[PS4] [PS3] MotorStorm

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 feb 2007.

1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Is het al bekend wat voor een speelmode's er zijn online? Of is het echt alleen maar racen? :{

2. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is helaas net zo karig.

Bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=145022&page=2

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
  4. Cybercon

Cybercon Guest

Lekker voorbarig om nu al over een overhypte titel te gaan praten :emo:

Zullen we eerst maar eens wachten op wat meer reviews voordat we conclusies gaan trekken?

Overigens aangenaam mensen :)

5. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangenaam en welkom!

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Neogaf is net als Spong een van de beste games site ooit 8)

NOT dus :{

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    idd boss in enkele interviews die ik ook nog gezien heb zzeiden ze dat het mogelijk is om met je vrienden te racen...

dus macdennis een beetje betere bronnen indien mogelijk \o/

9. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Asjeblieft: gamespot 7.9 Zoals ik al zei, overhypt.

Ja, op een test netwerk met maar enkele lobby's. Niet zo gek dat je dan collega's tegenkomt ..

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  10. gow_rulez

gow_rulez Guest

wat een kutspel.. ff gespeeld in de MM bij de arena.. maar snap niet dat je dit leuk kan vinden:emo:

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    nog zo een 360 fanboyke zeker...
    waarom zijn de meeste er dan weg van als ze de game spelen....

12. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat het een mooie verpakking is met weinig inhoud? Hij verschijnt trouwens pas morgen.

13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het lijkt me wel zo'n typische launchgame, nu wel tof omdat er niet veel beters te krijgen is maar over 2 maanden kijkt niemand er meer naar om.. Doe mij maar GT HD :p

14. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk joh. Iedereen die iets slechts schrijft over, in jouw ogen, een topgame, is natuurlijk een 360 fanboy. Des te meer ik echter over dit spel lees, is het typisch weer zo'n overhypete lauchgame. Een mooie schil maar een lege verpakking. Ik heb deze game in ieder geval van mijn lijstje van games die ik bij de launch ga kopen afgehaald. Er staat nu trouwens nog maar 1 op, en nee het is niet Resistance.

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bron, GameSpot review MotorStorm

Vraag me weleens af waar mensen nu hun mening op baseren? Op de mening van een reviewer? Of op wat men zelf graag van een game (had) verwacht? MotorStorm wordt nu afgedaan als een game met een mooie verpakking maar met een slechte inhoud. Is dat dan zo omdat een reviewer zoiets heeft gezegd? Of omdat men dat zelf zo ondervindt?

16. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, omdat meerdere reviews tot dezelfde conclusie komen.

17. Cybercon

Cybercon Guest

Yeah right, je ziet zelf ook wel dat de reviews uiteen lopen van een 7.9 naar 8.9. Dat jij meteen spreekt van een overhypte titel verbaast me ook niet zeer. Jij pakt namelijk altijd de reviews waar de cijfer lager is dan men had gedacht, vervolgens trek je hier meteen een conclusie uit. En wie staat er altijd paraad om dit te melden, ja hoor onze meneertje Dennis. Ik mag hier dan pas een dag zijn, maar ik erger me zó aan dit soort type mensen. Walgelijk gewoon, ja sorry hoor jongens........

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2007
  18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dus jij vindt het een slechte game in een mooie verpakking omdat meer dan één game reviewer tot die conclusie is gekomen? Mijn vraag is dan, deel jij die mening omdat jij persoonlijk veel waarde hecht aan een solide en uitgebreide singeplayer mode? Want zoals het er bij MotorStorm uitziet, is de multiplayer mode uitgebreider qua mogelijkheden dan de singleplayer mode.

19. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zeg ik dat het een slechte game is? Ik zeg alleen dat het weinig inhoud heeft, meerdere reviews trekken dezelfde conclusie. De gebreken lijken mij onderhand wel duidelijk.

Beide dienen gewoon goed te zijn. Dat de single player maar 1 gameplay mode bevat valt niet goed te praten. Dat er totaal geen offline multiplayer in zit valt ook niet goed te praten. Maar blijkbaar vinden we het tegenwoordig normaal dat je in 5 tot 7 uur alles in een singleplayer mode hebt gezien. :confused:

Ja, alleen on-line. Bizar eigenlijk.

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Je moet het van beide kanten bekijken he, en aangezien je hier pas een dag bent kan ik je vertellen dat het van beide partijen komt, hoewel het hier natuurlijk een Xbox forum is zal je meer Xbox fans zien dan PS3 fans, maar als ik op een PS forum ga kijken hoe ze daar de Xbox de grond intrappen dan zijn meer en deel de leden hier op XBW een stuk intelligenter. :) Ik erger me niet zo meer aan de console war verhalen, ik vind het vermakkelijk om te lezen, iedereen heeft zijn/haar kijk op een onderwerp, en mag ook zijn/haar menig geven daar is het een forum voor, dan maakt het niet veel uit hoe die manier van reageren is zolang er maar inhoud is. :)

Maar ook is het zo dat ik wel eens posts tegenkom van PS3 fans op dit forum die alles behalve een goeie inhoud bevatten. Ga ik me niet aan ergeren, ik lach erom mischien ook wat voor jou, anders krijg je het nog zwaar op XBW denk ik hoor.

Deel Deze Pagina