als je op de Q+ knop drukt dat je dan direct naar de reply pagina gaat. Dat is raar, gebeurt bij mij niet. Welke browser gebruik je?

5. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    jorrit, dat bedoel ik:9 mn startpost is volgens mij ook een beetje rottig geschreven om het goed te begrijpen... ik gebruiken interbet explorer, de nieuwste.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Me 2 en bij mij is het niet, krijg gewoon zoals altijd een rood vakje erbij in de Q+ knop.

7. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    raar... k snap dr de balle van...:confused:

8. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    werkt bij mij goed, (FF 2.0.0.2).

*trots't nog steeds op zijn oorspronkelijke ontwerp voor het Q+ knopje :cool:

9. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als we jou toch niet hadden:b:

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    mr. E kan trots zijn op zichzelf. Dankzij hem hebben we het nu allemaal naar onze zin hier op XBW, want zonder Q+ knop was dat wel anders geweest natuurlijk. Dan zouden de members hier een hoop slapenloze nachten aan overhouden, vrees ik.

Op naar de R+ knop mr. E, de knop waarmee je tegelijkertijd twee replies kan maken \o/

11. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    sarcasme <3

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    En om nog maar ff door te gaan:

^_^

Die knop is anders gemaakt dan de quote-knoppen. Je ziet dat de achtergrondkleur van die knop verschilt van de achtergrondkleur van het forum. Het zijn twee verschillende soorten grijs. Als je de knoppen selecteert, is ook te zien dat er nog een achtergrond achter de knop zit, terwijl dit bij de quote-knoppen niet zo is.

mr.E heeft de Q+ knop dan best goed ontworpen, als je dit vergelijk met degene die deze knop heeft ontworpen :+

13. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    w00t aanval op dioga :eek:

14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hmm.. Laat dan maar zitten. Dioga is wel een goede photoshopper, die heeft me nog een paar keer geholpen toen ik nog maar net wist hoe ik Photoshop moest opstarten :)

Dan ga ik jou maar weer verder pesten :+

Je Q+ knop is namelijk niet even hoog als de andere knoppen 8)

15. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen de basis gemaakt hè? de transparantie en dat rode kaartje heeft iemand anders toegevoegd :9
    Daarom klopt de hoogte niet helemaal O-)

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jaja, jouw oorspronkelijke ontwerp dus... Volgens mij komt het oorspronkelijke ontwerp dan van Dioga en blijkbaar heb je daarna nog meer hulp gehad. Wat was je bijdrage aan die knop eigenlijk precies? :+

Of weet je dat zelf ook niet precies, aangezien je aan mij vraagt of je de basis hebt gemaakt? 8)

17. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    gekkie :):
    maar ik mag aannemen dat de knop werkt?

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, dat wel :)

19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mister E, the guy that always has an answer 8)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik had opzich nog wel een opmerking kunnen maken hoor :x

Deel Deze Pagina