nou nou ik denk dat deze leuker en mooier wordt dan alle andere delen, en zeker dan een die je gratis op je computer kan zetten. Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, Worms wil ik sowieso hebben.
Ik hoop dat er offline multiplayer tot en met 4 spelers is, en verder zou een map editor ook niet misstaan
zo goed als gratis dan, aangezien je al die worms voor een euro of 2 kan kopen, en dan is het spel teminste compleet met alle wapens. want ik heb gehoord dat er geen holy bomb, banana bomb en super schaap in zitten? weet iemand of dit waar is? want dan houd dit voor mij op.
haha alsof je worms om de graphix zou willen spelen , alleen dat met 4 man online is wel heel erg tof natuurlijk.
K*T heb morgen eigenlijk helemaal geen tijd om worms te spelen moet naar school en daarna keihard aan me hw.. hmm miss dan tog maar spijbelen
Spijbelen voor worms damn sommige mensen overhypen dit al heel erg oude spelletje Straks spelen jullie het 2 keer en vinden jullie er gwoon niks aan mrjah ik zie wel of ik hem haal k heb nog 860 punten^^
HIJ IS ER!! Ik probeer micropoints aan te schaffen,en wat staat er:this creditcard has expired!!NEEE!!
Dat eerste is er zeker, maar een levelmaker/editor zou heel gaaf zijn. Jezus, gaat het jou nou echt om graphics bij een Xbox Live Arcade game!? En zeker bij Worms gaat het om het speelplezier.:b: Jep hij is er idd, paar minuten geleden op Marketplace gekeken, en hij kost idd 800 points. Ben lekker vrij vandaag (\o/\o/\o/) , ga straks op mijn fiets naar de winkel en koop die damn MS points!
Ook aangeschaft, en wat heb ik zitten lachen om sommige kanslose acties (ook van mijn zijde, want heb dit spel haast nooit gedaan). Wel een grappig spelletje