erg vaag want mp is een leuke toevoeging je hoeft het helemaal niet te kopen en die achievements zijn dus ook voor mp en als je dan geen live hebt dan heb je als je alle offline achievements heb gehaald het totaal uitgespeeld voor jou. zo simpel is het want waarom moet je per se 1000 punten per spel kan dat echt niet snappen. enne... Mp vind ik persoonlijk vaak leuker dan Sp omdat het als je tegen andere mensen moet meer uitdaging geeft en is nooit hetzelfde vergeleken met Sp waar ze (bijna) altijd hetzelfde reageren
Nee het gaat er niet om of je 1000 MOET halen, het gaat erom dat je ze niet KUNT halen zonder een extra live abo. En dat steekt een beetje. Daarnaast heb je bij deze game andere spelers nodig om achievements te kunnen halen en als er online bijna geen spelers zijn gaat dat dus ook niet. Begrijp me niet verkeerd, de xbox is een geweldig apparaat, maar op deze manier laten ze wel echt merken dat het alleen om het geld gaat.
naah niet echt want die achievements zijn een toevoeging en geen must. want het is toch ook zo dat je met bv. gears of war als je online Ranked speelt dat je daarvoor ook achievements wil halen en uiteindelijk zijn ze natuurlijk ook op geld uit. logisch lijkt me ook dat bijna alle spellen MP krijgen want er zijn echt hartstikke veel mensen op Live als ik jou was zou ik dan een spel als oblivion kiezen of bioshock dan kan je wel hem TOTAAL uitspelen
Er bestaan ook mensen die 60 euro voor een spel betalen en er alles uit willen hale wat er in zit zonder daarvoor extra geld te moeten betalen. Ik zal eens naar Bioshock kijken, misschien dat dat inderdaad wel iets is. Bedankt voor de tip!
bioshock is nu nog niet uit (en ik moet je eerlijk zeggen= die game lijkt mij hartstikke gaaf ook al heb ik live en ik heb oblivion hier liggen dus maarja ik ben een fan van RPG en zeker van creapy iets zoals bioshock )
achievements misschien een gekke vraag maar wat kun je doen met de achievements die je haalt tijdens het spel?? verder heb ik nog een tip: als je veel geld wilt verdienen moet je de hoogste levels van de demolition derbys vaak achter elkaar spelen, door simpel veel nitro (RS indrukken) te gebruiken heb je zo 3 auto's gemold en de level gehaald. Dit levert per keer $5000 op
Het hangt een beetje van het soort achievement af. Sommige kun je niets mee, daar krijg je alleen gamerpoints voor. Je hebt bijvoorbeeld ook een achievement dat je buddies mee kunt nemen.
Ik krijg dit spel vandaag als goed is door de bus, heb er veel slechts over gehoord maar toch wel leuk voor de evt verveling.
Ik begrijp eigenlijk niet helemaal waarom je minimaal 40 euro uit zou geven voor als je je eens verveelt? Ik zou wat meer reviews gaan lezen als ik je was, dan krijg je vaak een goed beeld hoe een game is, en of het ook echt iets voor je is.
Ik heb het spel al gespeeld en ik geef er geen 40 euro aan uit, geruild tegen een spel die ik al maanden niet speelde. Tot nu toe bevalt hij wel vraag me alleen af hoelang dit leuk blijft.
het viel me ook heel erg mee, vind hem nog steeds leuk! Er zitten wel een paar zware bugs in, meer desondanks ben ik hem toch blijven spelen. Een heel verschil met GTA SA want die heb ik na een tijd toch aan de kant gelegd.
Ik mis echt de verschillende vervoersmiddelen zoals Heli's, Motobike's, Boten. Maar desondanks speel ik het nog steed, blijft een leuke game op de 360.
Ik mis het niet echt, maar het was inderdaad wel een leuke toevoeging geweest. Van mij hadden ze het geld verdienen gedeelte ook wel wat uitgebreider mogen maken. NU kun je geld ophalen bij je crib, terwijl je er eigenlijk niets voor doet. Ik had het leuker gevonden als je bijvoorbeeld winkels zou kunnen afpersen, of drugstransporten zou kunnen opzetten. Maar goed, dat is misschien allemaal voor deel 2.
Ik ben nu bij een missie van de Rollerz, ik zit in de auto samen emt die neger en krijg een rpg, ik moet op de snelweg die autos opblazen, ik doe dat en dan krijg ik op het eind een cutscene waar ik uit de auto vlieg, en dan staat er failed. Wat moet ik doen bij die missie edit: nvm heb het al
@ dioxic, je mag toch geen bewegende handtekening, mar iemand iets gehoord over de opvolger, want het einde van de game is drie keer kut te noemen
Ik lees net in een FAQ dat er meer kledingwinkels zijn dan Sloppy Seconds en On The Rag. Ik dacht eerst dat dat de enige waren, ik heb ze helemaal leeggekocht maar waar kan ik die andere twee vinden? Branden en Impressions heten ze geloof ik, en zijn ze te vinden op de map dmv een icoon?