dringend jullie hulp nodig!

Discussie in 'Algemeen' gestart door MadMike BE, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadMike BE

MadMike BE pGaming

Leuk Bevonden:
    0
  2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik denk dat dit niet echt is toegestaan, er komen altijd teveel enquetes langs zoals ook op het forum waar ik werk.

3. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vul hem wel even voor je in hoor! :thumbs:

/Edit: Wel veel onduidelijk en lastige vragen, heb er toch maar het beste van gemaakt.. Speel je zelf eigenlijk games?

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    mag niet, maar heb hem toch voor je ingevuld,

fuck er waren mensen voor me, krijg je ervan, als je niet op vernieuwen duwt...

6. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Foei hoor! :+

Ingevuld.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  9. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je nog wel even moet kijken naar je enquête. Er staan namelijk vragen dubbel en sommige kloppen gewoon niet. Zo heb je bijvoorbeeld bij vraag 18 Welke genre videospellen speel je het liefst?, als laatste antwoord staat er andere volgens mij kan dit niet in dit geval. Verder is de enquête vrij lang, waardoor je de kans hebt dat mensen afhaken. Verder heb ik de enquête gewoon ingevuld :+

10. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ook al mag het hier niet toch ff ingevuld alleen waarom 2x je opleiding invullen / adres ?? begin en eind :confused:

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey, het is beter om een duidelijke titel te maken als je topics maakt. We zien titels als "Dringend hulp nodig!" váák voorbij komen en het is nooit duidelijk waar de threadstarter het over heeft.
    Anyway. Het is niet zozeer de bedoeling om topics te openen om mensen te trekken naar jouw site/forum/enquête. Toch zien we vaker mensen die onderzoeken doen. Die (en jij dus ook) kunnen even posten in het: Huiswerk Draadje, in het ASEL subforum. Daarnaast is het ook toegestaan om 'reclame' te maken voor je onderzoek door een link te plaatsen in je signature.
    Echter, deze thread gaat dicht, want dit subforum is hier sowieso niet voor bedoelt. Check even de link die ik je gaf. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina