Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, leer zelf eens lezen! Zeg ik in de volgende zin:
    "Een ps2 game die alle xbox 360 games tot nu toe hun ass kickt dat het niet normaal is..."
    dat de ps2 game grafisch alles achterlaat van xbox 360? Nee pipo, dat zeg ik niet, ik zeg gewoon dat de game alle xbox 360 games hun ass kickt(voor mij persoonlijk, zeg ik er nu tussen haakjes bij, dat heet mening uiten...)
    Ik ben ervan overtuigt, dat ik persoonlijk deze game beter vind dan eender welke xbox 360 game tot nu toe(dat vind ik zelfs van god of war 1,anuwel Oblivion en gears of war ook wel super zijn). En tuurlijk qua graphics kan het niet op tegen de mooiste xbox 360 games, DAAROM GAF IK GEARS OF WAR ALS VOORBEELD AAN. En laat die shit zijn van verdraaien en weet ik veel wat. Macdennis zegt dat ook altijd tegen mij, maar jij bent de boel aan het verdraaien nu. Ik heb mijn persoonlijk punt gemaakt, klaar en duidelijk...
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wederom zal ik al je betreffende quotes even in één post zetten om te voorkomen dat je het vergeet.... |:-

    Zoals meerderen mensen jouw uitspraken dus niet goed begrijpen omdat je je mening als Feit geeft...

    Dus in het vervolg beter je post forumuleren want je brent verwarring....

    Dat zeg je dus wel en NU PAS geef je je mening erbij aan dus is het duidelijk ;)
    We komen er wel :)
     
  3. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Gek, in de titel zie ik niets over 'vs. PS2' of iets dergelijks.
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oké kinders, zolang we maar gelukkig zijn...
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ja ik snap al die ophef niet over dat fop of war 2, ze hadden hem op de ps3 uit moeten brengen hadden ze ten minste 1 goede launchtitel gehad, in de plaats van allemaal b titels
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom
    met deze game maakt sony een einde aan een prachtig tijdperk met de ps2 \o/
     
  7. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    God of War 2 en FF12 zijn 2 games die goed kunnen meekomen met de games op de Xbox 360. FF12 heeft een gemiddelde waardeering van 93%. Alleen Oblivion en Gears of War steken hier bovenuit met 94,1% en 93,8%. God of War 2 heeft van 12 reviews 95%. Daar moeten nog een aantal reviews bij komen wil het gemiddelde percentage een stabiele score opleveren.

    Maargoed ga je PS3 en Xbox 360 vergelijken op de gemiddelde scores van games. Dan stelt de PS3 helemaal niets voor. Zelda heeft overigens de hoogste score 94,8% van de next-gen consoles tot nu toe.

    PS2 kan het tot nu toe goed bijhouden. Het is duidelijk dat Xbox 360 games heeft, die je ook niet mag missen. Als je niets wilt missen moet je alle consoles aanschaffen. De meeste gamers zullen maar 1 console willen aanschaffen. Welke console moet dit zijn?
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    nog iets waar god of war en ff12 erbovenuit steken en dat is de speelduur van de sp.
    op de 360 hebben we enkel oblivion en saints row die een redelijk lange single player hebben anders ken ik er direct geen hoor en dat voor een next gen console...
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Omdat het jouw games niet zijn, zijn het niet meteen crap games of B titels.
    God of War was al een waanzinnig goede game. Deel 2 gaat een stapje verder en perfectioneert deel 1. God of War is één van de games waaraan alles klopt, zoals bijvoorbeeld een Zelda. Maargoed, dat is persoonlijke smaak. Heb je trouwens al wat van die B titels op de PS3 gespeeld?
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ja ikke wel pik! F1 flinke verwachting van, maar maakte het totaal niet waar (voor mij en nog 2 vrienden) lair was een vriend van mij en ik na een tel ook lelijk zat... controller werkt daar niet, motorstorm ook veel te overhyped zo the bomb is dat spel niet, en ridge racer niet gespeeld en res. fall of man ook niet maar van wat ik er gezien heb was dat ook niet veel bijzonders.. dus ik kan wel zeggen dat het voor mij wel B titels waren Ja
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  11. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben altijd PS mannetje geweest, PS1 daarna PS2.......

    Ik heb nu de 360 en de WII en ik denk dat ik deze ronde ff pas voor Sony
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo noem je maar een van je maatjes...

    Wat maakte het dan totaal niet waar?

    Controls hoor je wisselende dingen over. De demo staat straks op het PS netwerk, dus ben benieuwd hoe het met de controls zit.

    Wat is overhyped aan MotorStorm en waarom is het niet the bomb?

    Je zegt het goed ja, voor jou zijn het b titels, voor vele anderen niet.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    MotorStorm heeft een gemiddelde van:
    85.1%
    Maar deze game moet nog reviews krijgen. Er zijn ook veel reviews gemaakt van de Japanse versie, dat vind ik een schande! In die versie zitten geen nachtraces, ... en geen online mode! This gewoon een goed spel!
    Virtua Fighter 5 heeft een gemiddelde van:
    88.2%
    Mooie score, kan ik niet veel meer op zeggen. Maar de fight games stellen mij gewoon teleur. Ik vind er niet veel next gen aan. DOA4 vond ik zelfs enorm zuigen...
    Formula One Championship krijgt:
    76.3%
    De meningen zijn serieus verdeelt. echt niet normaal. De één vind het gewoontjes(zoals de gemiddelde score), de ander vind het bom, 5 op 5 op gamepro, en die zijn absoluut niet debiel, en de ander vind het slecht, maar dat zijn 2 magazines en een site die ik niet ken... tja
    Virtua Tennis 3(ook 360):
    86.5%
    Resistance: Fall of Man = gewoon een zeer goed launchgame met veel originele toevoegingen:
    88.5%
    NBA Street Homecourt :
    89.4%

    edit:
    Het gaat misschien nog goed komen met het rumble gedoe met Sony. Binnenkort zal er wel terug een controller zijn met rumble en tilt :).
    En gundam musou heeft op 1 dag meer dan honder duizend exemplaren verkocht, mooi toch:
    http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=3185
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    1UP: 7.5
    PSXExtreme: 7.9

    Yep, overhypt ..
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm heel raar.
    http://www.arena51.be/nl/videogames/kickstarts/item.php?id=40323
    kijk eens naar het bovenstaande filmpje, dan zie ik een game dat launch waardig is. ik zie ook dat elke ronde anders is, dus niet scripted.
    ook zie ik dat je zult moeten vechten om te kunnen winnnen, dus niet zoals bv pgr3 waar je met een halve minuut voorsprong kunt winnnen.
     
  16. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er raar?

    Heb het filmpje even bekijken. Ziet er best mooi uit maar blaast mij niet van mijn sokken. Het racen met zo'n truck ziet er oersaai uit.Wel launch waardig maar voor mijn 60 euro dient een spel meer te bieden dan wat mooie plaatjes.

    Dat zegt toch ook niemand?

    Ik zie dat vechten element niet echt terugkomen in het filmpje. Rental at best.
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bron

    Kun je tenminste wat van je meuk op backuppen. :cool:

    Bron
     
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    $50 voor wel 512 hele mb's... Koopje O-)
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    voila zenne zo hoort het.
    ze zouden de game beter laten reviewen door echte f1 coureurs
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, is inderdaad absurd duur voor 512 MB flash geheugen. Mja, het is goed verdienen aan accessoires.

    Het geeft wel een goed beeld over wat de echte pro 's ervan vinden. :)

    Bron

    Cijfers Japanse software verkopen van afgelopen week.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina