GoW Live Toernooi 2.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 8 feb 2007.

?

Poll: Hoe dient ronde 2 gespeelt te worden?

Peiling gesloten op 19 feb 2007.
  1. Zoals ronde 1, alleen dan over 2 mappen

22,2%
  2. Zoals het GameBattles systeem

47,2%
  3. Geen mening, beide zijn goed

19,4%
  4. anders, namelijk

11,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben we zeker gedaan .. gaan we zelfs misschien wel doen .. ik heb namelijk al een keer met een vriend van mij op live gepaintballed en is egt kk vet .. het grappige is nu waar ik dat heb gedaan woont just1ce dicht bij + dat hij een super fanatieke paintballer is en ook altijd daar heen gaat :D wat is nederland toch klein :D

2. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg eens three Kings is die bulletlag zo groot dat je jezelf in de rug schiet als je hard loopt? :D
    Dan moeten we wel een oplossing vinden.
    Tegen DDB was er ook bulletlag en een onsterflijke persoon, die maar bleef hosten. Hoogst irritant! We were not amused.
    Ik zou het wel prettig vinden als alles een beetje fair verloopt, zodat we achteraf niets te nuilen hebben en de beste van dat moment wint.

3. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me ik kan nog uren en uren doorzeuren over de leg en de manier waarop de match tot stand is gekomen. Maar we gaan er allemaal niet veel wijzer van worden.

Wel wil ik nog één ding kwijt, toen we 2x met leg gespeeld hadden: Eerste map begon het na 3 rondes ineens héél erg te leggen. Maar we konden er niet uit springen omdat we afgesproken hadden dat we de 1e ronde eruit zouden gaan als het te erg was. Het punt is alleen dat het de eerste ronde best oke was.

Die map is 5-4 voor hun geworden, kortom die hadden we zonder de leg zeker gewonnen (host was onverslaanbaar) aangezien dat onze beste map is. De 3e map legde ook en dat lieten we toe omdat er simpelweg geen beter host was. We speelde dus met leg en tegen 2 hosts.

Wij mochten de 4e map hosten en vroegen of Namedwarrior hem mocht hosten (hij heeft een slechte connectie), zodat wij een keer een grote hostadvantage zouden hebben. Aangezien wij dat al 2 mappen hadden. Na wat heen en weer gepraat (lees gezeur) zeiden ze oke en liet ik Named hosten.

En wat gebeurt er... ze droppen er in de 1e ronde (bijna) allemaal uit onder het mom: "We hadden toch afgesproken dat als er leg was we er de 1e ronde uit mochten!"

Teammates wilden dat named weer zou gaan hosten, maar ik was weer te lief.

Dit was het laatste wat ik erover ga of wil zeggen. Succes Digital Domination en als het moet:
    Succes quality Gaming. Maak er maar wat van ;)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  4. SmartieZ

SmartieZ Guest

wow pine (K)(K)(K)(K) (L)(L)(L)(L) oeh la la vanwaar deze complimentatie?

qG gaat er iets van proberen te maken ^^, en Ic3, als jullie doorkomen staat nu dus al vast dat Nano óf Micro niet hosten, je gaat maar aan een oplossing werken!

5. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders spreken alle GoW kereltjes toch af bij elkaar zodat ze alle 4 host zijn :9

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    :9 Ik moet wel weer ff veel spelen, want ik wist niet meer welke knop wat was en ik heb GRAW2 gespeeld.. is gewoon weer vet spel net zoals GRAW1 8)

Ff nog aan de andere 2 vragen, ik stuur ze vandaag een pm.

Thnx (K)

Iets vroeger ja want het kan wel lang gaan duren en ik hoef niet naar me moeder dan \o/

Wat is een complimentatie? Een compliment(atie)...:confused: :eek:

7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Dit mag jij (jammer genoeg) niet bepalen Smartiez, als dat wel kon had ik het allang gedaan.
    In de gamebattle regels is het gewoon toegestaan om bij elkaar thuis te gamen. Zolang de connectie naar behoren is voor de anderen.

8. Micro ic3

Micro ic3 Ic3 Cold Leader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik het het al zo vaak gezegd LuNaTiC en Micro zijn broertjes die spelen gewoon op 1 verbinding, ik kan wel regelen dat LuNaTiC wordt vervangen door CarBoN Ic3. Ook Gaat Negativ Ic3 zn " cant's connect to host" aanpassen en zn Fire wall warschijnlijk op een andere modus zetten. Trouwens ik vind het ook raar dat bij de 1e host van Nano de eerste twee rondes geen Lag was en daarna wel erg vaag. ( je zei ook dat als er geen lag was bij ons De match heel anders was gelopen) zal ik het effe goed uitleggen.

