Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    stel : achievement is 10.000 kills in multi player

    kan je met tracking system zien hoeveel je al van die 10.00 je hebt gehad en hoeveel je er dus nog moet voor die achievement....

    erg handig dus....
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Da's wel ideaal jah.... :thumbs:
    Iets wat in meerdere games mag verschijnen naar mijn mening... Of is het een systeem, puur door Ubisoft zelf bedacht en in Ghost Recon gestopt?
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    voorlopig is het syteem uniek , geen enkel spel heeft het nog , ik ga er dan ook vanuit dat het een Ubisoft exclusive is....
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even terug te komen op de eerder gepostte 'vage besturing' ; ik heb GRAW en ik vind de besturing wel lekker en logisch in elkaar steken, maar ik vind dat het zo traag gaat. Je kan niet echt snel reageren/omdraaien/mikken omdat het richtkruis zo traag beweegt. Is dit te versnellen en is dit bij GRAW 2 hetzelfde?

    Ik moet er overigens bij zeggen dat ik het door tijdgebrek nog niet veel gespeeld heb, maar dit viel me wel op.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Hm, bij Gears of War kon je het opzich ookal. Bijv, bij 100 Grenade Tag kills, kan je gewoon bij de Leaderbords jouzelf op alltime doen, en dan zie je ook hoeveel Grenade Tag kills je hebt gemaakt in Warzone, Assassination, Execution, etc..

    Besturing is gewoon even 'traag.' Het tempo ligt ook niet hoog in de game, want het is gewoon een tactial shooter. Maar volgens mij kan je de sensivity wel aanpassen hoor als je dat bedoelt. Kon je met R6: Vegas ook.
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Een maat van me die heeft GRAW2 al sinds een donderdag (een vriend van hem werkt bij Ubisoft), ik heb hem ook ff gespeeld bij hem en hij is echt zo ontzettend strak. Licht effecten zijn heel erg goed uitgewerkt en grafisch nog wat beter dan deel1.
     
  7. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu al een tijdje de MP demo.
    Grafisch ziet het er een stuk beter uit dan graw1,dus ben ik zeer benieuwd naar het eindresultaat van de SP.
    De besturing is inderdaad redelijk traag,maar dat geldt natuurlijk voor iedereen.Moet je dus gewoon aan wennen.
    Wat betreft gameplay voor mij een topspel.Kan ook niet wachten tot volgende week woensdag of donderdag.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  8. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ook al sinds vanavond het is echt een meesterlijk spel weer super _O_
     
  9. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    kameraad van me heeft hem ook sinds gisteren.....mooi hoor.
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook sinds vanmiddag ! Multiplayer is echt heel dik in deze game !

    hele vette levels ook , en die graphics zijn echt een Stuk mooier dan zijn voorganger ! Aanrader :)
     
  11. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Test Drive heeft dat ook.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    sad dat ik geen geld meer heb =(
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Is de game al uit dan :eek:
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb zojuist ruim een half uur geprobeert een game te joinen, maar elke keer tijdens het laden werd ik gedisconnect. Uiteindelijk lukt het me toch om een game te starten, maar vervolgens valt de connectie weg na vijf stappen te hebben gezet.

    Mateloos irritant dit. Zelfde bug, glitch whatever die GRAW1 had.
     
  15. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu 2 uur gespeeld althans de SP en moet zeggen het is echt super tof vele goede explosies en luchtgevechten en goede graphics :)
     
  16. Eelceau

    Eelceau Chilled Beer

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt: ik heb nog steeds dezelfde crappy internet verbinding met nog steeds dezelfde crappy instellingen.

    Ik heb hier geen problemen, heb net wat coop missies over live gedaan, erg vermakelijk _O_
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    welke winkel verkoopt ze nu al dan?
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    |:-

    Er is niets mis met mijn internet verbinding en dit was wel degelijk een welbekende issue in GRAW1. Fijn dat jij er blijkbaar geen last van hebt gehad (vooralsnog), maar ik heb verder niets aan je commentaar.
     
  19. basovich

    basovich Guest

    waar staat hij in je gamertag dan??
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    @ iedereen die de game al heeft.....(behalve die gene met die vriend bij Ubisoft)

    hoe komen jullie er aan ????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina