Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Die conclusie kan je niet trekken. Dit fragment werd uitgezonden in de meest populaire serie in Amerika. Het zegt 0,0. Ik zeg niet dat het nep is, ik zeg alleen dat je de marketing van Sony niet altijd even serieus moet nemen. Dit is echter wel hele slimme marketing, dat dan weer wel! :)

    Begint er aardig op te lijken dat Motorstorm wel degelijk aardig overhypt is. Gamespot: 7.9
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    op wat geven ze weer minder punten...
    er zijn only 8 tracks.....
    er komen verdomme downloadble tracks en cars....
    ik snap gamespot to niet hoor. een game zoals pes6 dat voor de360 verneukt is met minder opties, minder stadiums.... daar zeggen ze niets op majah......
    sorry maar gamespot lijkt me een beetje anti playstation3.
    ik wacht maar op 1 review altijd en dat is de review van gametrailers. de rest zijn allemaal ofwel ps3 hater en 360 lover of omgekeerd
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt een beetje een nieuwe trend te worden onder de 'fans'. Afgeven op een review site als hun spel waar ze al tijden naar uitgekeken hebben niet het gewenste review cijfer krijgt wat ze gehoopt hadden. 1UP gaf een 7.5, PSXterme een 7.9. Dat zijn nu ook ps3 haters en 360 lovers? |:-
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah alle je moet tog eens eerlijk zijn.
    GOW krijgt hoeveel een 9.6 maar hoelang duurt de sp daar, een uurtje of 5-6. jah je hebt dan nog de mp, maar dat heb je bij motorstorm ook hoor.
    en is GOW nu zo perfect, neen ik dacht het niet...

    en nog enkele redenen dat ik gamespot niet meer serieus neem:
    perfect dark zero = 9.0 wtf idd het is een goede game, maar dan enkel mp hoor en er zijn ook maar 4mp maps en dan moet je voor de extras veel betalen.
    zelda twp = 8.8 wtf één van de beste spellen ooit gemaakt zo een lage score, omdat het nog werkt met teksten wow dat is juist de zelda sfeer...
    tony hawk 3 = 10 wtf een game die 10 kan halen omg
    mgs 3 = 8.8 beste game ooid gemaakt in de mgs serie, veel beter dan mgs2 maar tog scoor hij lager heel raar
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    GOW: Korte maar erg goede singleplayer. De multiplayer staat gewoon als een huis. Het is origineel. Muziek is erg goed. Prachtige graphics. Voila hoog cijfer;)
     
  6. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou nu maar snel op met het vergelijken van de mp van motorstorm met die van GOW. Ten eerste, in een paar uurtjes heb je alles van Motorstorm al gezien. Ten tweede heb je helemaal geen ervaring met de mp van Motorstorm en weet je niet welke opties het exact heeft. Ten derde, Motorstorm kent als racer geen enkele vorm van offline multiplayer, geen splitscreen en geen LAN mogelijkheid, zaken die GOW wel heeft en die je zeker bij een racer als standaard mag beschouwen.

    Boeiend! Het gaat hier over Motorstorm.

    En nu ook graag je redenen waarom je 1UP en PSXExterme niet serieus neemt. Ohh en ook graag je mening over PSU (8.1)
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    85/100 Gameplay
    The variety of vehicles, great terrain, physics and highly satisfying vehicle scrapping, make MotorStorm the best dirt racer around. It's just a shame there's no sandbox mode or different modes to straight racing.

    naar dat kijk ik en dat is een mooi cijfer voila, maak een motorstorm met meer modes en je hebt een regelechte top racer.
    ik vind het nu al een topper.
    en wie zegt dat er niet meer modes zullen komen via content.


    en overall zie ik hetzelfde hoor staan, geweldige gameplay, geweldige gfx, geweldige physics enz... alleen maar weinig tracks....
    maar als je weet dat er content op komst is jah....



    kijk eens naar deze link
    http://img410.imageshack.us/img410/1652/fnr3ado6.jpg
    dit is nog een reden waarom ik gamespot minder begin te geloven in hun scores. zij vinden de 360versie mooier dan de ps3 versie.
    ik heb nu een pic gevonden die getrokken is van echte real time gameplay. en mijn mening de ps3 versie veel mooier.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  8. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Sind wanneer koopt men een product met de gedachte dat het ooit misschien in de nabij toekomst een topper kan worden? Ik niet in ieder geval.

