GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scuderiaf1

scuderiaf1 Guest

Goed gedaan Ic3 !! _O_ Ik had alle vertrouwen in jullie !! 3-1 nog wel !! Heb ook nog wat knaken gewonnen door jullie!! :thumbs: Gegokt met apocNL en nog wat schatjes van me. Kill Snitchers (Three Kings) stellen weinig voor. Wij hebben ook 2x dik van ze gewonnen. Kijk maar goed van wie ze hebben gewonnen op gamebattles... allemaal slechte clans! Three Kings gedraagt zich ook veel te blij... denkt dat ie een pro gamer is muhahahahahaha terwijl ie niks voorstelt.

Groetjes N3m3SiS

2. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor het compliment ;) maar Three Kings heeft een fantastisch toernooi en een goede match opgezet mede dankzij hun zeer goede speler ( LocustGod ) er ging ook niks fout!! gister. het had ook eigenlijk 3-0 moeten worden in de 3e match stonden 4-2 in rondes voor maar ja Rooftops eh niet mijn beste map. zit je niet bij quality Gaming aangezien je N3m3Sis heet ??

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  3. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gedaan jongens :b: ben trots op jullie 8) maar nu nog tegen DiGital domination :thumbs:

4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal een account aangemaakt om mij zwart te maken, grote jongen.

5. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, nee...

Ik ben dat niet (gelukkig)

6. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    thnx uT Revenge :thumbs: als we tegen Digital Domination moeten spelen door de weeks. speel je in plaats van mij ik mag namelijk niet meer door de weeks heb 2 tentamens bio,eco gegroet Nano Ic3

@ qG I Nemesis sorry man LOL

Hoe zit het trouwens met het toernooi van SEP NL ?? heb er wel voor aangemeld maar er niks meer van vernomen

7. Inf1nity

Inf1nity Guest

Beetje trieste reactie vind ik dit. Dat je blij bent ok, maar ga niet opeens peeuwen dat three kings triest is, want hij heeft wel mooi dit hele toernooi geregeld, en is geen foute gozer. Slijmbal...

BTW, hoe zien de volgende matches er nu uit? :)

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2007
  8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Zie beginpost Inf1nity, maar uit m'n hoofd: Ice vs Digit en qG vs HLH

9. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Onze clan kan denk ik het best in het weekend of vrijdag of die week erna. Want, pine is nog niet terug van vakantie en als hij terug is moet hij nog inkomen in het spel. Ik heb zelf een van de drukste weken van het hele jaar op examens na. Dus als het moet van het weekend of gewoon volgende week. Ik weet niet of ice al meteen zin heeft om te spelen, maar bij deze vraag ik of het iets kan worden uitgesteld. Ik heb al de ice rillingen over mijn rug lopen. :D

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Het liefst gewoon vanavond, morgen of overmorgen. Omdat ice gisteren door omstandigheden niet kon spelen kunnen we ook de donderdag erbij trekken.

Maar de bedoeling was de finale in het weekend te spelen.

11. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    Blij dat je voor mij clan bent maar om Three Kings aftezeiken vind ik te ver gaan :confused: het was een eerlijke en een goede match verder heb ik daar niks over te zeggen

@ Digital Domination Zodra PiNe terug is hoor ik het wel oke contact anders maar Nano Ic3. Wij willen het ook zo snel mogelijk spelen liefst deze week nog toch members zat dan houden we ons tenminste aan de planning van Three kings dan kan Three Kings nl een nieuw toernooi maken:D en na de Match krijgen jullie waarschijnlijk nog meer Ic3 koude rillingen maar dat is speculatie :p e

@xInfintyx jij wou toch Ic3 joinen hoorde ik van Nano Ic3 ?? hoe zit dat??

12. Inf1nity

Inf1nity Guest

nah ik hou t bij me eigen clan ;) foutje

Zijn er al planen voor versie 3.0? :)

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2007
  13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost

14. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er zal binnenkort een topic verschijnen waar de clans/teams zich aan kunnen melden.
    Maar dit toernooi is nog niet afgelopen :)

Bovendien ben ik een beetje rond aan het vragen (ook aan moderators) hoe ik het wat overzichtelijker neer kan zetten allemaal. En heb ik wat e-mailtjes rond gestuurd om te kijken hoe en waar ik een prijs kan regelen.

Komt wel goed ;)

15. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat er ook een CoD3 tournooi moet komen .. als ons team dit GoW team zou winne ga ik toch maar een regelen .. met een grote pris :D ik dacht zelf aan boven de €500,- maar daarvoor moet eerst het GoW team winne dan pas kijk ik verder ;)

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    I'm Back B*tcheS!!!

Hmm, tja eerst 2-0 achter en toen 1 match gewonnen met leete SpinXz en daarna speelde Plukie 8)

Problemen waren van beide kanten, eerst konden zij steeds niet en tijdens de match moest ik van mijn vaders huis naar me moeders huis.

Als jij meespeelde was het heel anders gelopen!

Ik vraag wel ff aan de spelers wanneer ze kunnen.

17. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    .
    .
    [size=+2]Welcome back![/size]
    ;)

18. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    @ PiNe NL welkom terug & Ic3 speelt het liefst vrijdag om 22:00,22,30 dan kan de winnaar de volgende dag of de dag erna tegen de winnaar gaan van qG I vs xHLHx goed idee?? Wij willen graag aan het volgende toernooi beginnen :p

19. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie heelveel GoW toernooien en ik denk dat Ic3 daar wel aan mee gaan doen. En ook een beetje hoog op-ranken bij PZ

20. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Op wie zetten jullie je geld in? (dus degene die het toernooi gaat winnen)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina