Als je nu juist van de 30ste uitgaat, dan kan het alleen nog maar mee vallen ! In elk geval nog maar 1 maandje, voordat we weer een nieuwe en heerlijke tennis game mogen spelen! Heb er wel zin in, na bijvoorbeeld het zien van het ABN Ambro toernooi gisteren.
Heb je ook weer gelijk in! Na het zien van dat toernooi en als je kijkt welke spelers er in Virtua Tennis 3 zitten heb ik toch maar besloten om Youzhny en Ljubicic na te maken in Career Mode
Vandaag is de website gelanceerd. www.virtuatennis.net Ik heb de spelers eens bekeken en daar laat ik het denk ik maar bij tot ik het spel heb. Teveel info is ook niet leuk...
Indrukwekkende site! Is me er alleen nog een ding onduidelijk...hoe kan je je zelfgemaakte speler onderscheiden? Bij TopSpin heb je Serve, volley, precision, spin, stamina, forehand, backhand, reflex, speed, power en nog een. Op de site staat Serve&Volley, Strokes, technique en footwork. Ben benieuwd hoe dit verder te verdelen is.
Virtua Tennis op de Dreamcast is echt een geweldige game! Wekenlang gespeeld met m'n buurjongen die een Dreamcast bezat! Als deze titel het niveau ook maar kan aanraken van deel 1+2 dan heeft de 360 er weer een toppertje bij .
Ook alleen even de spelers bekeken! Nice, dat er zoveel echte spelers in zitten! Weer Jammer, dat de Dames in de minderheid zijn. Het ziet er overigens wel heerlijk uit...
Lang zat toch ?! Dit wordt echt een heerlijke tennis game volgens mij. Heb het nog niet gespeeld, maar een goed gevoel heb ik er wel bij...
Inderdaad een mooie site, nog even gekeken naar de karaktermodellen, erg strak. Niet alle spelers lijken even goed, maar het overgrote deel van de spelers lijken wel erg goed. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat de damestennissters in de minderheid zijn, maar er zitten wel leuke spelers bij zoals Hantuchova, Hingis en Vaidisova. Al zullen de meeste blij zijn met Sharapova. Bij de mannen heb je keus zat Eigenlijk ben ik het wachten wel een beetje zat, maar gelukkig zitten we alweer in maart. Nog maar 3 weken
Op internet zie je steeds meer filmpjes van de minigames. Ik heb er 2 of 3 gezien, maar ik kijk niet meer. Vind het veel leuker om dat te "ontdekken" als ik zelf straks het spel heb. Gameplay filmpjes wil ik wel zien, maar die zijn er amper, enkel de minigames Ik had gister nog wat mensen toegevoegd voor Virtua Tennis 3. Sommige hebben geen gamertag staan, maar je mag me toevoegen als je wilt. Voor een potje tennis ben ik altijd wel in
geen gameplay video's? _0/ Hier staan er in ieder geval een paar. http://www.gamekult.com/tout/jeux/fiches/J000075744_video.html Zoals je ziet zijn de laatste 5 video's op 2 maart toegevoegd. Ziet er strak uit.\o/ Ik heb ook zin in dubbelspel :b: Het zit er wel in...alleen is de vraag of je met 3 andere op xbox live kan spelen....of dat een maat naast jou moet zitten om tegen de andere 2 te spelen (zoals topspin 2 :{ ). Dat zou echt top zijn en zoiezo dikke voorsprong op topspin 2\o/
waar is virtua tennis?? en wtf is schrok me rot toen ik die site opstarte, ineens keihard 'Virtua Tennis 3' ..
Ja haha ik schrok me ook kapot. Het was ook 1 uur 's nachts ofzo. Ik een beetje surfen, ineens keihard VIRTUA TENNIS 3. Ik, hmmm ouders zijn vast ook weer wakker
Bedankt voor de link, ik had nog nooit van die site gehoord Eerst zag ik een preview van Jan op Gamekings, ik dacht dat hij zei dat je kon dubbelen met iemand anders via Xbox Live tegen 2 anderen, zonder dat ze naast elkaar op de bank zitten. Dat kan idd niet met Top Spin 2. Maar dat weet ik niet zeker, die aflevering is alweer een tijdje terug geweest En basovich, waar haal je dat lijstje vandaan? Want dat pokerspel is toch al uit die daarbij staat? Plus dat ik niets over een uitstel heb gelezen. Ik ga gewoon uit van de 23e
Basovich heeft dat gewoon van Xboxworld.nl af...de releaselijst( de komende releases ) Als je naar Releases gaat dan zie je bij 30 maart ook Virtua Tennis 3 Maar dat zou dan nog wel vreemd zijn, aangezien vele sites beweren dat ie de 23e komt. Ik heb dr veel zin in iig! Kan iemand mijn vraag beantwoorden die ik in de bovenste post heb gesteld?
Hmmm, ziet er allemaal erg leuk uit, maar ik stoor me toch nog wel ergens aan. Ik vind dat het publiek zich er wel erg veel mee gaat bemoeien. Bij elke bal die naar het knappe neigt, hoor je "oooh"; dit gaat op den duur toch irriteren, denk ik (al zal je het volume van de toeschouwers ongetwijfeld kunnen instellen). Ik vind het toch ook nog erg veel 'duikerig'. Ik zag pas een interview (volgens mij kwam ik de link tegen in deze topic) en daar zeiden ze wel dat het met je timing te maken had. Laat ik het daar dan maar op houden.... Verder lijkt het me top
Elke rally duikt een speler wel een keer of 2. Dat is ook mijn grootste zorg. Dan kun je wel zeggen gebrek aan timing maar soms haal je een bal gewoon niet meer. En de CPU doet het ook.
Ja dat deden ze in virtua tennis 1 en 2 ook al. Jammer dat ze het niet wat minder hebben gemaakt dan. Maarja, deel 1 en 2 waren super, dus door het duiken alleen wordt het spel echt niet veel slechter.
Het publiek ooh-t een aah-t inderdaad wel erg veel. Maar je hebt volgens mij wel meer vrijheid in je spel dan bij Top Spin 2. Daar wordt de bal altijd op de tegenstander 'gelocked'. Als ie naar rechts loopt, is het veel moelijker om een bal rechtdoor te slaan, dan wanneer hij blijft staan, en dat is onzin natuurlijk.