[PS4] [PS3] MotorStorm

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 feb 2007.

1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik kijk enkel uit naar de review van gametrailers in hd.
    deze al er wel binnenkort gaan zijn.
    gamespot heeft in mijn ogen wat afgedaan zijn wat te veel xbox minted naar mijn mening he..

de jappaners kunnen de game al spelen verdomme lol majah wij hebben het voordeel dat wij online kunnen spelen en zij niet...

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn nog aardig wat mensen hier die zeggen dat ze Motorstorm gaan halen. Dat zou mooi zijn, want hoe meer mensen van hier online, hoe beter :b:

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
  4. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen spijtig maar dit is voor mij een "dealbreaker". Weer een spel van mijn release-lijstje. De spoeling wordt nu wel erg dun. Ik heb nu alleen nog maar Virtua Fighter 5 en misschien Virtua Tennis 3 op mijn lijst staan.

HD graphics zijn heel mooi natuurlijk. Maar iets meer gameplay zou ook zeer welkom zijn.

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik ga hem tog kopen.
    is eens een leuke afwisseling , eens resistance en dan deze game voor de fun.
    en msh komt er downloadeble content met meer parcours...
    ik zit er msh aan te denken om eens allemaal af te spreken he en lekker online spelen en mekaar uitschelden via de headset hehe lijkt me echt fun.

hier nog een leuke film van echte belgen hehe

http://www.arena51.be/nl/videogames/kickstarts/item.php?id=40323

/Mod gebruik de edit knop svp

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    In de Gunk(belgisch gameblad) krijgt de game een 95...

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    idd heb ik ook gelezen.
    de frank was super enthousiast van de game.
    anders trek ik eens fotos van die review ok

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    maar als je online speelt is er toch ook een optie dat de game de parcours steeds random opbouwt?

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Niet om te bashen ofo (Motorstorm zou een game voor mij zijn mocht ik ooit een PS 3 aanschaffen) maar als iemand mij dit ff uit kan leggen.

6.5 Presentation
    The small number of tracks and lack of gameplay options hurts this category quite a bit.
    9.0 Graphics
    Largely fantastic, the cars are excellently detailed, lightning is silky-smooth and the crash are simply "wow". Some shadows have low-res samples, however.
    9.0 Sound
    Great engine sounds, explosive crash effects and a rocking soundtrack fill out the audio portion.
    9.0 Gameplay
    Intense. Furious. Exhilarating. If only there were more options...
    7.5 Lasting Appeal
    The online play is fantastic fun, but lack of different race types can make it a bit repetitive after a while. Also, no split-screen will disappoint some folks.
    8.9
    Great OVERALL

(out of 10 / not an average)

Als ik dit zo op tel kom ik niet verder dan een gemiddelde van 8,2.... :confused:

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    (out of 10 / not an average) Ze geven dus geen gemiddelde gebaseerd op de andere cijfers. :)

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Oeps, inderdaad |:-

13. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1UP: 7.5
    PSXExtreme: 7.9

Nogal overhypt dus deze titel. Jammer, had zo veel meer kunnen zijn.

14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ze zitten allemaal te klagen over te weinig tracks idd en dan...
    ze hebben belooft dat er meer tracks zouden komen voor te downloaden.
    en dan nog iets speel bv eens graw, 9 op de 10 speel ik op nowhere dus hier zullen er ook 2 tracks zijn die er bovenuitsteken dus voor mij geen probleem.

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het jammer dat er geen splitscreen multiplayer in zit :mad: Maar goed, deze game zal wel voldoende gespeeld worden online voorlopig, en samen met Resistance zit je online wel goed :) Ik zal deze game waarschijnlijk weinig offline spelen.

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet, als er veel te unlocken is...

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dan zou ik eerst unlocken wat er te unlocken valt, en ga dan online. Ik heb de demo een tijd mogen spelen, en ik vond de game na 10 minuten al redelijk saai worden. Toch geef ik de game een kans voor de online mode, want ik denk dat de game vanzelf wel leuker wordt tegen echte mensen. Ik denk dat er online zeker wat gebeukt wordt om elkaar tegen een muur aan te rijden. Ik denk dat de computer meer met het racen bezig is dan met het crashen en zorgen dat andere door jouw doen de afgrond in rijden.

Oke, het is een racegame.. maar ik ga de game voorral spelen om de chaos van al de verschillende voertuigen, in combinatie met de crashes :cool:

18. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat niet alleen, het spel biedt blijkbaar weinig waar voor je geld. Weinig tracks, maar 1 spel mode (campaign), geen splitscreen. Allemaal zaken die in een goed race spel in orde moeten zijn.

19. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat is wel waar...
    majah de online mp zal ook veel goed maken he.\o/

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ja de opties lijken mij ook karig, maar vergeet niet dat het een launchgame is. Ze hebben veel aandacht besteed aan de looks en phyciss.
    Deze game moet het gewoon hebben van online, en aangezien online gratis is, moet dat geen belemmering zijn voor iemand om ff virtueel te raggen \o/

Deel Deze Pagina