Mansion on-host( nano )= 5-4 geworden als er een normale game was dan konden MiCr0 & LuNaTiC ook normaal gamen die hadden ook dikke Lag dan wa et waarschijnlijk 5-2 geworden ofzo

Rooftops on-host ( geen enkele Lag ) Anders zeiden Nano & Negativ het wel. Eindstand 4-5 voor jullie. Het was toch een hammer/sniper battle.

Dan Warmachine 5-2 gewonnen jullie host het lag niet aan ons
    Dan Clocktower weer jullie Host 5-4 gewonnen

Dus ik geef toe die 1e match was er dikke Lag maar het was tog onze host dan wonnen we tog wel + we winnen 2keer op jullie host waarom ga je ons dan nog de schuld geven jullie zijn gewoon ingemaakt ;) alle feiten spreken

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  9. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Denk hier nog eens over na als je wilt.

10. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    jij zei zelf in de game als Nano goede host had dan wonnen jullie cker 5-0 anders is dat slecht van jullie. dat zei je + we wonnen 2x op jullie host dat is slecht van jullie hoor

Negativ Ic3 zit naast me en hij wil wat uitleggen:

Voor alle mensen die niet weten wat (bullit)lag is.

(bullit)Lag ontstaat door de slechte internetverbindingen van de host, de host heeft er dus geen last van!!! Als iemand last van (bullit)lag heeft (ookal zit diegene in het andere team) dan heeft de rest (op de host na) ook last van (bullit)lag, en daarom kan het niet zijn dat alleen de tegenstander last heeft van (bullit)lag.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  11. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer... stop maar met mij quoten want je haalt echt alles, maar dan ook echt alles door elkaar.
    Je frommeld m'n woorden zo bij elkaar zoals het je goed uitkomt.

Ik heb gezegd: Jullie hadden mansion met 5-0 moeten winnen met die onverslaanbare host (omdat het zo legde), maar dat het 5-4 werd zegt dat wij normaal gesproken een stuk beter zouden zijn geweest op die map.

Waar de fuck haal je al die onzin vandaan?? Ook dat ik gezegd zou hebben dat er teammates van ons bij elkaar hebben gezeten??

Ik erger me er echt dood aan.

12. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    maar het is wel slecht dat je 2x op je eigen host verloor daar kunnen wij niks aan doen ;) makker

13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Je geeft dus toe dat je het uit je duim zuigt, dankje.

14. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik zuig niet uit mijn duim ik onthoud alleen niet alles wat er wordt gezegd tijdens de match en toen je zei dat jullie veel beter konden spelen om die 1e match dacht ik dat je het over ic3 had sorry, jullie verloren gewoon de match omdat jullie op beide hosts verloren maar dat heb ik al eerder gezegd, het is gewoon afgelopen. Waarschijnlijk winnen jullie de volgende keer van ons. Je hebt een erg sterke clan:b::thumbs: ik vind het gewoon kinderachtig dat wij hier een beetje vijandig tegen elkaar lopen doen. daarom bied ik bij deze mn excuses aan........

15. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze stoppen we er dan mee, voordat we het hele forum vol spammen ;)

16. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook het slaat helemaal nergens om ruzie te maken over een toernooi clanmatch =( maar Nano jij kon toch niet want je had examen dus Lunatic moet wel spelen anders kan Bleeding H3art.

17. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    thnx Three Kings:D

@revenge door de weeks kan ik niet.
    en bereid je maar voor om mee te doen tegen Digital Domination. Want het is nu of LuNaTiC speelt of MiCr0 niet allebei ik wil graag laten zien dat we ook zonder die host kunnen...Mzzl man

18. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Mooie halve finales. Denk dat ic3 Vs qG finale gaat worden maar you never know.

19. Micro ic3

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een hele grote uitspraak DtS Raoulio NL het enige dat ik weet is dat D2 niet erg bekend en dat werkt in hun voordeel en is DtS Neo Evolved Co-Leader geworden ??

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik houd van grote uitspraken, meestal komen ze uit:)

Ja, de vorige co-leider voor R6V heeft zijn functie neergelegd en daarom is er nu een nieuwe co-leider voor R6V.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina