ik heb het spel cars maar als ik die in de xbox360 doe doet ie niks anders dan laten heb het spel nu voor de 4de x nieuw en doet steeds hetzelfde iemand een idee hoe dit kan
Misschien is het een spel voor je oude xbox en issie niet backwards compatible? Als dit zo is moet je hem maar even in je oude xbox stoppen, dan zal die het wel weer doen
Hmm dan zou ik het ook niet weten. Is het wel een PAL disc? En geeft je xbox bij andere spellen ook problemen?
dat doet ie normaal ook wel denk ik ofniet?(zou nie zo slim zijn als ie hem er ondersteboven indeed) dan zal er mischien een fout in je 360 zitten of heeft ie gewoon een hekel aan cars
ja weet het ook niet heb alles geprobeerd heb nu van de dealer een phonenummer gekregen van xbox360 maar da kun je alleen bellen met vaste telefoon dus niet met mobiel slim gedaan die **********
Hier een aantal vragen aan Joranbloem: Doe je de disc er wel goed in? Maakt de 360 geen krassen op de disc? Zaten er al krassen op de disc? Hebben die *********************'s van die helpdesk je al geholpen? Is je 360 niet beschadigd?
ja en maakt geen krassen en er zaten ook al geen krassen op. en bedankt voor het phonenummer ik had een heel ander nummer gekregen
Niks over die gasten van de helpdesk, ben zelf altijd erg goed en snel geholpen (bij kassa bleek het wel anders te zijn maar mijn ervaringen zijn goed.) Volgens mij de standaard mobiele kosten dacht ik. Als het bij andere spellen niet zo is en als de disk origineel en onbeschadigd is ligt het waarschijnlijk aan je 360 dus dat zou minder zijn.