Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nee ik tune zeker niet alle auto's. Auto's waar ik veel mee rijdt tune ik meestal wel, maar soms ook niet. Dat ligt er maar net aan, maar bijvoorbeeld een Enzo of een Gallardo tune ik wel.

2. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0

Vind ik ook. Heb je een game vol met de vetste auto's die er zijn, rijdt iedereen in dezelfde Lambo en Enzo. Vind et juist tof om met een maatje rustig te cruise met een audi of een lexus ofzo. Lekker rustig :+.

3. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Daarom lijke online races me ook alleen maar leuk als jullie dezelfde of ongeveer dezelfde auto´s hebben. Anders word je met je Aston Martin die dan bijvoorbeeld je favoriete auto is er dik uitgereden door een stage 3 getunde Koenigsegg CCBS of een andere snelle bak.

Een Corvette z06 is ook de bomb, heeft een strak uiterlijk, rijdt fantastisch en heeft een geweldig geluid. Het mooiste geluid in dit spel vind ik nog altijd het geluid van een Kawasaki Ninja ZX-10R, in de eerste versnelling haalt hij 187km/h! :D

4. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de tour of the island gehaald met een Kawasaki Ninja. Het is wel lekker om met een motor de Tour of the islands the halen.

Kan je dan niet beter de millionairs challange doen dan krijg je 1 miljoen.

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik tune auto's nooit, behalve als het een nieuwe Mustang ofzo is dat is een speciale Salleen kit_O_, of het moet om welke reden dan ook heel aantrekkelijk zijn om een auto te tunen.:)

Vind ik ook.:+ De game is toch juist bedoelt om lekker te cruisen.:)

Geluid van Kawasaki Ninja is idd fantastisch, maar qua motoren vind ik de Triumph Speed Triple nog steeds het beste klinken (Prachtige klank, nog mooier als je rijdt, en als je volgas geeft en dan loslaat een schitterend geknal en geklap.:thumbs:) . Qua auto's de RUF Rt12 (klinkt als een echte 911, dus magistraal!_O_) ofcourse.

Leuk trouwens, dat jij nu ook een handtekening hebt, maar bij Asseccoires staat Live Gold! Je hebt toch nog geen Live?:)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! AntraXxX wilt een race doen waarmee je veel KM's rijdt, en de Tour Of The Island is makkelijker dan de Millionairs Challenge.:)

@ AntraXxX: Oooopz sorry je hébt al Live Gold gehaald, maar nog niet geinstalleerd.:):

7. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Is de Tour of the Islands dan makkelijker?
    Maar het gaat toch om de hoeveelheid km's. Dan hoef je toch niet perse te winnen het is altijd mooi om meteen een miljoen te verdienen.

8. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tour of the Island is echt een makkie. Kan zelfs met een ongetunde B denk ik..

9. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel 200 km/uur gemiddeld volhouden in theorie. Nu zal dat totaal geen probleem zijn. Maar je moet ook rekening houden met optrekken en afremmen, dus ik denk dat je over de gehele race zo'n 260 vol moet houden?

Hoe sneller je trekt en remt, hoe makkelijker. Maar met een C zou ik het zéker niet proberen :D.

10. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik idd ook niet, dat ga je net niet redden..

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ Freezing aaron, ik vind de Island Tour vele malen makkelijker omdat:

-Stomme AI
    -Gedaan in ongeveer 45minuten
    -Geen verkeer
    -Geen tijdslimiet
    -Prachtige full speed stukken

En de Milionairs race is natuurlijk leuk voor die milioen die je dan verdient, maar dat verkeer en die tijdslimiet zinnen me niet zo.

YAY!!! Ik heb nu eindelijk de Eagle-Eyed Drive achievement gehaald!!!
    Heb dus 2 keer de Tour of the Island gedaan en toen nog ongeveer 30km gereden, en toen had ik hem!

En dat geluid van die Triumph is ook erg tof ja, dat geknal van die uitlaatpijp is ook erg gaaf!!

@ Porsche-fan, jup ik heb al live gold, maar inderdaad nog niet geinstalleerd :mad:

@ M Leonhart, een stage 3 getunde TVR Sagaris (C klasse auto), is beter en sneller dan bijvoorbeeld een ongetunde Lamborghini Gallardo SE (B klasse auto), dus zoveel zal het zeker niet schelen. Maar dan zit je denk ik wel met zweet in je handen. :9

12. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet alleen nog een paar online achieve,ments en dan heb ik ze allemaal van TDU! :-D

13. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Is er hier eigenlijk al een XBW club?

Ik heb het spel sinds vandaag, en het is erg vet. Heb een paar races gedaan met mn Alfa GT, daarna een DB9 gekocht en alle car dealers langsgegeaan zodat ik mijn MV Agusta F4 kon halen. Nu nog even een nieuw huis kopen zodat ik meer auto's kwijt kan. Ik zit nu op 14% completion.

14. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Uhuh, vooral de voorkanten. De achterkant ken ik nog uit elkaar houden, vooral met de R1. Das gewoon een punt. Zou mooier zijn als de MotoGP motoren erin zouden zitten, want die nieuwe Honda ziet er zo dik uit 8) Of dan op zn minst de kleuren.

Die achterkant doet het um gewoon :D

Daarnaast ook nog...

http://www.bikepics.com/pictures/721379/
    http://www.bikepics.com/pictures/783834/ (MotoGP dus)
    http://www.sportbikerider.us/Index.cfm?page=DisplayIt&Picture_ID=21517

en nog wel meer trouwens :9 en ook wat naked bikes.

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik vind die laatste 2 motors echt te gaaf!!!

Ik hoop nu echt dat er nieuwe bikes in komen!

Voorkanten lijken inderdaad veel op elkaar maar dat komt door de vormgeving die zo efficienter is (aerodynamica etc.). :)

16. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel grappig zijn als zo'n motor in het spel komt:

17. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in die race echt een hekel aan dat verkeer gekregen

18. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
  19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja zo'n dikke lowrider lijkt me echt gaaf om mee te cruisen!! :D :D

@ pim smeets, met die 1,5miljoen kan je erg veel kopen. Het ligt er ook aan of je al Champion bent, want dan kun je toch snel geld verdienen.

Als je al een Enzo hebt, zou ik geen Mclaren kopen als je nog geen champion bent, omdat je alle A races ook met een Enzo stage 3 getunded makkelijk haalt. :)

Kijk gewoon wat rond voor leuke auto's, of misschien kan je wel een leuk huisje voor dat geld kopen.

20. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat een beetje te kijken op internet en ik kwam dit tegen als de nieuwe carpack voor TDu

Chevy Cobalt SS
    Dodge Charger
    Ferrari F40
    Lamborghini Diablo
    Mazda RX-8

ik vind het cker chille wagens Ferrari F40, Diablo en de Dodge charger, cker mooi wagens, maarjah het kan ook gewoon onzin zijn, maar die diablo komt er cker een keer in, die zie je ook op shots van TDu

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina