Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er goed uit, alleen moet nog rekening houden met eventueel een OS en assemblage kosten.

2. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook op een handig kameraadje ofzo die dat voor hem kan doen, en een minder legaal os'je.
    Voor de rest is t niet duur maar je kan wel goed upgraden nog, dus als je later meer wilt dan kan t.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, you've just joined the 16MB Cache Club 8)

4. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    :{

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dat is nieuw van maggie :)

nu ff serieus, 16 mb cache op je HD, ik heb zowel 8 MB als 16 MB maar echt groot prestatieverschil merk ik niet.
    Verder ja, ziet er aardig uit al heb ik zelf slechte ervaringen met Asrock.
    Bij mij begonnen er na ongeveer 2 maanden condensatoren te lekken.
    Is wel te repareren maar toch, ik vond dat je merkte dat het het budget merk van Asus is

6. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook beter een 7600 gt van een ander merk doen, die koelers op die van xfx en asus maken een pokke herrie..

7. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Prestatie verschil is wel degelijk merkbaar, misschien niet voor jou, maar het is er zeker. Zoek diverse reviews er maar op naar.
    Asrock, tja dat jij daar nu slechte ervaringen mee hebt, betekend niet dat het een slecht merk is. Ik heb vele van die dingen verkocht en weinig tot geen klachten. En condensatoren die gaan lekken, tja dat is natuurlijk niet iets wat vaak voor komt.

8. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Kuch ONZIN Kuch.

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Het verschil tussen 8 en 16mb cache is niet benoemenswaardig.

@m_telkamp.. alle koelers (op de passieve na) van de 7600GT maken een pokkeherrie (ik heb hier nl. eentje).

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nein, geen onzin. Die Asus koelers zuigen bigtime. No shit. Heb er snel een Zalman opgezet (7600GT).
    Dit gaat alleen op als je de Asus fan ook daadwerkelijk laad draaien. Als je em uitzet is ie natuurlijk stil.

ff over die hard disks, prestatie verschil merk ik wel opzich. Vooral met het bekijken/bewerken van ontzettend veel fotos tegelijk merk ik het vooral. Denk ook dat het met Virtual PC wel nut heeft. Prestatiewinst zal echter niet gigantisch zijn. Maar toch:p. 16MB for president.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    16MB tov 8MB cache zal een gewone gebruiker amper merken, maar er is wel een prestatieverschil. De vraag is echter hoeveel euro verschil er tussen de 8MB en 16MB versies zitten... .

Zoals xboxgangsta zei maken alle actieve koelers die standaard op een 7600 GT herrie, welk een bovendien persoonlijke mening is. Gemini NL kan vinden dat ik veel te luid is terwijl het iemand anders niet stoort of gewoon weg niet hoort doordat andere componenten het overstemmen.

Asrock is een zeer deftige budgetmerk dat eigenlijk niet moet onderdoen voor de grote spelers, maar het is en blijft een merk dat zicht richt op de low-end markt.

12. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat jouw koelertje op je 7600gtje lawaai maakt, zijn alle koelers van asus gelijk maar slecht? |:-
    En kap toch over dat MB/mb nurt :b:

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

Ik zou een andere videokaart nemen, de 7600 is alweer verouderd.
    En mocht je in de toekomst windows vista willen draaien dan zou ik toch 1,5-2gig werkgeheugen doen.

14. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Vista heeft dat geheugen inderdaad wel nodig. Kijk i.p.v. de 7600GT eens naar de X1950Pro of de 8600GT.

15. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor zal nog eens iemand helpen:confused: , meen het meerdere malen gelezen te hebben, ook in dit topic. Verder zit ik zelf met een 7600gt van xfx waar ik ontvreden over de koeler mee ben.

16. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Hoeveel euro ben je ongeveer kwijt als je je pc op Vista en op HD wil laten draaien?

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan welke versie van Vista, en wat jij onder HD verstaat.

18. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Vista geen idee en met HD 720p,moet dan wel andere monitor maar wou ook weten hoeveel je in je kast moet stoppen.

19. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Een minder legale versie van XP en Vista heb ik al en een vriend die het kan doen ook :D
    Ik kan mijn ram geheugen toch nog uitbreiden later?
    Zal ze es checken :D

20. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel allemaal leuk en aardig, maar ten eerste is de 8600 er nog niet, en ten tweede heeft deze jongen een bepaald budget, waar hij zich aan wil houden, maar waar jij nu al ruimschoots over heen gaat.

Zoals hij hierzelf al boven zegt, hij kan eventueel later uitbreiden als dit gewenst is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina