Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van omgebouwde 360 en games via torrent gedownload..
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat zo is dan verliezen die mensen gelijk mijn respect en zal ik ook gelijk mijn servers uittrappen op moment dat ze mijn game gaan joinen.....

    als je plezier beleefd aan een spel wees dan ook zo mans genoeg om er voor te betalen :)

    Lame ass leechers...=(
     
  3. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan word het tijd voor MS om via een patch update desbetreffende mensen van Xbox live af te trappen.
    Die zijn mij namelijk ook niet waardig in mijn lobby rond te struinen.

    Als je een game waardeerd en wilt hebben dat desbtreffende developers ook een deel 3 gaan maken betaal je gewoon netjes ervoor.
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    That's the spirit !! :thumbs: :thumbs: :thumbs:
     
  5. Gre

    Gre Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Eelceau,

    ik vond de gameplay van de co-op bij GRAW1 niet zo goed. Is die bij GRAW2 beter uitgewerkt?
    De co-op van Rainbow Six vond ik zeer goed, ik hoop dat ze daar wat uit geleerd hebben.
     
  6. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    kameraad van me heeft hem wel omgebouwd, willen jullie nu zeggen dat jullie nog NOOIT ook maar 1 liedje hebben gedownload??:cool:
     
  7. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik run zelf een platenlabel...dus weet precies wat voor een effect het heeft als men "illegaal" muziek download.....ik loop dus wat inkomsten mis.

    Dus nee....ben geen voorstander van muziek downloaden...maar durf best te erkennen dat ik ooit wat gedownload heb om te bepalen of ik de volledige cd ervan ga aanschaffen.

    Hetzelfde als ik eerst een demo download om daarna wel dan niet een spel aan te schaffen.

    Daarbij is het GEEN reden dat als men muziek download je ook je Xbox kunt ombouwen en spellen kunt downloaden en spelen....het blijft alsnog stelen..!!!
    (daarnaast belachelijk om dan wel netjes te betalen voor nieuwe download content).

    Maar genoeg off-topic...daar ik hierover een heel betoog kan houden waar niemand vrolijk van word....en er zijn altijd mensen die denken een gegronde reden te hebben om spellen te downloaden (prijs te duur...iedereen doet het...ja maar als dit kan, kan dat ook....etc..).

    Gewoon netjes je bijdrage en waardering geven aan die developers die er een hele tijd (bloed, zweet en tranen) aan geven om voor jou een vet spel te maken.
     
  8. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad maar niet te ver offtopic te raken en je hebt op zich gelijk, maar mensen die muziek hebben gedownload of wat dan ook hebben geen recht van spreken.
    Al is het maar om te bepalen of je hem zou kopen of niet..zodra je iets hebt gedownload ben je net zo fout.

    Ontopic maar weer, spel zag er in elk geval supergoed uit
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten tot ik het spel donderdag heb......word weer met veel plezier spelen in ieder geval.....

    Eerste 10 minuten van de game zien??

    KLIK
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    vind rainbow six er beter uitzien.Heb graw 1 hier liggen maar de 2 haal ik niet.Vond de demo meer van hetzelfde
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Gaaf filmpje!!

    R6:V en al die tactische shit vind ik echt geweldig. Ik heb GRAW niet maar GRAW2 ga ik zeker halen! :D
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk voor Graw een op de xbazaar , kost niet veel en is ook zeer de moeite waard....
     
  13. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Bloed, zweet en tranen in een spel die gewoon een soort van update is van deel 1? Afzetterij heeft zoiets. Begrijp best dat als je een klein bedrijf bent je winst kan mislopen door mensen die downloaden.

    Maar een bedrijf als Ubisoft? Die boeken constant winst, wil niet zeggen dat downloaden goed is (Ik koop al mijn spellen). Maar begrijp dondersgoed waarom mensen wel downloaden, krik die prijzen dan maar naar beneden. Belachelijk de prijzen als je kijkt hoeveel fucking winst ze maken, dan vraag je erom dat men games downloaden. Vooral een spel als GRAW2 die weinig vernieuwing met zich meebrengt.

    Maar goed eindeloze discussie waar de een dit denkt en de ander dat.

    Ik weet niet of ik GRAW2 ga kopen ivm weinig tijd meer over en omdat ik net zo goed 1 kan spelen.
     
  14. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GRAW 2 sinds vanmiddag maar ik heb een vraagje over de multiplayer. Moet ik voor in rang te stijgen persé ranked matches spelen? Of kan ik net zoals in Rainbow Six Vegas ook gewoon player matches spelen en zo in rang omhoog gaan. Alvast bedankt.
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee wat de marketings en ontwikkelings kosten zijn? update of geen update, geen reden om dan maar te leechen van het internet als een zwerver.. (jij niet persoonlijk, maar je praat het wel goed) gewoon een goede baan zoeken en kopen, zoals de normale burger/gamer dat doet.

    Zijn er nou al winkels die GRAW 2 verkopen dan? of heeft iedereen die hem heeft hier een review versie of een vriend bij ubisoft?
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    :lol:
     
  17. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Uit de winkel?
     
  18. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, de gamesboer hier had 'm sinds vanochtend. Ben daarna bij Dixons en Intertoys eens binnengewandeld maar daar hadden ze 'm nog niet liggen idd.
     
  19. Djack

    Djack Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met jou eens. Bedrijven zeuren van dat ze omzet mislopen door het downloaden maar dat is niet waar. Mensen die downloaden hebben vaak het geld niet om een spel te kopen. Hoe kan een onderneming dan geld mislopen?

    Ik download weleens muziek, omdat ik geeen geld heb als arme student om cd's te kopen. Hoe kan een onderneming nou geld mislopen als ik het niet eens kan kopen.



     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  20. Djack

    Djack Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gare smoesje van dat iemand een vriendje heeftr bij ubisoft daar trap ik niet niet in, het is gewoon een gedownloade versie man.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina