Ik gok op de middag. Moet woensdag toch overdag werken, dus ga ik hem als ik terug ben meteen downloaden.
volgens mij worden arcade games standaar om 9 uur sochtend online gezet.. Kan niet w88 @ the bolster: 800 punts
lol iedereen telt af wachtend op deze game als een klein kind aftelt naar zijn verjaardag geniaal! Nostalgie! edit: oeh! 999 posts! vette shit volgende is mooi getal
hoe kan ik nou aan 800 punten komen? ik heb geen credit card en ik heb dus geen zin om 25 ballen te betalen voor 2100 points, want ik heb er maar 800 nodig. dilemma, dilemma...
Dan zul je moeten wachten tot er een DVD versie van Worms HD uitkomt. Of je zou even goed zo'n kaart kunnen halen. Dan hou je wel tegoed over, maar er komen toch heus wel meer downloadable games uit die je interesseren? Zelf kijk ik nog steeds uit naar Castlevania.
Heb ook vet veel zin in Worms HD, wordt echt lachen haha!! Haha anders heb je ff 7000 punten, ff voor 100 euro aan punten op je account
Kan je 2 tegen 2 doen online? Zoja wie wil er met mij ? Heb eerste 3 uur vrij en ben 1 uur uit,lucky 1
lucky bastard kzelf zit van half 10 tot half 6 op stage dus das nog ff geen worms voor mij morgen, misschien in de avond
Hahahahahaha! Ga je die ook gebruiken in het spel Da's een slang hoor hahahaha. 800 punten Ik zou toch gewoon die 2100 in de winkel kopen, dan heb je er nog over als je dit spel download, die kan je weer gebruiken voor andere downloads. Haha ik ook! Morgenochtend weer MS points kopen, morgenmiddag Worms HD downloaden!! Ik hoop dat er ook downloadbare content voor dit spel komt, in de vorm van nieuwe wapens en levels...
dan moet het wel gratis worden, anders zou ik het echt belachelijk vinden, betaal je 800 punten voor een incompleet spel dat je op je computer gratis kan krijgen, en dan moet je ook nog een keer betalen om alles te unlocken.