    Je hebt duidelijk de reviews niet gelezen als je tot de conclusie moet komen dat het aantal tracks het enige negative punt is. Ik zal je geheugen even opfrissen.

    Mooie verpakking, weinig inhoud ..
     
  9. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Een game die al vanaf het begin op de 360 uit is en nu pas naar de PS3 komt.
    Ze hebben veel tijd genomen om de game grafischer nog mooier te maken.. en dan is het logisch dat het gedetailleerder is.

    PS3 is mooi, Xbox is mooi.. klaar.. :D iedereen blij
     
  10. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vergelijking gaat werkelijk nergens over, het zijn twee verschillende figuren! ;)

    Bekijk liever een echt gameplay filmpje: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=24032
     
  11. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1,5 jaar meer tijd hebt dan is dat te begrijpen... Als er twee verschillende makers waren was het nu al fight night 4 of 5 op de 360 geweest (of is dat er al?:9 ).

    Grtzzz Jesse
     
  12. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de 360versie ziet de achtergrond en de hal er tenminste nog fatsoenlijk uit. Op de PS3 zijn het vage textures en vierkante mannetjes
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik echt een hele domme uitspraak, je mag een spel dus niet afrekenen op te weinig tracks hebben omdat er nog downloadble content voor komt.

    de mensen die niet met de PS3 online willen of kunnen hebben daar dus helemaal niks aan en willen gewoon een complete game kopen en niet eentje waar de helft later nog van gedownload moet worden (voor extra kosten waarschijnlijk)
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, en met hoeveel games is dat wel niet op xbox 360? Je bent soms al verplicht om maps tegen 800 of 1200 punten te kopen, of je kan niet veel matches online meedoen...:{
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt bijna nooit dat ik niet kan joinen omdat ik de maps niet heb, de echt populaire spellen zoals halo 2 en GoW hadden gratis extra content. alleen bij PGR3 heb ik denk 5-10 keer gehad dat ik niet kon joinen omdat er met andere auto's geraced werd. ik download namelijk nooit extra content als het geld kost, onzin vind ik dat.

    PS de maps zijn vaak een stuk goedkoper dan 800 MSP
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    COD, GRAW,...
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    COD heb ik nooit gespeeld dus daar kan ik niks over zeggen.

    bij Graw heb ik zelfs nog minder last van gehad dan bij PGR3 dat ik geen maps had gedownload.

    maar daar ging het helemaal niet over, het ging erover dat iemand zei dat het onterecht dat motorstrom een laag cijfer kreeg omdat er nog allemaal downloadeble content voor kwam. en dat vond ik onzin, een spel moet gewoon compleet zijn op het moment dat je hem koopt. GRAW, COD, PGR3 en weet ik veel welke nog meer werden beoordeeld op hun inhoud op het moment van hun release en er werd niet een hoger cijfer gegeven omdta er later nog extra content beschikbaar was.
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm sorry he...
    maar als je ziet hoeveel games er op de 360 zijn met gamecontent die veel geld kosten.
    en die er volgens mij wel al opzitten maar ze willen er geld uitslaan.
    en nog iets bij motorstorm zitter er idd maar 8 parcours... maar hoeveel mogelijkheden zijn er niet om deze races uit te rijden.
    en ik vind dat de games op de ps3 veel te zwaar beoordeelt worden tov de 360 games sorry
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt, slaat echt helemaal nergens op. daarom koop ik het ook niet, maar het ging mij er meer om dat volgens iemand hier (heb geen zin om terug te bladeren om te kijken wie het was) motorstorm een hoger cijfer moets krijgen omdat er nog meer content te downloaden was.

    volgens mij had ik dat best duidelijk gezegd een paar keer maar dat schijnt niet echt over te komen.

    dat zou best kunnen, ik heb me er niet zo in verdiept en ik vind het ook een beetje zinloos een mening over de kwaliteit van de spellen te hebben als je ze niet gespeeld hebt en alleen maar reviews gelezen hebt en filmpjes gekeken.
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD heb ik daar geen last van.
    GRAW daar integen wel.
    Bij PGR3 kan ik gewoon de betaalde content spelen zonder dat ik ze heb gedownload of betaald :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina