Ghost Recon Advance Warfighter 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaring is dat ik de spellen nu altijd 2 soms 3x speel wat bij mijn vorige oude omgebouwde xbox vaak niet het geval was,omdat ik weer een ander spel wilde hebben.
     
  2. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond de MP demo gespeeld van GRAW2, en hij was wel leuk, alleen die SP demo vond ik echt niets aan, dus ik twijfel nog.
     
  3. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0


    Je hebt geen geld om iets te kopen en dan download je het maar illegaal.
    Ik heb vroeger geleerd dat je er dan maar voor moet gaan sparen en als je het geld niet hebt om iets te kopen dan heb je pech dan koop je het niet.
    Ik zou ook wel graag een ferrari willen hebben maar om er nou 1 te stelen uit de showroom.
    Ik heb het geld er niet voor en kan hem dus niet kopen jammer dan, er moet toch wel iets overblijven om over te dromen.
    Een arme student dat zal wel meevallen de meeste studenten hebben wel geld om biertjes te kopen en uit te gaan dus niet zo klagen jij wilt toch studeren
     
  4. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    da's waar, vind ik ook gelul van arme studentjes etc.
    Maar snap wel waarom mensen het downloaden, niet normaal man, een spel van 60 euro..miljoenen en miljoenen winst wordt er gemaakt..
    60 euro..voor 1 spel!!!!?? da's zo'n ouderwetse 125 gulden ongeveer..voor 1 spel? en hij zal dan maar tegenvallen..toch niet normaal meer man, maak er 25 euro van en nog hebben ze miljoenen winst en wedden dat dan veel meer mensen ze wel kopen.
     
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat als je een 360 koopt die spellen nou eenmaal zo duur zijn en dan moet je niet achteraf gaan klagen.
    Dan moet je maar een ps2 kopen daar heb je leuke games voor 20 euro als je het om het geld doet.
    En trouwens de 360 heeft ook budgetgames die je 30 euro kosten, ja het zijn niet de nieuwste games maar je kan voor weinig centen niet op de eerste rij zitten.
     
  6. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er iemand iets zeggen over de moeilijkheidsgraad.
    Is het vergelijkbaar met GRAW 1
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    @ iedereen..

    Nu graag weer kappen met die Leecher discusie.....iedereen heeft een punt ....

    neem je eigen standpunt in en blijf daarbij......

    Mijn standpunt : Leechen van games vind ik absoluut niet ok , men zorgt er voor dat er minder of in ieder geval minder goede games ontwikkeld kunnen worden....zeker aangezien de gemiddelde goede game al 50 miljoen kost om verwerken van idee tot volledige game.....

    NU WEER ONTOPIC!!


    stel die vraag na donderdag nog eens en misschien weten we dan een antwoord.....


    die zal vergelijkbaar zijn , je hebt alleen iets meer mogelijheden en daar moet je misschien aan wennen of leren gebruik van te maken......


    ik ga de game donderdag in stijl ophalen in ieder geval :thumbs:


    [​IMG]


    De eerste review staat online
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Waar kan je deze game dan al kopen in godesnaam?
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien bij een enkele gameshop die hem tegen groot risico als eerder verkoopt dan mag maar verder nergens , donderdag zijn we de eerste
     
  10. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    is toch nog niemand die hem al gekocht heeft? Hij is al te downloaden, vandaar dat sommigen hem al hebben
     
  11. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee hoor, ik had toen ik 'm gisteren bij de gameshop kocht nog gevraagd of ze geen risico liepen op een boete, en dat scheen niet het geval te zijn. Normaal krijgen ze idd een waarschuwing bij de levering dat ze 'm niet voor de releasedatum mogen verkopen maar daar hadden ze deze keer niets van gezien en/of gekregen. :)
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Ok, ik wacht zelf wel ook wel tot donderdag. Heb nog Half Life 2 uit te spelen op de Xbox. :+
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    rot nou eens op met die download shit!! :mad: :mad: :mad:

    bij de volgende zal ik een Mod vragen om in te grijpen......:)

    koop je game of hou je illegale praktijken voor je zelf als je dat niet wil

    _0/

    misschien leuk voor mede forum bezoekers als je meld waar dat was......als mensen in de buurt wonen zullen ze hem vast willen hebben nu...
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  14. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Game City

    Steenweg 36

    6131 BE Sittard

    @ Reckah Master

    Hoe kom je aan die gamerpic, weer es wat anders als die BF 2 gamerpics.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  15. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ff normaal man,:mad: ik reageer alleen op de vraag hoe het kon dat sommigen hem al hadden terwijl hij officieel nog niet uit was.
    Ik beantwoord dus een vraag.
    En ik download zelf niet, als je eens goed zou lezen zie je dat een vriend van me hem al had..IK DUS NIET.
    Discussie over downloaden was al afgesloten, beantwoorde gewoon ff een vraag..ontopic maar weer _0/ _0/ _0/ _0/ _0/
     
  16. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    In Arnhem is ie al te koop bij Bart Smit... heb net gebeld en ze houden er 1 apart voor me...... (Presikhaaf vestiging)

    dus vanavond ga ik em testen :cool:
     
  17. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou waar slaat dit berichtje dan op wat er een stukje terug staat.
    Waar staat dat die zogenaamde vriend van jou hem heeft, en waarom moet je elke keer weer herhalen dat hij al te downloaden is.
    Laat die vriend van jou gewoon zijn games normaal kopen of misschien kan hij ervoor gaan werken
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het was niet persoonlijk bedoeld :b:

    waarom is arnhem zo ver weg |:-
     
  19. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij ook niet:b:

    Tja, zullen er niet meerdere zijn die hem al eerder verkopen? Aan de andere kant...die dag of 2 dagen wachten kan ook nog wel..
    'k weet nog niet of ik hem ga halen, twijfel nog, komen meerdere leuke titels aan:)
     
  20. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die in ALmere wonen en niet kunnen wachten. Bij Bart Smit in Almere Stad kan je hem al halen. enjoy!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina