Jongens, in het verleden behaalde resultaten op Xbox Live staan niet garant voor de WCG
Een paar voorbeelden:
Handewasser owned iedereen op Live. Hij is echt ongekend snel achter zijn eigen spullen. Op de WCG vorig jaar kwam hij niet verder dan de poule.
Met mijzelf ook: thuis wordt ik vrij vaak verslagen. Van m'n clan DRC ben ik zeker niet de snelste, maar tijdens de WCG werd ik haast bang van mezelf. Thuis heb ik moeite om onder de 1'30 te rijden op de Nurburgring, maar tijdens de WCG reed ik 3 ronde achter elkaar op course van de 1'28, en versloeg ik zelf Handewasser! Echt onmogelijk thuis.
Op de WCG is alles anders... de TV's, het geluid, de omgeving, de spanning, je concentratie. Je kan het oh zo makkelijk verneuken daar. Je moet daar een beetje je rondes rijden met een NOS cameraploeg achter je. In mijn geval pakt dat goed uit, maar verkijk je er niet op.
Je mag toch wel verwachten dat ze geluid hadden Op de voorrondes waren TV's uit het jaar 0 met teh lelijke kwaliteit en zonder geluid aan ons gegeven. Ik kon amper schakelen, omdat ik naar dat balkje moest blijven kijken. Gelukkig had ik een makkelijke poule, waardoor ik later wel op een normale breedbeeld met sound kon racen, maar het was gewoon goedkoop. Bij de nationale finales was het wel goed trouwens, schermen met 2 ms. responestime en een mooie koptelefoon.
Nee. Vorig jaar waren die counter strike jongens volgens mij niet allemaal 16+. Bij DOA4 liep ookal jong volk rond.
Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2007