Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten de servers waar je op zit altijd vol met 8 man, of komt het erg vaak voor dat je alleen rond kart?

2. rocoma

rocoma slow and ugly

Leuk Bevonden:
    0
    als ik in een van mijn huizen ben dan staat er rechts bovenaan
    "game progress 73 %"
    ga ik vervolgens naar info, achivements, general dan staat de meter
    in het vak champioen op 875 dus...

bedankt voor de tips
    het verschil tuusen getuned en ongetuned is dat erg groot en waarom zou een race rijden met een ongetunede beter zijn dan de zelde auto getuned

3. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0

je kan toch free drive doen dan komt de politie ook niet achter je aan alleen als je 3 sterren heb.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je 1 schild hebt komen ze al achter je aan vriend. :)

@ rocoma, ja nu je toch het geld hebt aangezien je champion bent en zo de 180mph in heavy traffic challenge kan doen, zal ik gewoon je auto's tunen! Levert toch weer wat extra prestatie op.

Ik ben nu op 85% en ik heb ook 850G points, bij jou is het 73% en 875G points. Is toch wel een beetje raar mrja.

5. rocoma

rocoma slow and ugly

Leuk Bevonden:
    0
    wel raar is het misschien wel maar wat als ik meer achievement gehaald
    heb daar vallen de meeste punten nu eenmaal te halen ik heb bijna (op die
    twee races na) alles gedaan om punten te scoren behalve dan het
    multiplayer gedeelte

ben je bekend met de https://live.xbox.com/nl-NL/ site zo ja dan kan je me
    misschien aan je friendlist toevoegen dan kan je de gespeelde games dus
    ook testdrive met elkaar vergelijken en zien we snel genoeg waar het verschil
    inzit kijk maar wat je doet mijn gamer tag is rocoma

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    K heb nog geen xboxlive anders voegde ik je wel toe! :)

FF SNEL EEN VRAAGJE:

TELLEN DE KILOMETERS DIE JE MAAKT IN RACES OOK MEE VOOR JE TOTALE KM COVERAGE!?! WANT DAN KAN IK EEN PAAR KEER DE ISLAND TOUR DOEN VOOR DIE ACHIEVEMENT!

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, volgens mij tellen die gewoon mee. :)
    Alleen wegen op het easter egg eiland tellen niet mee voor ontdekken trouwens. Dus daar hoef je niet perse heen om de alle wegen unlocked achievement te halen.

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ok, die alle wegen unlocked achievement had ik al gehaald!

Ik zal het zo eens ff snel op een race uitproberen die niet zo heel lang is, anders ben ik misschien 3 kwartier bezig voor niets.

Bedankt voor het reageren! :)

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Getuned is ie sneller, maar dat is niet altijd goed.:{ Bij de statestieken gaat ook wel de handling omhoog, maar soms is het gewoon beter om hem orgineel te houden.:)

Jep die tellen ook mee, de Island Tour heft goed meegeholpen aan mijn 5000 mile coverage.:) Hoeveel heb jij nu gereden?

10. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    de politie komt anders niet achter mij aan als ik 1 schild heb. maar als ik er drie heb moet ik meteen betalen

11. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is idd zo als je online cruised. Offline gelijk bij 1 schildje.

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, ik heb 2 keer the Island Tour gereden. En dus heb ik nu in totaal 7592km gereden! Dus dat schiet al lekker op dus, morgen weer wat cruisen dus dan kom ik ongeveer op 7792km (ik heb niet zo heel veel tijd, dus daarom wat minder kilometers morgen).

@ timbrouwer, als je online dan 1 schildje hebt, blijft deze staan of gaat deze netzoals bij offline weer weg?

13. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat na een tijdje vanzelf weg. Het werkt eigenlijk precies hetzelfde. Enig verschil met offline, is dat je online geen politie achter je aan krijgt. En als je 3 schildje's hebt je meteen moet dokken.

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ah dat is dan wel fijn, dat die schildjes gewoon weggaan, dan zou je als je een beetje fatsoenlijk rijdt geen boete hoeven te betalen. :9. Maar soms zijn politieachtervolgingen ook wel eens relaxt met die achterlijke AI :lol:

Naja, ik ben nu dus op 7592km voor die Eagle-Eyed achievement, dus ik moet nog maar een klein stukkie! Ik zei gisteren dat ik vandaag ongeveer op de 7792 zou uitkomen, maar ik haal denk ik wel meer als ik doorwerk met huiswerk! Dan doe ik straks nog 2 keer de Tour of the Island en dan nog wat rondcruisen en dan is die achievement voor mij! :cool:

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat ik meestal doe bij 2 schildjes is gewoon even stil gaan staan in free ride. Dan verdwijnen ze weer en zo hoef je eigenlijk nooit een boete te betalen. O-)

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0

Bij elk wanted level (Behalve een half schildje) rijd ik eerst het gras in om ze tijdelijk kwijt te raken, daarna een stukkie door het gras rijden om ongezien uit het achtervolgingsgebied te gaan, en vervolgens de weg op en als een speer ervandoor.:)

Zo, en nu weer lekker cruisen!!:)

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik rij ook altijd het gras in, dan snel een andere weg op als ik ze kwijtraak. En dan rustig rijden zodat als ik een politie op mijn mapje zie ik rustig kan omdraaien en dan volop kan weggassen.

Vanavond om ongeveer 6 uur (huiswerk af), 2 keer Tour of the Island doen en dan nog ongeveer 50km rondrijden en die achievement is voor mij! :)

18. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik druk gewoon op D-pad rechts, kijk wat de boete is, en druk 9 van de 10 keer gewoon op OK 8).

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als ik een keer tegen de politie aanrijdt en ik dus meteen een achtervolging heb, is de boete maar $15.000, vaak betaal ik die ook maar meteen als ik geen zin heb in een achtervolging, anders probeer ik gewoon te ontsnappen.

20. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammes dat iedereen online alleen met A wagens rijdt... vind de skyline juist zo chill om mee te driften...

Heb al meer dan 50 auto's in mn garage, net ff ssn SLR mcLaren gekocht... Tunen jullie al die bakken naar lvl 3?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina