Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Is het misschien geen leuk iedee om een lijst te maken, in de startpost ofzo, met de voetuigen die wij in de game willen zien? :+

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me echt geweldig dan!! Ferrari, Diablo, SS en Charger!! Zijn allemaal zeker mooie auto's, als is de mazda ook niet mis.

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Maar dan wel de normale versie van Hayabusa, en niet die versie die 30 meter lang is :lol:

4. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    is er eigenlijk een tuning zaak voor de mclaren.
    zo ja waar is die dan.
    (wil je dan misschien de sector zeggen waar die ligt op de kaart. kan je laten zien op de kaat van antraxx paar pagina's terug.)

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Die zit op H8 ;)

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    De Tour Of The Island is 189.9 KM lang, en de Millionairs Challenge 200 KM, dus dat verschilt nauwelijks als je het over die lange afstanden hebt (Denk je eens in... 200 KM! Da's even lang als van Amsterdam naar Parijs!:D)... En er zit in de Island Tour geen verkeer, da's wel zo handig.:)

Jep natuurlijk kan dat, ik had hem gedaan met een ongetunede Ford GT, was wel moeilijk, maar het lukte in een paar keer.:)

Nej met een C zou ik het zeker niet doen, met uitzondering van de TVR's.:)

Gefeliciteerd!:)

Geluid van Triumph is zeker vet!:thumbs:

Haha die laatste van die links ziet er echt niet uit...:x Die eerste wel.

Jezus. Die Hayabusa is echt vreselijk!:b:

Cobalt SS en Mazda RX-8, :9:9:9:9:9:9:9:9:9:9!!!

Dat is de British Parts, die zit idd op H-8 op de map van AntraXxX.:)

P.S.: Heb de Pontiac GTO verkocht.:'-( Ik wou wel iets nieuws, dus heb ik de GTO geruild voor een Audi TT. De eindstand van de GTO was 1130 KM, en ik heb hem pas sinds donderdag!!:) De Audi TT is er een met de standaard wielen, Avus Silver, standaard interieur.:b: Het is een fijn gooi en smijt karretje, en hij heeft nu 40 KM op de klok, de Caterham heeft 50 KM.:)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lol alweer verkocht, maarja! Audi TT vind ik een erg gaaf rond uiterlijk hebben, is een echte scheurwagen!

Toch wel gaaf dat je dan die afstand van A'dam naar Parijs in iets minder van 45minuten haalt. In real life ben je er langer van anderhalf uur mee bezig. Maargoed, dan rijdt je ook op sommige stukken zowat 3 keer langzamer dan in TDU (als je op rechte stukken ongeveer 400km/h rijdt). Tour of the Island is perfect voor die achievement + gewoon veel km's maken. Geen verkeer in die race is gewoon te relaxt met die achterlijke AI.

Ik ga het straks eens proberen met een ongetunde TVR Sagaris (C klasse auto), het zal wel krappie worden maargoed, het is een leuke challenge!

8. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Amsterdam -> Parijs is 500 km :p Rotterdam -> Enschede is 200.

En ja, nu ik het terugkijk, die Aprillia is toch niet zó mooi.

9. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    @Porsche-fan

weer bedankt:)

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0

Nou ja, naar Parijs is wel wat langer, maar in de Island Tour rijdt je continu als een gestoorde joyrider door de straten, in het echte leven lijkt mij niet!;) Ben vorig jaar nog naar Parijs geweest met de auto, ik vertrok om 7 uur 's ochtends en ik was er om 1 uur 's middags (als ik me goed herrinner), met één file.:b:

@ Freezing Aaron: Graag gedaan alweer!;):)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  11. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    nog een vraag.

Ik heb nu die mclaren F1 gt getuned en de topspeed is 425kmph en bij een race online rijden ze er 457kmph mee hoe kan dat ooit.

12. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    manual transmission denk ik.

13. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Bij de Spyker dealer zie ik een C8 Spyder staan, maar ik kan die niet eens selecteren. Komt die nog in een downloadpack ofwat?

14. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah die komt nog in de pack, ik zie hem zelden rijden online, net als de pagani zonda roadster.

15. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    als die op manual staat gaat de auto dan sneller?

16. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej dan kan je gewoon goed timen met je versnellingen, en dan moet je beste hoeveelheid RPM vinden waar die het best op schakelt

17. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Draften achter een tegenstander en er dan met 27 km/h meer snelheid voorbij gaan :D. Denk ik zo.

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad door achter een even snelle of snellere auto (Koenigsegg CCX toch? Die download koenigsegg bedoel ik anyway! :)) aan te draften en door goed met manual te schakelen ja.

Gisteren reed ik met mijn manual geschakelde, stage 3 getunde Enzo ongeveer 410km/h in de Island Tour (zijn topspeed is 385km/h) Dus dat is al zowieso een groot verschil.

19. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dom maar wat is draften?

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Achter iemand rijden, en zijn luchtstroom pakken. Je pakt niet al het lucht omdat de auto die voor je rijdt alles pakt, hierdoor ga je sneller. Neem als voorbeeld wielrennen (het achtermekaar rijden)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina