Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    vind BiA dr vrij goed uitzien :)

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Yoshi Island DS is ook een hele goede platformer en het nieuwe Wario spel ziet er ook wel leuk uit. Mario Kart DS mag trouwens ook niet in je collectie missen

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Mario Kart,
    Animal Crossing,
    Kirby,
    Yoshi island,
    Trauma Center (persoonlijk),
    Brain Training

Even een klein lijstje zo zonder echt goed na te denken.Ben er van overtuigt dat modder nog wel wat persoonlijke favoriete heeft toevoegen aan dit lijstje..

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hij hoeft geen RPG's, dus zal Mario & Luigi afvallen.

Misschien Lunar Knights? De Boktai games waren erg goed.

Metroid Prime Hunters vind ik zelf wel leuk om te spelen. Maar vooral Mario 64 DS is aan te raden als je die nog niet hebt gespeeld (als er tenminste nog mensen op deze aarde zijn die deze game niet hebben gespeeld)

oh, en deze vergeten: Advance Wars :)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Yep Advance Wars is er ook eentje die wel goed staat in je collectie,

Persoonlijk heb ik Mario 64 gespeelt op de N64 dus echt veel behoefte om het opnieuw te spelen op de DS heb ik niet echt, het was opzicht wel een geweldig spel.Op dit moment zit Super Mario World op me DS en ik moet zeggen dat het me zeker bevalt.

Er zijn inderdaad genoeg spelletjes voor de DS aan te schaffen van de GBA (als je geen GBA gekocht hebt). Er zijn een hoop klassiekers die ik erg leuk vind om te spelen.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hieyeuy! Ik heb ook een DS lite. Ook overgekocht van een medelid. Gelijk met deze spellen.

- New Super Mario Bros
    - Mario Kart DS
    - Castlevania: Dawn of Sorrow
    - Tetris DS
    - Metroid Prime: Hunters
    - Zelda 1 en 2 Classics (GBA Games)

Leuk dingetje. :D

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hierbij moet nog wel de opmerking gemaakt worden dat je Houdini achtige bewegingen met je vingers moet kunnen maken.

Op de N64 is het echt een topgame, zeker weten. Ik heb hem nog en ik heb hem heel vaak uitgespeeld en weer opnieuw. Anderhalf jaar geleden zelfs nog een keer, dus die levensduur zit opzich wel goed. Maar op de DS vind ik het gewoon een baggerspel. Er is totaal geen rekening gehouden met de manier van besturen. Probeer maar eens zo'n verre jump te maken, dan moet je je stylus over het touchscreen bewegen om te kunnen rennen, je moet de R indrukken en de A knop. Allemaal tegelijk en dan moet je je DS ook nog eens vasthouden, dat gaat allemaal behoorlijk krampachtig.

Het beeld is ook vrij pixelachtig. Dan vind ik dat bij Mariokart veel mooier als je kijkt naar 3D-games.

8. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er hier iemand ervaring met de GBA movie player?
    En dan vooral of je ondertitels een beetje kunt lezen. De prijs ligt namelijk vrij laag en je kun 'm ook op je DS afspelen waar je een groter beeldscherm hebt en via filmpjes van youtube zag het er aardig uit.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717

Ik speel hem ook met de vierpuntsdruktoets en dat speelt niet slecht... OK, het is niet zo als de analoge stick van de N64, maar ik heb hem zowat helemaal uitgespeeld op die manier.

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Als je iets zoekt om filmpjes af te spelen zou ik gelijk de EZ Flash 5 kopen. Op samenkopen.net is nu een actie waarbij de EZ flash 5 voor maar 35 euro wordt aangeboden. Ik heb hem zelf ook, en hij bevalt me erg goed. Filmpjes zijn zeker goed te kijken.

11. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    beste game op de ds vind ik age of empires :)

12. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb binnenkort een supercard dus kan alles downloaden wat ik wil :). Maar als je binnekort een spel wilt aanschaffe zou ik diddy kong racing kopen, leuker dan mario kart.

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Alleen dan kun je niet rennen en gaat het dus best sloom allemaal. En bij sommige plaatsen, moet je wel de stylus gebruiken omdat je de sprong anders gewoon niet haalt met het langzame looptempo dat de vierpuntstoets levert.

Ligt er een beetje aan of je DKR niet al op de N64 hebt. In dat geval is Mariokart meer vernieuwend, dan DKR. Bij MK heb je nieuwe banen, bij DKR niet. Volgens mij is dat spel exact hetzelfde als op de N64, jammer want een vervolg had van mij wel gemogen. Net als dat er geen Banjo Kazooie vervolg komt, en ook geen Donkey Kong Country. Jammer, want dat zou je toch wel verwachten met een nieuwe handheld.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Weetje wat me handiger lijkt. Als je gewoon zo'n pookje hebt (zoals bij XBox controllers) in plaats van zo'n +knop. Speel gewoon veel lekkerder.

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Niet echt compact heh :9 Een handheld is bedoeld om mee te nemen, dus om zo'n grote analoge stick eraan te maken lijkt me ook niks.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nou, er moet vast wel iets op te verzinnen zijn. Misschien dat ze een scharnier kunnen maken, waardoor het mogelijk is om het pookje in te klappen. Ik weet het ook niet, maar ik weet wel dat wanneer ze er serieus over gaan nadenken dat ze heus wel met wat moois komen :)

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik neem aan dat ze over een hand held behoorlijk lang nadenken en tweaken. Er zal dus wel een reden zijn waarom ze een dpad hebben ipv een pretpookje

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar het ZAL wel vet zijn.

Trouwens, net Metroid op DS gespeeld. En ik moet zeggen dat dat wel erg lekker speelt met de touchscreen. Beetje krampachtig vasthouden alleen. Maar prima te doen! :D

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Heeft iemand tony hawks downhill jam voor de ds en is dat online gedeelte te doen?

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Wat is homebrew op de ds, ik hoorde dat het legaal is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina