Ic3 Ice Cold 3lite Ice Cold 3lite Clannaam: ^Duidelijk te zien^ Clantag: Ic3 Motto: Path to 9-11 Aantal Members: 8 Games: GoW ( Halo3 ) Try outs: Als je Skillz hebt Leeftijdslimiets: geen ( als je maar skills hebt ) Als je bij de clan zit: -geen hoppers -actief zijn ( maar ook niet de held uit willen hangen ) -Ic3 in je naam zetten Leidinggevenden tijdens clanwars: 1: MiCr0 Ic3 2: Nano Ic3 3: LuNaTiC Ic3 Website: www.freewebs.com/ic3gow -forum -Eigengemaakte glitchfilmpjes door Alpha Ic3 -Roster -lijst van clanwars Actief op: -www.paniczoom.eu -www.gamebattles.com -www.xboxworld.nl Onstaan Ic3: www.freewebs.com/ic3gow :b: GoW Live Toernooi 2.0: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=95211 Clanleider: MiCr0 Ic3 ( Smug NL ) Founders: MiCr0 Ic3 & Nano Ic3 Roster: -Nano Ic3 ( PanicAttack NL ) -CarboN Ic3 ( uT Revenge ) -LuNaTiC Ic3 ( Fat Boy Joe NL ) -LaGacY Ic3 ( Mortyr360 ) -Negativ Ic3 ( Darkexposure ) -Alpha Ic3 ( Alferink ) -FurIaX Ic3 ( Bleeding h3art ) De 2 Ic3 Cold teams: Ic3 Cold Team 1: Leider: MiCr0 Ic3 Co-leider: Nano Ic3 Captain: LuNaTiC Ic3 Co-captain: Negativ Ic3 Ic3 Cold Team 2: Leider: CarboN Ic3 Co-leider: LaGacY Ic3 Member: Alpha Ic3 Member: Bleeding h3art Challenge us @ Gamebattles voeg Nano Ic3 toe http://gearsofwar.xbox360.gamebattles.com/stats/17526
En hopelijk reageren er een aantal mensen want als er meer toernooien worden gehouden vinden we het niet leuk als sommige niet kunnen spelen of moet rouleren vandaar dat we een soort van 2e clan maken greetz
We hebben er een lid bij: LaGacY Ic3!!!!! thanks for joining Morgen moeten we tegen de Kill Snitchers om de halve finale van het toernooi te bereiken. Een half uur gelden speelden we een oefentoernooitje tegen ze we weten nu wat we van ze moeten verwachten het zal spannend worden alleen Co-Leider Nano ic3 zal niet mee spelen i.v.m sociale verplichtingen greetz
Vinden jullie dat BrEeZaH nou echt cool? Ik vind het nogal kinderachtig namelijk. Jullie zijn toch geen 10 meer? Of wel...
effe begin post aanpassen we hebben nu 2 Ic3 clans Ja Niemand weet eigenlijk wat over hun. hun spelers zijn ook niet zo bekend bij mij maar het zal vast een goede match worden.
Stuur me maar een Friend invite, kunnen we gamen. Deze week ben ik druk, maar als ik tijd vrij heb ben ik veel bezig met GOW Voeg ook TheSuprodigY en Pine NL maar toe, zijn we niet een complete verassing voor je als we gaan gamen.
Dus jullie nemen aan dat de clans die hoog in de het GoW Live toernooi eindigen waarschijnlijk de beste van Nederland zijn? Er zijn nog zóveel andere clans die net zo goed zijn hoor.