[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    FOUT! en het is geen free runner, het is een Traceur. Zijn naam is Sebastian Foucan en is de beste vriend van de man die het echt ontwikkeld heeft en zoon van de bedenker David Belle. Hij is idd wel goed, maar gaat helaas wel de erge commerciele kant op.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Oh god, en wanneer iemand geld met zijn hobby wil verdienen is het zeker ineens ontzettend fout |:-
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar hij presenteerd het een beetje fout, hij moet de lijn tussen parkour en free runnen goed zetten en niet een beetje van dit en een beetje van dat aangezien het precies het tegenovergestelde van elkaar is. Ik vond het niet erg hoor dat ie James Bond deed, ik vond het alleen maar tof, maar die clips met Madonna zijn echt hatelijk te noemen.
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nu Die Hard kijken en straks Fight Club. Niet verkeerd kan ik je zeggen.
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Cicade de Deus / City of God:

    IMDB/ 8.7 / #17

    Goede film, mooi gefilmd, goed geacteerd, beetje te veel geweld maar wel een aanrader om te kijken.

    8.0
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Weet iemand nog een goeie enge film die echt eng is :p niet zo van schrik ik ben even 2 sec eng.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kon vroeger niet slapen van The Sixth Sense, maar heb sinds die tijd nooit meer weg gedoken voor een (horror) film. (was toen 11/12 ofzo). Oh ja, Mindhunters; maar alleen als je dolby vol aanstaat en je nog niet zo oud bent.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Jij weet wel hou oud ik ben en op die leeftijd heb ik die film ook gezien xD.

    Maar ik hoorde iets over ''the decent'' anyone?
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    The descent, afdaling. Heel slecht heb ik gehoord. Hoewel ie bij IMDB een goed cijfer krijgt.. Ik heb hem niet gezien.
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel geweldige film tho.
    Wat echt eng is... uhu, wat dacht je van The Shining, The Others?
    Maar jij wilt vast directere horror waar de lijken je om de oren vliegen als het ware? Dit zijn meer films die draaien om het plot.
    Ehm, ik had een naam genoemd van een film in dit topic, ik ben hem alleen even kwijt.. maar die is fokking eng.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :p meer films waarvan je toch onder de dekens zou kruipen. ;)
     
  12. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    The Constant Gardener op dvd gekocht. Wat een geweldige film. Het gaat over de smerige handel van de farmaceutische industrie. Voor de liefhebbers van Blood Diamond & Hotel Rwanda kan ik deze film van harte aanbevelen.
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Descent is geen slechte film hoor. Zelf vond ik descent en exorcism of emily rose eng en the omen was ook wel eng :)
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    De oude omen
    De nieuwe omen is ruk ze spelen het origineel gewoon exact na, volgens mij zelfs exact de zelfde tekst...
    En de Decent is een zeer aardige film. Paar mooie schrik moment. Mooi einde.
    all in all leuk om met wat maten of je vriendin te kijken op een avond met de lichten uit.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De nieuwe omen is ruk ja, >_> denk fuck dikke satan shit enge film ik kon wel in slaap vallen lol.

    The decent moet ik dan vrijdag maar ff zien :confused: want ik zit de laatste tijd alleen maar horrors te checke maar geen 1 film is nu echt eng.
     
  16. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond vroeger voornamelijk Aziatische horrors echt heel eng, maar tegenwoordig zijn ze allemaal een beetje van hetzelfde...daarbij heb je voor elke klassieke Aziatische horrorfilm een slechte Hollywood verfilming :\

    The Descent was inderdaad een van de weinige recente horrorfilms waar ik wel van kon schrikken, dope film :thumbs:
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    Dirty Sanchez - The Movie
    Deze dudes gaan soms wel erg ver, opzich vermakkelijk als je het kijkt met wat vrienden.

    Lees hier in de spoiler een stukje uit de film, je kan het lezen maar uiteraard kan je hem natuurlijk ook zelf eerst gaan bekijken.
    Het stukje waar 1 van de gasten zijn vingertopje eraf slaat, en die laat op eten door een van zijn maten, ging persoonlijk wel erg ver vond ik. Of waarbij een ander zijn vet laat weg zuigen, en dat in een contest laat opdrinken door een maat bah... Maargoed er waren nog wel wat stukjes waar ik even heb weg gekeken...hehe :b:
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    The Last King of Scotland,

    Waargebeurd, indrukwekkende film welke goed geacteerd is. 8/10
     
  19. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebaseerd op waargebeurd verhaal he, de dokter heeft nooit bestaan
     
  20. basovich

    basovich Guest

    Borat

    heb nog nooit zo'n slechte en humorloze film gezien:confused:!
    misschien 1 of 2 grappen waar ik wel een beetje om kon lachen maar verder vond ik het 3x niks! misschien een keertje in een melige bui gaan kijken..

    3/10.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina